Hoofdstuk 4

13 1 0
                                    

Ik was als als eerste aangeduid door mijn vader voor het gevecht. Ik moest vechten tegen Tom. Iedereen stond rond ons. Ik stond zelfverzekerd tegenover Tom. Mijn vader gaf het sein dat we moesten beginnen. Ik wachte tot dat Tom me aan ging vallen. We waren de hele tijd rondjes aan het lopen rond elkaar. Opeens gaf Tom eindelijk een kick en valde mij aan. Ik kon hem nog maar net ontwijken. Ik grijpte direct mijn kans en valde hem aan toen hij even afgeleid was en zete mijn klauw in zijn achterpoot. Hij schreeuwde hard van de pijn daarna keek hij mij heel vies aan en gromde naar mij. Ik zag dat hij door mijn aanval wat mankte. Hij probeert mij aan te vallen maar dat lukte niet goed en ik leg hem dan direct op de grond. Daarna zette ik mijn bek in zijn keel voordat hij helemaal stikte riep mijn vader. Stop het is duidelijk wie er wint Jack gefeliciteerd. Ik liet hem los en zij tegen hem dat hij goed gevochte had. Hij zij dank je Jack maar er kan maar 1 iemand winnen he. Ik hoop dat jij dit wint jij zal een goede omega zijn daarna liep hij weg. Het tweede gevecht begon je zag al aan Kevin dat hij zeer zelfverzekerd is hij was groter en sterker dan de andere wolf dus de kans was groot dat hij dit ging winnen. Mijn vader gaf opeens het sein dat het gevecht begon. Kevin valde direct aan en sprong op de andere wolf hij was een goede vechter en wist precies wat hij moest doen. Hij belande op de andere wolf en beet in zijn maag veel pijn scheuten kwamen tevoorschijn.het gevecht was al gedaan voor ik het wist zijn tegenstander kon niet meer verder. Met een verbaasd gezicht keek ik hem aan ik was helemaal ontgoocheld. Dit ging veel te rap als dat maar niet bij mij gebeurd dacht ik zelf. Mijn vader roepte tegen iedereen morgen komt het laatste gevecht Jack tegen Kevin. Maar nu gaat iedereen jagen in groepjes van drie dan kunnen we deze avond feesten voor de twee overgebleven winnaars.ik ging samen met Tom en Kevin jagen. Samen kwamen wij een kudde herten tegen. ieders pakte een hert ik had mijn hert gedood en zag dat Tom het een beetje moeilijk had. Ik vroeg aan Tom kan ik je helpen. hij antwoorde nee ik heb geen hulp nodig ik kan dit zelf wel. Na een paar keer proberen was het hem gelukt hij kwam met het hert naar ons en we gingen terug naar kamp. We kwamen aan en zagen dat bijna niemand iets had mijn vader had juist een kalkoen. Ze waren blij dat wij er aan kwamen ik riep naar iedereen wie goesting heeft kom eten heel de roedel kwam op ons af. Iedereen  at van onze buit na het maaltijd hebben we nog veel plezier gemaakt maar ik vreesde voor de volgende dag. Ik zou heel graag omega willen zijn om mijn vader trots te kunnen maken. Na het feestje ging iedereen slapen. De volgende morgend werd iedereen waker gemaakt en ging in een kring staan ik en Kevin stonden tegen over mekaar. Mijn vader gaf het sein dat we moesten beginnen. 

Weird werewolfsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu