De strijd begon ik tegen Kevin had wel een beetje schrik van hem want hij heeft zijn vorige tegenstander met gemak afgemaakt. Maar ik zag ook aan zijn gezicht dat hij van mij schrik had. Ik nam de eerste aanval maar spijtig genoeg was het niet goed hij ontweek hem heel erg snel. Hij valde terug aan maar ik kon het maar net ontwijken. Ik probeerde terug aan te vallen maar hij was sneller dan mij en zette zijn klauw in mijn maag een kreet van pijn kwam uit mijn mond. Woede borrelde in me op en valde terug aan eindelijk raak ik beet in zijn nek vanachter. Hij trok weg en een diepe hap van mij stond in zijn nek. Het bloed sijpelde van zijn nek het werd net een rode halsband van bloed. Hij kon tegen een stootje hij liet maar niet zijn dat hij pijn had. Wij waren goede vrienden maar ook tergelijketijd rivalen van elkaar wij willen bijde de beste zijn dus gaan wij door tot het bittere eind. Hij valt mij terug aan ik had nog meer als genoeg tijd en zag naast mij een boom staan. Ik stopte me af tegen de boom en vloog recht tegen Kevin en gaf hem een kopstoot. Bijde gaan we even naar achter van de zeer. Maar al snel vallen we elkaar terug aan hij beet in mijn staart en ik beet in zijn poot. Hij begon te manken maar aan zijn gezicht zag ik dat hij nog verder kon. we liepen even rondjes rond elkaar ik keek hem uitdagend aan en hij gromde kwaad naar mij. Hij riep naar mij nu ga je eraan met dat gezegd te hebben viel hij aan ik kon het amper ontwijken toch had hij juist mijn staart. Ik schudde hem van mij af en probeerde een eind aan dit gevecht te maken en loop op hem af en hapte naar zijn keel hij was niet rap genoeg en ik had beet ik legde hem op de grond. Mijn vader roepte stop en we stopte met het gevecht. Jack jij hebt gewonnen jij bent de nieuwe omega van de roedel. Ik was dol blij maar Kevin was er niet zo blij mee hij ging boos weg. Ik zag dat in mijn ooghoek en achtervolgde hem. Na een tijdje stop hij ik vraag aan hem wat er aan de hand was. Hij antwoorde boos tegen mij ik zit al jaren in deze roedel en jij nog maar een maand of twee en jij bent omega het is gewoon niet eerlijk Jack. Ik antwoorde tegen hem je hebt wel gelijk maar ik kan best wel wat hulp gebruiken van een ervaren wolf en ik denk dat jij daar geschikt voor bent Kevin. Dus wil je graag mijn rechter hand worden. Ik zag een glimlach verschijnen dat zou fijn zijn na al die jaren een gewoon lid te zijn van de roedel. Ik was blij dat hij er goed op reageerde we gingen terug naar de rest van de roedel en zij tegen mijn vader dat Kevin mijn rechter hand werd en dat hij daar mee moet leven. Mijn vader accepteerde het en zij ook zo wil ik dat je hier leiding geeft. Iedereen moet naar jou luisteren maar Jack ga niet te ver met de macht die je nu van me krijgt. En voor de zekerheid laat ik 1iemand hier jou controleren van hoe dat jij het hier doet een hele week lang oke Jack. Is goed vader ik zal mijn positie niet verwaarlozen. Mijn vader ging weg met een deel van de roedel en liet een paar wolven achter waaronder Tom en twee wolvinnen het eerste wat ik dee is mijn roedel laten jagen dat was een tip van Kevin.
Dank je readers mijn boek is nu al 33 keer gelezen het is niet veel maar ik ben er wel heel blij mee ik heb Dees hoofdstuk geplaatst omdat het ineens een grote stijging van readers had voor mij dan he het zou leuk zijn als jullie mijn boek willen delen zodat het meer word bekeken ik zou julie dankbaar zijn
Love you readers xxxx
JE LEEST
Weird werewolfs
WerewolfHey ik ben Jack,ik ben 16 jaar en ben net te weten gekomen dat ik een weerwolven familie heb in het begin is het even wennen aan het zijn van een weerwolf vooral voor een speciaale familie