Senle olduğumda ne zaman kendimleyim ki?

49 8 24
                                    

Arkamdaki dolaptan bir açılma sesi geldi tam dönüyordum ki kamerada ki izlediğim kişi şuanda beni rehin almış boğazımı kesmekle tehtit ediyordu.Bir anda ne olduğunu şaşırmıştım.

Şuan panik yaparsam zararı bana olurdu.Onunla konuşmaya çalışacaktım işe yaramazsa hastaneye düşerdim okadar.

''Seni uyardım Jungwon sorgulama işi bırak uzaklaş bu olaydan seni ilgilendiren bişey yok'' diye sinirlice konuştu. Şimdi sinirlenme sırası bendeydi.

''Masum insanların canını al sonra bişey yok de değil mi bir sürü hayali olan kişi öldürdün sen'' diye bağırmaya yakın sesle konuştum.

''HEPSİ HAK ETTİ BURDA SENİ İLGİLENDİREN BİŞEY YOK'' diye bağırdı kulağımın sağır olduğunu düşündüm bir kaç dakika.

''Bağırmayı kes kötü de olsa iyi de olsa bu kişiler kimse sana öldürme hakkını vermedi.'' dedikten sonra sinirlendiği için dağılan dikkatini değerlendirip bıçağı elime aldım ve kızı ters çevirdim.

Elim kandı ve şimdi bıçağı avuçlayınca daha fazla kanıyordu.

Birden ellerini belinde tuttum ve üstündeki maskeyi ve siyah kapşonlu sweati çektim.

Kız okadar şaşırmıştı ki tepki bile veremiyordu.Herkes gibi benide öldüreceğini düşünmüştü galiba.Kim miydi bu kız?

Tabiki Chiquita'nın yakın arkadaşlarından Rami saçları sarıydı aynı kameradaki kayıtlarındaki gibi. Kızı yere yatırdım o ise tepiniyordu.

Her zaman yanımda taşığıdım kelepçeleri Rami'nin eline geçirdim.Ayaklarını hareket ettiremesin diye üstüne oturdum.Hayır kıza dokunmak istemiyordum ama ölmekte istemiyordum.

Hemen telefonumu çıkardım ve polis ekiplerini çağırdım.

Birden Rami'ye döndüm erkenden sorguya çeksem bir sorun olmazdı bence.

''Hey Rami yakalandıktan sonra hayatının geri kalanının hapishanede geçeceğini biliyorsunur umarım cezanı biraz daha azaltmak istiyorsan sana sorduğun sorulara cevap vereceksin.''

Rami başını hayır şeklinde salladı.

''Niye hapisanede sürünmekten iyidir?'' dedim.

''Hapisanden çıktıktan sonra öldürürler beni onların çevresi çok geniş ve ben bu işe bulaştım artık beni kimse temizleyemez böyle ölüp gideceğim.'' dedi

Aslında üzülmüştüm ama bu mesleğe duyguları karıştırmamamız gerekiyordu.

''Bana kim olduklarını söylersen emin ol hayatını kurtarmak için elimden geleni yapacağım sen mi öldürdün başkasından emir mi aldın?''

''Ben insanları öldürmek istemedim üstelik ben aşağı kattaki telefonla konuşan kıza zarar veren kişi değilim.Peruk takıyorlar.''

Kızın konuşmasına şaşırmıştım bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim.

''Kim sana emir veriyor Rami?''

Rami hala tereddütlüydü katil herkimse ona her an zarar verebilirdi sonuçta benim evime kadar not gelmişti ve katilin bir kişi çalışmadığını şuan öğrenmiştim.

Polis arabasının siren seslerini duyduğumda rahatlamıştım bu kıza bağırıp çağırıp eziyet çektirmeme gerek yoktu sadece kullanılıyordu bu kız sayesinde asıl belaya ulaşabilirdim.

Polisler odaya girdiğinde ben kızın oturduğum bacaklarından kalktım ve odadan çıktım.Üyeler Minnie'nin arkasından gitmişti büyük ihtimalle gene beni bekleyen yoktu.

Ørange flowər | JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin