* Dani szemszöge *
Sokat gondolkoztam és miután Tif elaludt lementem a konyhába, felbontottam egy Hell-t majd a nappaliba mentem és leültem a kanapéra. Egyetlen megoldást tartottam jónak.
"Szakítottunk Tiffanival, remélem boldogok vagytok"
Ennyit írtam ki a napomba egy fekete háttérrel majd megittam az energia italt és a stúdió szobába mentem alapot csinálni, úgy sem tudok aludni.
***
-Szia, bébi! - Mentem ki a konyhába, megdörzsöltem az arcomat. Elaludtam este a kanapén.
-Szia. - Mondta és a kávéját iszogatta miközben telefonozott, csókot akartam adni neki de nem engedte.
-Most mi bajod van? - Sóhajtottam.
-Úgy tudom szakítottunk. - Nézett rám. Elnevettem magamat halkan.
-Csak azért írtam ki, hogy ne támadjanak meg még egyszer.. - Néztem a szemébe.
-Igazad van, tagadjuk le az a legkönnyebb.. - Nevetett. - Így megint ott tartunk mint az elején, hogy éjszaka találkozunk majd csak..
-Inkább minthogy még egyszer megsérülj. - Fogtam meg óvatosan az állát, felemeltem a fejét és megcsókoltam. - Így is tiszta idegbe vagyok és magamat okolom.. - Néztem a szemébe.
-De nem a te hibád, Dani! - Sóhajtott és kezét az arcomra tette.
-Nem kellett volna elmondanom még.. - Sóhajtottam.
-Szerinted köze lehet Enikőnek ahhoz ami történt velem? - Kérdezte halkan.
-Te mit gondolsz? - Tűrtem el a füle mögé a parókáját. Utálom, hogy ezt hordja de ő ettől jobban érzi magát szóval el kell viselnem.
-Nem tudom.. - Sóhajtott. - A húga vagyok.. - Nézett rám. - Csak nem lenne képes ilyesmire..
-Én nem tudom mire lenne képes. - Sóhajtottam. - Azt mondta minden áron megfogja akadályozni, hogy együtt legyünk.. - Néztem rá én is.
-De erre csak nem lenne képes.. - Állt fel az asztaltól, magamhoz húztam őt.
-Kifogom deríteni.. - Néztem a szemébe, a fenekét simogattam.
-Jól van. - Ölelte át a nyakamat. Homlokomat az övének döntöttem.
* Tifi szemszöge *
-Azt hiszem a rendőrség hív. - Mondtam mikor rezgett az asztalon a telefonom. - Igen? - Szóltam bele mikor felvettem, kihangosítottam.
-Megfogsz dögleni te mocskos ribanc! - Szólt valaki bele eltorzult hangon. Danira néztem ledöbbenve.
-Kurvára fel leszel jelentve, akárki is vagy! - Mondta Dani egyből. Megszakadt a hívás.
-Honnan tudja a számomat?! - Kérdeztem halkan.
-Nem tudom.. - Sóhajtott és próbálta visszahívni a számot de kisípolt. Könnyeim gyűltek. - Ne ess pánikba, itt vagyok! - Ölelt magához Dani, halkan szipogtam. Eszembe jutott Marci.
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...