Jay first kiss gitti

42 8 7
                                    

Kanım donmuştu. Kanlı(?) bir bıçak ve içinde bir not vardı. Ellerim titremeye başladı kutuyu yere fırlattım ve notu okumak için açmaya başladım.

🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

Yang Jungwon gereğinden fazla araştırma işine karıştığını gördüm çevrendeki insanlar ve sen bu durumdan zarar görmek istemiyorsanız elinizi işimden çekin hayatı yaşamayı hak etmeyen insanları öldürüyorum mutlu insanlar görmek istemiyorum sen ve savcı arkadaşların karışmaya devam ederseniz sonunuz aynı papatya çizdiklerim gibi bitecek :)

Ağlıyordum şuan ne yapacağımı bilmiyordum burda olabilirdi beni izliyor olabilirdi Jay'a bile zarar vermiş olabilirdi. Jay. Bir dakika JAY.

Hızlıca odama koştum telefonu aldım ve hemen numaralardan Jay'ı buldum çaldıra bastım korkudan ellerim titriyordu ve kanlı bıçak hala aşağı katta duruyordu.

''Jungwon daha yeni eve bıraktım güzelim özledin mi?'' dedi ve hafif güldü.

Ağlamaya devam ediyordum ona bişey olmaması içimi rahatlatmıştı.

''Jungwon? İyi misin?'' kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

''Jay diğerleri nerde'' diye sordum bendeki garipliği fark etmişti.

''Jungwon ne oldu anlat'' endişeli sesi geliyordu.

''Jay iyi olacağım diğer çocukları topla ve şirkete git hemen''

''Jungwon ne olduğu söylemeden harekete geçmeyeceğim'' sinirlenmiştim artık titreyen sesimle.

''Jay beni dinle bir kere de evimin yanında katil anladın mı evime kadar ulaşmış hiç biriniz buraya gelmeyin halledeceğim şirkete geç''

''JUNGWON SAÇMALAMA''

bağırmaya başladığı için ikna edemeyeceğimi anladım ve yüzüne telefonu kapattım. Aşağı kata inmeye korkuyordum. Ama ben Avukattım yapabilirim. Hızlıca üstüme bir ceket aldım. Chaewon'u aramak için telefonu açtım gene.

Chaewon hızlıca polis ekipleri yollamıştı. Bende köşede perişan rengim uçmuş bir şekilde oturuyordum.

Kısa bir süreden sonra polisler geldi.Kapıyı açık bırakmıştım geldiklerinde içeri girsinler diye polislerle birlikte içeriye Jay'da girmişti.

Beni evin içindeki merdivenlerde duvarar yaslanmış otururken gördüğü anda yanıma koştu.

''Jungwon duyuyo musun beni'' dedi. Onun aksine ben daha iyiydim aslında.

Avcumdaki kağıdı yere attım bizim diğer çocuklarında gözüne kağıt çarpmıştı.

Niki'nin hemen yanında düştü kağıt o sesli okumadan önce ben konuştum.

''O kantı bıçağın olduğu kutudan çıktı'' Sanırım bana odaklanmaktan bıçağı kimse görmemişti herkesin gözleri açıldı.

Etrafa baktıktan sonra tektek tepki vermeye başladılar.Sunoo ağlayacak gibi duruyordu.

Niki sesli bir şekilde okumayı bitirdikten sonra kimse konuşmuyordu. Heeseung sonra birden herkesin kendine gelmesi içi konuştu.

''Bundan daha kötü cinayet davaları göreceğiz bununda üstesinden gelebiliriz güvenlik açısından başka yerlerde yaşayabiliriz cinayet çözülene kadar herşey geçecek biraz daha dişimizi sıkmamız lazım.'' dedi

Ørange flowər | JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin