Dobra ja ogolnie przeraszam ze ja gak obiecywalem itp no ale kurwa intenrnetu tu nie ma!! I w takim zajebistym hitelu m ze kurwa sie zjebalem w pol z lozkiem XD.. no wle dobra...
‼️Infromacje co do tego rozdzialu i nastepnego bo trochr brdxie sie dziac ‼️
-duzo zmian perspektyw 😔
-bijatyka
-niektore obrzydliwe momenty (wymiociny, krew itp)
-robienie sibie krzywdny i inne nieprzyjemne watki jak homofobia itp (dam warning przed tymi watkami)
-no i chaotyczność<............>
Perspektywa Cartmana (o kurwa xo sie stalo!!!)
Nie przepadam za Kyle'em bo jest zydem ale nie oznacza to ze mu nie pomoge, tym bardziej w kwestii milosnej bo ja sie ogolnie znam zajebiscie w tym temacie! Nie liczac mojej relacji z Heidi.. ale chuj to przeszlosc a ona byla iakas zjebana. Z Kenny'm stwierdzilem ze trzeba zmusic Kyle'a by wyznal swoje pierdu pierdu chuj mu w dupe uczucia kiedy utkna w jakims miejscu... ale nie obmyslilismy niestety jak ich zaciagnac do na przyklad hmm....pulapki
Nagle z nienacka zadzownil nasz dojebany przeze mnie oczywiscie alarm, ze w miescie dzieje sie cos niebezpiecznego. Zazwyczaj nasze misje, ktore wykonywalismy w tamtym tygodniu to lapanie złodziei, poszukiwanie handlarzy narkotykow i innych talich bla bla bla..
Po chwili wszyscy zebrali sie do salonu i usiedli na swoich miesjach. Niedawno dolaczyla do naszej meskiej paczki ta dziwka Wendy ale wyjebane w sumie.. moze miala juz po dziurki w nosie jak sie jej przyaciolka Bebe lize i seksi ze swoim chlopakiem hehe. Ale dalej sie zastanawiam jak Clyde wyrwal taka dziewuche, jak on ma bardziej niezadbane wlosy niz Kenny, pomijajac juz ze tone wszy ma.
***
Zadzwonila do nas sama pani burmistrz z wiadomoscia o tym ze w miescie panuje jakas grupa ludzio-robotow i zabijaja one ludzi. Ponoc dowodca tej armi jest byla uczennica podstawowki do ktorej uczeszczalismy.
Na ta wiadomosc Kyle sie wzdrygnal i zrobil sie blady.-wymiekasz? - zapytal sie gi Craig
-nie. - powiedzial spokojnie - terxeba zajebac ta pierdolona suke - po czym dodal bardziej agresynym tonem.
Uhuhuhu Khial sie wkurzyl..no to brdxir niezle.
Burmistrz przekazala nam dane z policji i wyslala nam dane i adres gdzie ostatni raz byli widziala. Jazdy z nas wyposazyl sue w swoj sprzet. Ja wzialem swoje ostre pazury i noze, Mysterion pistolety dwa, Toolshed swoja skrzynke narzedziowa, Human-Kite swoj latawiec, Call Girl swoje urzadzenia i palke teleskopowa a Wonder Tweek i Super Craig swojego szczura w kuli.. Kazdy sie porozchodzil w inne strony, znaczy kazdy dobral sie w pary..
Tweek z Craig'iem oczywiscie, Zyd z Stanem, a Wendy i Kenny? Pewnie ta sucz poszla sama a Kenny do swojego chlopaka Chaosa..Ostatnio kiedy robilismy atak na baze profesora, to zobaczlismy chaosa lizacego sie z Mysterionem. Kenny to taki najwiekszy heteros, zs za kazda laska sie ugania, a jako drugie jego alter ego to z chaosem sie lize.
Jestem jedynym heteroseksualnym facetem stad, nie liczac Wendy, znaczy ja nie wiem jakiej ona orientacji jest.. a wyjebane mam na nia jaka suka jebana.Kiedy tak szedlem przez ciemna uliczke, kopalem kamien moimi butami, uslyszalem jakis szelest za soba. Odwrocilem sie i jedynie co ujrzalem katem oka to niebieskie swiatelko, po czym dostalem czyms ciezkim w glowe, i straxilem przytomnosc.
***
Perspektywa Kyle'a
Szedlem po dachach roznych budynkow i na dodatek jestem aktualnie sam na sam ze Stanem...wyznalbym mu moje uczucia co do niego, albo wreczylbym mu prezent niespodzianke..chuj nie wiem. On do mnie nic nie czuje przeciez wiec co sobie nadzieje robie, i zastanawiam sie tez, czy to bylo prawda jak on powiedzial, no po pijaku, ze jest gejem...
CZYTASZ
Oh.. so he loved me. | SOUTH PARK | Stan x Kyle
RomansStwierdzilem ze napisze ksiazke wiec.. ‼️ksiazka zawiera‼️ -mase przeklenstw -przemoc psychiczną oraz fizyczna -narkotyki i inne uzaleznienia -angst. (Bede informowal jezeli w rozdziale pojawi sie jakas z powyzszyxh rzeczy) A shipy jakie tam mozna...