Dedektifler?

55 7 21
                                    

Jungwon panikle arkasına döndü Felix'i gördü.

Buda bi alt sınıftan Hyunjin'in sevgilisiydi.Felix'in elleri kan içindeydi. Jungwon hızlıca Felix'e eğildi.

''Felix beni duyuyor musun konuş benime'' dedi. Stresini yansıtmamak için kendini zorluyordu şuan. Felix titriyordu korkudan. Jungwon Felix'i dik oturttu.

''Felix nefes alışlarını yavaşlat sakin ol yanımdasın avukatım ben koruyacağım seni'' dedi Felix bunu duyduktan sonra düzenli nefes almaya başladı. Göz yaşları içinde konuşmaya başladı.

''Siyah giyinmiş birisiydi saçını gördüm uzun saçlarını kırmızıydı. Bizim sınıftan Wonyoung'u yaraladı. Ve kendisiyle birlikte götürdü. Wonyoung'un yerleri kandı o kız onu götürmesin diye kendimi siper etmeme rağmen Wonyoung ve kendisi gitti beni buraya itip kapıyı kitledi Jungwon kurtar onu yalvarırım'' diye çığlık attı Felix.

Jungwon hızlıca ayağa kalktı kapı açılmıyordu gerçekten kırmak için bişey aradı ve son çare cebindeki silahtı.Telefonunu Jay'a vermişti keşke vermeseydim diye düşündü.

''Felix kendine gel arkadaşını kurtarmak istiyorsak senin bilincin ve gördüklerin lazım'' Felix hak vererek titreyen dizleriyle ayağa kalktı. Jungwon Felix'e döndü;

''Korkma'' dedi. Cebindeki silahı kapı kilidine ateşledi ve kilidi kırdı. Silah sesinden sonra içerden gelen müzik durmuştu.

Jungwon hızlıca Felix'i kolundan tutarak lavabodan çıktı. Diğer savcı ve avukatlarımız silah sesinden sonra ayaklanmışlardı. Ve lavabodan kanlı kıyafetleriyle çıkan Jungwon ve Felix'i gördüler.

İşte şimdi herşey boka karışmıştı. Jungwon hızlıca oturdukları masadan telefon ve araba anahtarını aldı. Hızlıca konuştu.

''Onu kaybetmeden gitmem gerekiyor polis ekibi çağırın buraya'' dedi

Jay şuan sinirlenmişti.Jay Jungwon'dan daha üst makandaydı ama hiçbirşeyden haberi yoktu.Jungwon'un kolunu tuttu;

''Bende geliyorum tek başına atlama tehlikeye aptal mısın'' dedi ve hızlıca yürümeye başladı. Jungwon hızlıca diğer üyelere mekan size emanet diyerek mekandan çıktı.

Yanlarında Felix vardı. Jungwon hızlıca arabaya bindi Jay öne Felix arkaya bindi. Jungwon karakola sürdü arabayı kamera kayıtlarına bakacaklardı şuan arabayı sürsede yetişemezdi.

Jang Wonyoung

Lavaboya Felix ile makyaj yapmak için gelmiştim. Okadar sınavdan sonra bu parti çok iyi zamanlama oldu diyebilirim. Uzun zamandan sonra zamanımı arkadaşlarımda güzelce zaman geçiriyordum.

Lavaboya girmek üzereyken birden arkadan çekti beni korkuyla çığlık attım ama mekan çok sesli olduğu için yakınımdaki Felix dışında kimse duymadı. Felix hemen arkasını döndü ve korkudan gözleri büyüdü.

Ne olur diye dönmek istedim ki. Bacağıma saplanan bıçak bunu engelledi. Felix hemen soğukkanlılığını kazanıp arkamdaki saldıran kişinin üstüne atıladı resmen o an çok minnettardım ona. Saldırgan bıçağı çekti o kargaşa arasında.

Bacağım kanamaya başladı Felix üstündeki çeketi çıkarıp hemen beni arkasına aldı ve bastırmaya başladı. Ama o sırada saldırgan Felix'i lavaboya itti ve kapıyı üstüne kitledi korkudan hareket edemiyordum.

Saldıran kişi birden beni kucağına aldı. Kırmızı ve uzun güzel saçları vardı ama gereğinden fazla parlaktı.Şüphe uyandırıcı.

Heryerim kan olmuştu ben hala Felix'in bana verdiği ceketle bastırmaya çalışıyordum.Bana saldıran kişi onu aldı ve yere attı. Konuştu;

Ørange flowər | JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin