Warisan 1

961 33 1
                                    

"Ahhhhhh sedappppp nyaaaa!!"

Kadang-kadang aku turned off bila customer terlalu vokal ni. Tapi selalunya orang yang macam ni yang bayar lumayan jadi aku layan je lah.

Aku Imran, 24 tahun. Aku tukang urut part time. Sekarang ni aku tengah urut klien lelaki. Umur dia lebih kurang 30an. Maybe dah nak dekat 40 kot. Suami orang.

Badan dia okay lah. Takde lah gemuk dan takdelah kurus. Sedang-sedang gitu. Dia ni repeat customer. Ini kali kedua aku urut dia. First time urut hari tu, dia mintak happy ending. Aku tak kisah. Janji bayar.

Dan sungguh dia bayar extra. Sedap sangat katanya. Harap-harap hari ni dia nak lagi happy ending. Aku perlukan duit untuk tanggung adik aku, Irfan. Mak aku dah meninggal. Tak pernah kenal bapak aku.

Lepas Mak meninggal, aku bawak Irfan datang ke KL untuk lari daripada kampung tu. Aku dah fed up dengan orang kampung tu. Asyik minta tolong mak aku je, sampai meninggal perempuan tu. Tapi lepas tu takde lah nak jenguk-jenguk kitaorang pun.

Dah dua tahun aku tinggalkan pulau tu. Umm, sebenarnya panjang lagi ceritanya tapi maybe aku akan cerita kemudian sikit kot. Sekarang aku nak concentrate urut klien ni.

"Abang nak happy ending boleh?"

"Boleh abang tapi..."

"Jangan risau. Abang akan bayar lebih."

Aku angguk je lah. Dan sambung urut klien tu. Lama-lama aku dapat rasa tangan dia merayap kat badan aku yang slim ni. Gatal jugak dia ni. Takde apa yang dia tak sentuh.

"Im, bukak la pakaian tu. Sedap sikit urut bogel."

Aku akur je permintaan dia. Lepas aku bukak pakaian, tangan dia meraba telur aku, kote aku dan bontot aku. Aku biarkan aja. Janji bayar.

Aku ni tak sekolah dulu. Aku dari kecik lagi tolong mak aku. Dia adalah bomoh di kampung yang terletak di sebuah pulau. Dan aku belajar macam-macam daripada dia. Termasuk lah mengurut. Jadi bila datang KL ni, aku takleh la nak cari keje biasa sangat so aku buatlah apa yang aku tau.

Ish, mamat ni melancap kote aku kenapa entah...

"Abang janganlah lancap saya. Susah saya nak fokus mengurut."

"Eh maaf. Abang tak sengaja. Sedap sangat urutan awak. Lagipun kote awak ni sedap dan tebal. Geram plak abang."

"Baik abang. Takpe. Pegang aja. Jangan lancap ye."

Aku tak pasti aku ni straight ke tak. Sebab aku tak kisah pun diperlaku sebegini. Enjoy pun ada gak. Hehehe. Tapi, seperti yang aku cakap tadi lah. Janji bayar.

Abang ni main lubang aku plak. Dia korek-korek. Sakit jugak bila masuk jari. Mungkin sebab kering kot.

Bila aku dah habis urut satu badan, aku pun start lah urutan batin yang dia nak tadi tu. Baru sentuh sikit je, dia dah mengerang.

"Ahhhhhhhhhhhhhhh..."

"Abang okay ke?"

"Sedapppp. Teruskan."

Aku pun teruskan lah. Dia menggeliat kesedapan.

"Abang tak tahan ni. Abang nak fuck awak boleh? Nak pancut dalam."

Aku terkedu. Alamak. Dia nak fuck pulak. Camne ni?

To be continued...

WarisanWhere stories live. Discover now