We gingen met honderd tegelijk op de andere clan af. met mijn vader en Olaf naast mijn zijde wist ik dat er niets mis kon gaan. we kwamen dichter bij de andere clan en voor ik het goed en wel besefte sprong er een wolf op me af. ik probeerde nog te ontwijken maar hij had net zijn klauw in mijn achterpoot gezet. Mankend van de pijn viel ik hem aan met een stomp in zijn ribben. Happend naar lucht probeerde hij terug op te staan. Bij elke poging om op te staan mislukte dus probeerde hij weg te komen. Tot zijn spijt was hij niet rap genoeg ik zetten mijn tanden diep in zijn keel. Hij spartelde nog even mee van de pijn die ik hem gaf. Na een paar seconde lag hij helemaal dood tegen de grond.ik liet hem nog maar juist los en de volgende stond al voor mij. In een flits was hij weg hij was van de aardbodem verdwenen. Er gingen plotseling heel veel vragen door mijn hoofd waar is hij heen of wat is er met hem gebeurd? Die gedachten gingen al snel weg toen ik tegen een rots werd aangeramd. een hele pijnscheut ging door mijn lichaam kriperend van de pijn kwam ik overeind .ik zag een brede wolf met zwarte haren en vernietigende ogen naar mij kijken. Eisend op een antwoord vroeg hij aan mij hoe heb je dat gedaan hem laten verdwijnen. Waarover heb je het ik heb niets gedaan. Je weet maar Altegoed wat je hebt gedaan rotwolf . Hij gaf niet af tot hij antwoord zou krijgen. Hij zette zijn klauwen op mijn keel en zei. Als je het nu niet zegt snij ik je keel over. hij werd aan de kant geduwd. Gaat het met je vroeg Olaf aan me. Ja het gaat goed met me alleen wat pijn aan mijn poot maar dat gaat wel over. Oke is goed want we hebben bijna gewonnen . samen met Olaf stond ik tegenover mijn aanvaller mijn vader kwam naar ons toe gerend en zei tegen ons. Dit is mijn prooi. Er kwam een glimlach op de zwarte wolf tevoorschijn lang niet gezien zeg broertje. Enerzijds broer. Ik schrok even is dat mijn nonkel die tegenover ons staat. Mijn vader greep zijn kans om toe te slaan maar dat had hij zien aankomen en stapte opzij en hief zijn poot op en juist dat mijn vader zijn hoofd onder zijn poot was sloeg hij naar beneden. Hij gromde je bent niet echt veel beter geworden he. Met zijn mond tegen de grond gedrukt kon hij niet veel doen hij zette met zijn andere poot zijn klauwen in zijn longen. Dat betekende het eind van mijn vader.ik keek rond me heen en zag dat ik en Olaf de laatste waren die overbleven de zwarte wolf kwam dichter bij me staan en gaf mij mijn laatste kans zeg me hoe je het deed. Dreigend met zijn klauw op mijn keel. Antwoorde ik ik weet het niet het was voor mij ook verbazend. Maar wie heeft het dan gedaan?
JE LEEST
Weird werewolfs
WerewolfHey ik ben Jack,ik ben 16 jaar en ben net te weten gekomen dat ik een weerwolven familie heb in het begin is het even wennen aan het zijn van een weerwolf vooral voor een speciaale familie