''Sunghoon ölen kişinin adı ne''
''Karina'ymış sanırım öyle diyorlar'' Jungwon Karina isimli kızında Jisung'un okulundan olduğunu düşündü. ''Tamam sunghoon karakola geliyorum'' diyerek telefonu kapattı koşarak hazırlanmaya başladı.
Jay içerden gelen seslerle uyanmıştı. Jungwon'un panikle ordan oraya koşuşturduğunu görmüştü
''Jungwon ne sikim yapıyorsun'' Jungwon aniden Jay'a döndü. ''Jay birisi daha öldürülmüş''dedi panik içerisisinde.
Jay'ın uykusu açılmıştu çünkü oda beklemiyordu böyle bişey. ''Jay cesede incelemeye gitmemiz gerekiyor katil öldürdüğü kişilerin üstüne papatya çiziyor onada çizmiş mi bakmak istiyorum'' dedi. Jay'da hemen hazırlandı.
Jay şirkette uyuduğu için uykusunu tam almıştı ama Jungwon için aynı şeyleri söyleyemeyiz çünkü dakika başı esniyordu ve gözlerinin altı morarmıştı.
Jay hızlıca karakola sürdü arabasını.
Jungwon hızlıca karakola daldı avukatın geldiğini gören polisler saygısını ifade etmek amacıyla Jungwonun ve Jay'ın önünde hafifçe eğildiler.
''Hoşgeldiniz avukatım ve savcım'' dedi bir polis.
Jungwon aceleyle cesedi incelemek için olay yerine gitmek istediğini söyledi. Fakat karina hastaneye kaldırılmıştı dediklerine göre Jungwon Jay'a baktı. Jay hafifçe onaylar gibi başını salladı bu hastaneye gidecekler anlamına geliyordu.
Hastaneye vardıklarında içeriye girdi Jungwon. Karina ismi ona çok tanıdık geliyordu sanki bir yerde görmüştü. Kızın yüzünü hafifçe hatırlıyor gibiydi.
Kızın yattığı odaya girdiklerine Jungwon'un kanı çekildi. Jay neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Bu kişi Karina değildi. Bu kız Shin Ryujin'di. Jungwon Jisung'un günlüğünde okuduğundan biliyordu bunları. Karina ve Ryujin düşman olarak anılırlardı. Ve yüz hatları çok farklıydı karıştırılmalarına imkan yoktu. Buda demek oluyordu ki Sunghoon'a yanlış isim verildi kafamızı karıştırmak için
Katil Sunghoon'un yanında bulunmuş demekti bu. Jungwon'un korkuyla gözleri büyüdü. Jay'a döndü. ''Katil aramızda Jay bize okadar yakın ki fark edemiyoruz'' Jay Jungwon'un ne anladığını anlamamıştı hala.
''Jay bu kişi Karina değil. Ryujin Karina'nın düşmanlarından birisi ve hepsı aynı okulda okuyor.'' Kısa bir sessizlik oluştu Jay sessizliği böldü. ''Bu okula ifade almaya gitsek bile bişey çözemeyiz bizim orda bulunmamız lazım.'' Jungwon ne demek istiyorsun dercesine kafasını yana eğdi.
''Okula öğrenci olarak kayıt olacağız Jungwon''
<( ̄︶ ̄)>
Jay ile Jungwon aldıkları bu kararı diğer üyelere hemen söylediler. Kaybedecek zamanları yoktu her gün yeni bir kurban çıkıyordu.Üyelerle konuşup sıkı bir konuşmanın sonunda kararlaştırdılar.Sunoo ile Jungwon aynı sınıfta olacaktı. Jay Jake Heeseung aynı sınıftalardı. Sunghoon ve Niki tek başlarına farklı sınıftalardı. Okulun müdürü ile konuştular izinler alındı belgeler imzalandı ve ertesi sabah okula geleceklerdi.
Jungwon sabah kalktığında aceleyle hazırlanmaya başladığında eski okul günlerine döndüğünü hissetti. Özlemişti sanki bu günleri sabah bir duygusallık bastı onu. Sonra ciddi bir işleri olduğunu hatırlayınca kendine geldi. Hazırlanmıştı parfüm sıktı hızlıca okulun ilk günü insanlara iyi bir izlenim bırakmalıydı değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ørange flowər | Jaywon
Teen FictionHukuçu enha 👊🏻 "Jay ile Jungwon birbirleriyle anlaşamıyordu ama yaşadıkları onları birbirlerine bağladı" Uyarı ⚠️ Kan, bıçaklama, kendine zarar verme ve smut,temas tarzı seyler iceriyor okumadan önce lütfen buna göre düşünerek başlayın okumaya 💚