young rich handsome boysJake
Jungwon kahve aldin miSunoo
Banada al asagida yemekhanden hic inecek halim yok inanir misin😫
Jungwon
alayım hep ben alayım siz hic ise
yaramayin tabiSunoo
Cok tesekkur ediyorum cnsim Jay odasında seni bekledigini söyledi acilmis kahveleri aldiktan sonra yanına uğraJungwon
Yokya ayagina mi gideyim amk bir kerede kendisi gelsin desin biktim isleriyle ugrasmaktan işleri bana kitleyip heeseung hyunglarla oyun oynamaya gidiyo serefsiz ocJake
Jayin bu kadar serefsiz oldugunu biliyoruz sasirdigimiz bisey değildi woncum neyse hadi kahveler nerde╮(. ❛ ᴗ ❛.)╭
Jungwon hızlı adımlarla hemen şirkete geçti kahveleri Sunoo ve Jake'ye verdi. Fazladan Jay'ın yanına gideceği için almıştı ona verecekti. Arada bir iyilik olabilir yani??
Jungwon odanın kapısını tıklattı
"Gel" Jungwon hızlıca içeriye daldı.
"Beni niye çağırdın üstelik Jake'ye söyleyerek? Bana mesaj yazsana insanlar yanlış anlıyor" Jay jungwonun bu gereksiz endişesini anlamamıştı."Jungwon saçmalama istersen insanlar ne anlayabilir şurda oturmuş dava çözmeye çalışıyoruz?"
Jungwon iç çekti ve Jay'ın masasına yaklaştı kahveyi uzattı. Jay'ın gözleri büyümüştü buneydi şimdi hiç beklemiyordu. "Daha ne zamana kadar bakıcaksın kahveye ben içeyim daha iyi"
Jay kahveyi aldı ve masasından kalktı "Otur masama ve bak bu seferki dava baya karışık gözüküyor" Jungwon ekrandaki kanlar içindeki çocuğun görüntüsüne baktı "Cesedi incelemeye gitmedin mi?" Jay hayır anlamında başını salladı "dava haberi daha yeni geldi ilk önce sana danışayım dedim" Jungwon onaylamıştı kafasıyla.
"Cinayet mi yoksa kendime mi yapmış bunu " diye sordu jungwon "vücudunda yüksek derecede uyuşturucu madde çıktı birisinin ona zorla yaptırabileceğini düşündüm ama bu maddeyi kullandıktan sonra kendi kendine de yapmış olabilir"
Jungwon hafifçe başını sallayarak onayladı"Yarın hastaneye giderek cesedi incelemek istiyorum ve bana otopsi raporunu bulabilir misin?"
Jay masaya eğildi"bulabilirim jungwon " dedi.Jay birden masaya eğilince jungwonun nefesi kesildi heyecanlanmıştı. Jay fark etti ve hafifçe güldü. Kafasını eğdi hemen koltuktan kalktı "ben daha fazla oyalamayayim seni" diyerek odadan çıktı.
Jungwon kendisini çalışma odasındaki koltuğa fırlattı ve hemen oturup jay'ın ona gösterdiği kızın hakkında araştırma yapmaya başladı.
Çocuk hakkında okadar çok şey bulamamıştı fakat yakın akrabalarının sosyal medya hesaplarını bulmuştu.Jungwon başka davalar hakkında araştırma yapmaya devam ederken akşam olmuştu bile arkasını döndü ve havanın kararmaya başladığını fark etti kaç saattir burda olduğunu merak etmişti jungwon. 7 saat . 7 SAAT BOYUNDA ARALIKSIZ ÇALIŞMIŞTI. Bu onun için büyük bir rekordu. Odaya birdenbire birisi daldı.
"Jungwon hadi kalk çıkıyoruz" dedi Sunoo "nereye gidiyoruz" sunoo kapının koluna tutunarak biraz daha eğildi ve "bu akşam müdür şirketin durumu iyiye gittiği için yemek düzenliyormuş hazırlanalım" dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ørange flowər | Jaywon
JugendliteraturHukuçu enha 👊🏻 "Jay ile Jungwon birbirleriyle anlaşamıyordu ama yaşadıkları onları birbirlerine bağladı" Uyarı ⚠️ Kan, bıçaklama, kendine zarar verme ve smut,temas tarzı seyler iceriyor okumadan önce lütfen buna göre düşünerek başlayın okumaya 💚