İnsanlara selam vermemek ha?

32 10 24
                                    

''Odama geçeyim ben'' dedi bende kafamla onayladım biraz bugünkü yaşadıklarını sindirmeye ihtiyacı vardı.

Jungwon'dan

Bugün hatırladığım kadarıyla yatarken sınıfa Nayeon gelmişti sınıftan bir kaç öğrenci çağırmıştı ama diğerlerine bişey olmadı neden Winter ve Sana?Rami ile bunu konuşmak için suçluların tutuklandığı hata indim.

Sabaha kıyasla daha iyiydim sadece yapmam gereken uyumakmış.Aşağıda hızlıca Rami'nin odasını buldum ve kilidini açıp içeriye girdim.

''Günaydın avukatım'' diye dalga geçti yeni kalktığım içim saçlarım bozulmuş olsa gerek.

''Bana hiç günaymadın Rami 2 kişi'ye daha zarar verdiler'' dedim durumun ciddiyetini anlaması için.

''Biliyordum ben bunu bana anlatmana gerek yok Jungwon onların listesi var kimleri öldürecekler öldürmeyecekler listeleyip planlıyorlar kafasına göre mi yapıyor sanıyordun'' dedi ve güldü.

Bu gülmeye okadar çok sinir olmuştum ki burda dövmek istiyordum.

''Bana ne demek istediğini açıkla Rami böyle sırlı kapaklı konuşmalardan hoşlanmam''dedim artık işini ciddiye almayıldı.

''Neden sana söylemeliyim Won? Ben bunun karşılığında ne kazanacağım?'' dedi birden benim ona yapabileceğim bişey insan halkına kötülük olurdu bir suçluyu hatasını anlamadan serbest bırakmak?

Sinirle soludum.

''Ben sana en başındada bana yardımcı olduğunda cezanı indireceğimi söylemiştim hatırlıyorsan yada hatırlamıyorsun galiba en iyisi burda tam süreni yaşayarak kalman'' diyerek masadan kalktım. Birden bağırdı.

''Hayır!..Tamam lanet olsun söyleyeceğim'' dedi sırıtarak arkamı döndüm.

''Başla bakalım'' arkama yaslandım telefondan ses kaydını açtım.

''Bizim grubun en başı yanı herkesi öldürmeyi planlayan kişi genelde sevmediği kişilerden başladı ama ilk önce kızının sevmediklerinden sonra kendi gıcık olduklarından devam etti.Sonra bu tüm okulu sardı katil okulda başka biryerde değil öğrencilerin yada çalışanların içinde ben öyle düşünüyorum zaten içimizden birisi katillerimizin başını birisine zarar verirken görmüş ve ona rüşvet teklif etmiş bunun karşılığında orda çalışıyor'' dedi.

''Anladım daha başka?''

''Okulda çalışan bir kişi olmadığına eminim sizi evlerinize takip edenlerde var güvende değilsiniz heran sizi tek başınıza bulup zarar verebilir Jungwon bana öyle yapıldı senin boğazını kesmeye çalıştığım zamanı hatırlıyorsundur umarım bir sonraki hareketlerini tahmin etmeye çalışıyorlar sevmedikleri kişileri öldürürken bir yandan sizde kaynayacaksınız arada.Hedeflerinden birisi sensin Jungwon ve senin hoşlandığın kişi adını bilmiyorum Jon..? öyle başlıyordu galiba en son araba frenlerine zarar verdiklerini duydum.'' dedi.

Gözlerim dolmuştu biliyordum o gün Jay'a zarar vermek istediklerini.Anladığımı belirtircesine kafamı salladım ve odadan çıktım.

Ses kaydını üyelerle olduğum gruba atmıştım.Diğerleri dinledikten sonra ne yapabileceğimizi konuşuruz diye.Jay'ın odasına çıktım dinledi mi dinlemedi mi konrtol etmek için ama odasında değildi mahkemededir yada lavabodadır diye çok sorgulamadan odasına girdim onun gelmesini beklerken odasını karıştıracaktım bu benim ev sevdiğim şeylerden birisiydi ama sadece sevdiğim kişilere özel.

Masasının altındaki çekmeyi açtım basit bir kaç kalem boş kağıtlar vardı bir altındaki çekmecede klasik şarj aletleri falan vardı.Onun bir altındaki yani en son çekmeceyi açtığımda benle olan bir fotografını koymuştu ama bu fotograf kavgalı olduğumuz yani ilişkimiz başlamadığı zamandan bir fotograftı duygulanmadan edemedim ne kadar aşama atladık diye.

Ørange flowər | JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin