Hoofdstuk 6

13 1 0
                                    

Iedereen kwam terug van de jacht en we haden een redelijke voorraad bij elkaar gehaald. Maar toen kwam er opeens een vreemde wolf die we nog nooit eerder hadden gezien. Hij was zwaar gewond. Ik zij tegen mijn roedel dat ze hem moesten omsingelen. Ze deden wat ik zij en stonden allemaal rond hem. Ik stapte naar hem toe en keek boos naar hem toe en vroeg aan hem wat kom je hier doen. Hij antwoorde met een angstige stem. Ik ben uit mijn roedel gesmeten omdat ik te laf was om te vechten tegen andere wolven. En vroeg me af of ik bij jullie kan aansluiten. Ik lachte er hard om en zij tegen hem denk je nou echt dat jij zomaar bij ons mag aansluiten en zeker omdat je niet durft te vechten. Hij antwoorden heel erg angstig terug je hoorde een trilling in zijn stem ja ik dacht van wel waar moet ik dan naar toe. Ik gaf hem een klap in zijn gezicht en zij tegen hem dan moet je niet hier zijn. hij werd door die slag een beetje kwaad ik gaf hem nog een klap in zijn gezicht zodat hij nog kwader werd. Dat was me gelukt hij viel me opeens aan met een grote sprong gaat hij op me af. ik ontweek hem nog  z'n vroeg hem nogmaals waarom ben je hier ik geloof niet dat je uit je roedel bent gesmeten omdat je laf bent om te vechten. Want je hebt blijkbaar een heel erg klein lontje. Hij zij geïrriteerd oke ik ben uit mijn roedel gesmeten omdat ik mijn alfa aanvalde. Nou goed antwoorde hij boos. ik stapte naar hem toe en zij tegen hem dit is één van de sterkste roedels van dit land dus hier komen ook alleen maar sterke wolven bij. Hij loopte al weg want hij had het gedacht dat hij niet sterk genoeg was voor mijn roedel. Maar ik zij nog rap en daar hoor jij bij. hij draaide zich terug om en zij verbaast echt? Ben ik echt sterk genoeg voor deze roedel dan? Ik zij tegen hem ja jij durft mij zomaar aan te vallen zo'n wolve kom je niet vaak tegen. Maar ik geef je wel een waarschuwing als je dat nog één keer doet lig je ook uit deze roedel en ik ben niet zo vriendelijk als je vorige alfa om je zomaar te laten te gaan. Ik laat je tot de dood achterna jagen. Hij verontschuldigt zich en zij dat hij dat niet meer zal doen. En gaf hem al direct een opdracht jij gaat hier een drink plaats hier in de buurt zoeken zodat we kunnen drinken begrepen. Hij antwoorden ja en mat dat gezecht te hebben was hij weg. Mijn week was alweer om en toen kwam mijn vader en toen vroeg hij aan één van de wolvinnen hoe het gegaan was. Ze zijden dat ik een goede leider was en goede beslissingen kon maken. Want k had een sterk iemand er bij hij keek naar mij en vroeg aan mij waar hij was. Ik antwoorde terug hij is opzoek naar water omdat de vorige leeg begon te geraken. Mijn vader zij tegen mij haal hem nu terug. Ik doe wat mijn vader mij vraagt en roep hem terug een paar minuten later was hij bij ons. Hij vroeg aan mij wie dat hij was. Ik antwoorde op zijn vraag en zij dat is de alfa van de roedel. Hij keek verbaast naar mij en zij tegen mij ik dacht dat jij de alfa was. Mijn vader zij tegen de nieuweling nee hij is een omega maar als je dacht dat hij een alfa was is dat al een goed teken voor mij dat hij een goede leider is. Hij vroeg nog aan de nieuweling wat is je naam groentje. Mijn naam is Olaf.


Weird werewolfsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu