nabersiniizzz? siz bu ara benim halimi hatrımı hiç sormuyosunuz bak bi küserim varya on yıl bölüm gelmez (taslaklari bitti bahane ariyor)
sabah kendi hür irademle uyanmadigim icin biraz enerjim az ama hala kiz nesemiz var cok sukur..
"Tek aptal sen değilsin."
Zehra'dan gelen itiraf, gecenin ikinci itirafı olmuştu. Hande kaşlarını çatıp gözleriyle Zehra'nın ciddi olup olmadığını sorgularcasına baktı ona. Zehra, ona sarıldığında ellerini sırtına koydu. Zehra'nın sıcak yüzü boynuna değdiğinde telaşla onu kendinden uzaklaştırıp ellerini yanaklarına değdirdi. Ardından boynuna.
"Ateşin var."
"Evet."
"Düşmesi lazım." Hande odadan çıkmak için arkasını döndüğünde Zehra bileğini yakalayıp onu sertçe kendine çekti. Hande bu hareketi beklemediği için ona çarpmasını engelleyememişti.
"Konuyu çarpıtma." dedi Zehra öfkeyle fısıldayarak. Hande yutkunup dudaklarını araladığında Zehra araya girdi. "Niye kaçıyorsun?"
Hande gülmeden edemedi. "Seni yine başkasını savunurken görürüm diye. Benim yerime başkasına sarılır, başkasını öpersin diye." Zehra yüzüne bir tokat gibi çarpan sözlerden sonra bakışlarını kaçırdı.
"Korktuğundan değil yani." Hande güldüğünde kaşlarını çatıp ona baktı yeniden.
"Korkak mıyım sanıyorsun? Herkese söylerim, hiçbir şeyi de saklamam. Tabi sen ne yaparsın bilemem."
"Niye üstüme geliyorsun Hande?" Zehra sesinin titrememesine özen göstersede başarısız oldu. Hande başını iki yana salladı.
"Üstüne gelmiyorum. Doğruları çok geç konuştuk."
"Farkına varamadım ne yapabilirim? Kabullenmek istemedim. Çocukluk arkadaşıyız, bir şeyler hissetmeye başladığımda hemen bunu kabullenemezdim!"
"Konu bu değil sende çok iyi biliyorsun."
"Neymiş konu o zaman?" Zehra'nın sesi yüksekti, Hande biraz daha sakin konuşuyordu ama asıl öfke ondaydı.
"Benim gözümün önünde nefret ettiğimi bile bile onunla flörtleştin. Yetmedi savundun, yetmedi sana gerçekleri anlatayım hata yapıyorsun dedim dinlemedin, inanmak istemedin. Bu yüzden beni, bana aşık olduğuna inandıramazsın. Bende buna inanmıyorum işte bak, ödeştik."
Zehra karşılık verene kadar Hande odadan çıkmıştı bile. Zehra öfke ve üzüntüyle karışık gözlerinden dökülen yaşları silip yatağın üstüne oturdu. Her şey iyice sarpa sarmıştı.
Elinden kayıp gitmişti her şey. İşte bundan çok korkmuştu. Hande'yi kaybetmekten. Ve korktuğu başına gelmişti.▪▪▪
3 Gün Sonra,,
Zehra yatağında uzanırken kulaklığını da takmış, yeni başladığı dizinin dördüncü sezonuna geçmişti. Odasından çıkmayı bırak, yatağından bile çıkmıyordu neredeyse. Annesi bu durumun sebebini az çok mahalledeki haber ağları ile çözmüş sayılırdı. Elif her şeyi anlatmıştı zaten. Hande ve Zehra'nın kavgasını ve sebebinin Tuna ile Sezgin olduğunu. Aslında bu iki kişi sadece birer figürandan ibaretti. Asıl kavga Hande ve Zehra'nın arasındakilerdi. Ama bundan bahsedememişti Elif. Annesi çocukluktan beri onları bir arada görmeye çok alışıktı ve çok severdi Hande'yi, dördüncü kızı gibi görürdü onu. Bu durum canını sıktığı için Hande'nin annesiyle konuşmuştu. Hande'yse Zehra'nın aksine sürekli dışarıdaydı. Eve sadece yatmaya geliyordu. Küçük çocuklarla oyunlar oynuyor, arkadaşları ile takılıp kafa dağıtmaya çalışıyordu. Hande'nin annesi, Zehra'nın durumunu yakın arkadaşından öğrenir öğrenmez çok üzülmüştü tabi. Bu duruma bir dur demek adına Hande'yi zar zor ikna edip, birlikte misafirliğe gidiyoruz bahanesi ile Güneş ailesinin evine gelmişti. Zehra'nın annesi üç kere uyarmıştı Zehra'yı misafirler geliyor diye ama Zehra'nın yataktan kalktığı yoktu. Kapı çaldığında kapıyı İrem'e açtırıp Mina'yı Zehra'nın odasına yolladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ı wanna be your girlfriend,, hanzeh
Fanfictionbirlikte büyüyen, çok yakın iki arkadaş olan hande ve zehra aslında hiçbir zaman arkadaş olmadıklarını fark ederler.