04

576 90 66
                                    

my love mine all mine dan buraya gelecek birçoğunuz peşpeşe atıyorum çünkü andüfmfğmdğf ben mesai yapıyorsam sizde yapın!!

galiba bi önceki bölüm bildirim olarak gitmedi bazılarına, eğer okumadıysanız dikkat edin onu okuyun önce firmfşmeixöe

iyi okumalar🤍


"Hande abla! Katılsana bize!"

Hande kendisine seslenen kıza bakıp tebessüm etti. Voleybol oynuyorlardı.

"Sonra güzelim. Hande ablanızın bugün çok önemli işleri var." Gözlerini kısıp yoluna devam etti. Tuna ve arkadaşlarını tahmin ettiği gibi parkta, basketbol sahasında buldu. Sahaya girip ellerini çırptığında arkadaşları yavaş yavaş çıkmıştı sahadan. Hande yalnız kaldığı Tuna'nın karşısına geçip yanına doğru yürüdü. Topu elinden alıp arkasını döndü ve basketbolda topunu potaya attı. Top potanın içinden geçtiğinde sırıtıp arkasını döndü.

"Seni de oradan geçirmemi istemiyorsan arkadaşımla oynama." Elini Tuna'nın omzuna koyup sertçe vurduktan sonra tellere yaslandı.

"Hangi arkadaşın?" Dalga geçiyordu. Konuştuğu o kadar çok kız vardı ki hangisinin arkadaşısın demeye getiriyordu. Bilmesine rağmen.

"Seni dayak manyağı yapmak bana farz oldu." Hande üzerine yürüdüğünde Tuna başını salladı.

"Rövanşını almam gerekiyordu geçenki olayın. Beklerim."

"Zehra'dan uzak dur." Hande, Tuna'nın omzuna çarpıp kapıya yöneldi.

"Sana ne bundan? İkimizde halimizden memnunuz."

Hande arkasını dönüp alt dudağını dişledi. Sakin kalacaktı. Medeni olacaktı. Hayır olmayacaktı. Daha önce dövdüğü gibi dövecekti onu.

"Tuna aramızdakine karıştırma Zehra'yı. Rica ediyorum. Bir kere de adam ol." Hande durumu toparladığını düşünüyordu. Sakin kalıp düzgün konuşmuştu. Fakat elbette karşılığı öyle olmadı.

"Zehra gelecek birazdan, bence sen yavaştan uza. Yalnız kalmamız lazım anlarsın ya."

Hande gözlerini kapattı açtı. Dudaklarını araladı geri kapattı. Derin bir nefes aldı ve geri verdi. Sıktığı ellerini gevşetti. Daha fazla dayanamayarak itekledi onu. Son bir şans veriyordu.

"Defolup gitmen için on saniyen var."

Tuna'dan bir yumruk yediğinde dişlerini sıkıp aynı şekilde karşılık verdi. Birbirlerini hırpalayan ikiliyi Zehra koşarak içeri girip ayırmıştı. Hande'yi uzaklaştırmaya çalışıyordu.

"Dursana Hande! Derdiniz ne sizin ya?"

"Bir bırakır mısın beni? Bir şey yapmayacağım sakinim." Hande, Zehra ile olan pozisyonuna baktı. Zehra kollarını ona sarmıştı. Mesafe yoktu aralarında.

"Hande defol git. Flörtüm olan herkesle kavga edemezsin." Zehra'nın sözleriyle Hande göz devirdi.

"Kavgalı olduğum çocukla flört edemezsin."

"Ediyorum ama."

"Bu arkadaşlık kurallarına aykırı bir kere!"

"O halde onunla iyi anlaş çünkü o benim sevgilim olacak!" Zehra yüksek sesle bağırdıktan sonra Tuna'nın yanına gidip ona sarılmış iyi olup olmadığını sormuştu. Hande'ye sormazken. Hande onları izleyemezdi. Basketbol sahasından çıkıp evine yol aldı. Zehra'yı gerisinde bıraktı.




ı wanna be your girlfriend,, hanzehHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin