XVII. Fejezet - Ne okold magad..

872 64 5
                                    

Csak bámultam magam elé ahogy összevarrták a fejbőrömet, könnyeim lefolytak az arcomon. Az érzéstelenítő miatt nem éreztem semmit de nagyon zaklatott vagyok.

-Készen vagyunk. - Mondta a doki. - Sajnos egy csomóban a hajad nagyon megsérült illetve a szakadás mentén is le kellett borotválnunk úgyhogy bele telik egy időbe még visszanő. - Sóhajtott. Aprót bólintottam és a gézzel betekert ujjamat néztem, az egyik körmöm beszakadt védekezés közben.

-Köszönöm. - Suttogtam ahogy jó pár zsebkendőt nyújtott felém. Megtöröltem a szemeim.

-Felküldök a felhőbe két fajta fájdalomcsillapítót illetve egy krémet ami segíti majd a varrat felszívódását és a seb összehúzódását. - Mondta és a gépén kezdett pötyögni. Közben egy rendőr jelent meg az ajtóban.

-Jó napot. - Mondta.

-Üdv. - Mondta a doki. - Mindjárt végzek!

-Igazából csak jegyzőkönyvet vennénk fel a sérülésekről mert a fagyizónál az eladó nagyjából leadta a személyleírást, illetve Telegdy úr is elmondta amit látott. - Mondta a rendőr.

-Öhm, akkor mondom. - Fordult felé a székkel. - Részleges bőrleválás a koponyáról, kitépett hajcsomók. - Mondta. - A rekesz izom begörcsölt ahogy a hátára esett és emiatt nem kapott levegőt de a mentőben kapott izomlazítót így ez helyre állt mire én átvettem a sértettet. - Sorolta fel. Halkan szipogtam egyet. - Apró vágások az arcon amiket a szét tört fagyis tölcsér okozott, illetve egy felszakadt köröm ami a védekezés közben sérült.

-Arról a beszakadt körömről mintát kéne vennünk, hátha van rajta DNS! - Mondta a rendőr. - Sajnálom, kis hölgy! - Nézett rám.

-Még hat az érzéstelenítő szóval leszedjük utána pedig újra kötözzük, oké? - Kérdezte a doki.

-Persze. - Mondtam nagyon halkan. Lehunytam szemeim és nem néztem amit csinál.

* Dani szemszöge *

Az orrnyergemet fogva ültem a váróban, nem kellett volna a nyilvánosságra hoznom Tifit. Az én hibám, hogy megtámadták. A telefonomra néztem mikor csörgött, kifújtam magam és felvettem a telefont.

-Mi a faszt akarsz, Enikő? - Kérdeztem.

-Futótűzként terjed a neten a videó ahogy a húgomat fényes nappal megtámadják a Balatonon, bazdmeg! - Mondta egyből. - Mi a szar, Dani ez hogy történt?!

-Mi van? - Kérdeztem. - Mármint igen, megtámadták de milyen videó?!

-Tele van vele a net, te hülye fasz. - Mondta. Megforgattam szemeim.

-Most le kell tennem. - Nyomtam ki ahogy a rendőr mellett kijött Tif. A szívem szakad meg érte.

-Értesítjük amint van fejlemény. - Mondta a rendőr majd bólintott egyet és elment.

-Jól vagy? - Kérdeztem halkan. Levette a sapkámat a fejemről és óvatosan a fejére tette.

-Szeretnék haza menni. - Szinte suttogott.

-Hozzám vagy a szüleidhez? - Kérdeztem szintén halkan.

-Hozzád. - Nézett rám.

-Oké, visszamegyünk a szállodához. - Mondtam. - Összepakolok és mehetünk haza. - Csak bólintott egyet.

***

Tifi lezuhanyozott majd a szobába ment, nem akartam őt zargatni így a kanapén ültem. A tiktok-on terjedt a videó a támadásáról. Sokan írták, hogy megérdemelte és, hogy egy ribanc. Megdörzsöltem az arcomat és a plafont néztem hátra dőlve a kanapén. Nem szabadott volna nyilvánosságra hoznom a kapcsolatunkat, tudhattam volna, hogy az emberek milyenek. Nagyot sóhajtottam mikor kopogtak. Fel álltam a kanapéról és az ajtóhoz mentem, kinyitottam.

-Szia. - Mondta Kitti.

-Helló. - Engedtem be őt sóhajtva.

-Tif hívott. - Nézett rám. - Fent van?

-Igen, felmész és jobbra az első ajtó a hálószoba. - Mondtam halkan.

-Ne okold magad. - Mosolygott halványan. - Tif se okol csak.. - Sóhajtott. - Nagyon meg van rémülve és.. - Tűrte el a haját majd felmutatta a szatyrot. - Segítek ellátni a sebét a fején, meg hoztam neki parókát..

-Oké. - Mondta. Engem is megkérhetett volna.

-Akkor felmegyek. - Mondta majd a lépcső felé ment.

-Jó. - Mondtam és az ajtónak dőltem lehunyt szemekkel.

* Tif szemszöge *

Mikor kopogtak fel ültem az ágyon, felhúztam a lábaim és átöleltem őket. Kitti jött be.

-Szia, édesem! - Mondta és becsukta az ajtót maga mögött.

-Szia. - Sóhajtottam nagyot.

-Csak kerüljön elő az a ribanc, szét verem a fejét. - Mondta és az ágyra mászott, átölelt óvatosan és megpuszilgatott.

-Dani? - Kérdeztem halkan.

-Hát, ahogy láttam magát ostorozza. - Sóhajtva szórta ki az ágyra a zacskóból amiket kértem tőle.

-De már a kocsiban is mondtam, hogy nem az ő hibája.. - Sóhajtottam halkan és a hosszú, szőke, göndör parókát vizsgálgattam. Olyasmi mint az én hajam.

-Ha végeztünk én elmegyek és beszélj vele, megviselte őt is! - Sóhajtva nézett rám.

-Oké. - Mondtam halkan és megfordultam, hogy Kitti rátudja kenni a krémet amit kaptam.

***

-Sziasztok! - Mondta Kitti és intett majd elment.

-Szia. - Mondta Dani.

-Szia és köszönöm! - Mondtam halvány mosollyal. Már kicsit jobban érzem magam így a parókával.

-Én úgy sajnálom.. - Mondta Dani, szinte nem is hallottam annyira halkan beszélt.

-Nem a te hibád, már mondtam! - Sóhajtva fogtam meg a kezét.

-Megkérhettél volna engem is, hogy lekezeljem a sebedet. - Nézett rám.

-Nekem ez ciki, kopasz vagyok egy foltban amit nem szeretném, ha látnál.. - Sóhajtottam halkan.

-Nem kellett volna nyilvánosságra hoznom kettőnket.. - Mondta halkan. Könnyei gyűltek.

-Valóban korai volt még.. - Sóhajtottam nagyot. - De ez nem a te hibád! - Fogtam meg a kezeit.

-Úgy sajnálom, tényleg! - Mondta és átölelt óvatosan. - Én csak azt akartam, hogy mindenki tudja.. - Remegett meg a hangja, a szíve hevesebben vert.

-Semmi baj, Dani! - Mondtam és a hátát simogattam. - Jól vagyok de pár napig nem akarok sehova menni..

-Nem is engedlek! - Mondta sóhajtva. Óvatosan puszilta meg a fejemet.

-Tényleg ne okold magad, nem tehetsz semmiről! - Néztem rá.

-Jól van, igyekszem! - Sóhajtva nézett rám.

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now