"Ayah?"
Dia angguk.
"Ayah aku dah mati!"
Takkan ibu tipu aku? Dan takkan lah ayah aku rogol aku sebentar tadi? Aku bingung.
"Ibu yang cakap ayah dah mati kan?"
Aku angguk.
"Sebenarnya ayah dihalau oleh ibu kamu. Sebab ayah adalah demon. Ibu kamu tuduh ayah tipu dia untuk dapatkan kuasa dia."
Aku berundur daripada dia sedikit.
"Tapi ayah takde niat pun untuk curi kuasa dia. Ayah memang jatuh cinta dengan dia."
Aku tak percaya cerita dia. Kenapa dia rogol aku tadi?
"Kenapa ayah nak rogol Irfan?"
"Sebab Ayah dah rasakan kuasa Irfan tu semakin luar kawalan. Ayah takut nanti kuasa dia akan makan Irfan."
Imran tak pernah terfikir mengenai bahaya kepada nyawa Irfan.
"Ayah yakin Ayah boleh sedut kuasa dia?"
"As long as Ayah pancut dalam bontot dia, Ayah akan dapat sedut kuasa dia."
****
"Ughhhhhhh Ayahhhhhhhhhh!! Sakitttt!!!"
"Tahan sikit Irfan! Ayah dah nak pancut ni!!"
Irfan tak sangka kote ayah dia sedang menusuk lubang dia. Tapi Ayah dia cakap ini boleh membantu kurangkan kuasa yang makin membuak-buak dalam dirinya jadi Irfan merelakan lubangnya dilobosi kote Ayahnya.
"Ketat betul lubang anak Ayah!"
"Unhhhhhhh Ayahhhhhhhhhhh!!"
Irfan dapat rasakan kote Ayahnya makin laju bergerak dalam lubangnya dan semakin dalam.
"Ahhhhhhhh ahhhhhhh ahhhhhhhhhh ahhhhhhhhhh!!!"
"Ayah nak pancut!!"
Tapi sebelum sempat pancut, tiba-tiba kote dia terkeluar dari lubang Irfan.
"Ahhhhhhhhhh sakitnyaaaaaaa!!"
Irfan rasa nak pitam tapi sepasang tangan sempat memegang dia.
"Fan okay ke?"
Irfan nampak Imran dan seorang lelaki yang rupanya macam Ayah tapi dia berpakaian. Ayah pula tengah terduduk atas lantai, kote keras mencanak.
"Itu bukan Ayah, Irfan. Ini Ayah kita."
Ayah sebenar Irfan menerkam lelaki yang merogol Irfan tadi dan mereka bergelut.
"Siapa tu Along?"
"Dia adalah kembar Ayah."
To be continued...
YOU ARE READING
Warisan
ParanormalWarisan mengisahkan dua adik beradik lelaki yang berasal daripada keluarga yang mengamalkan ilmu sihir. Imran menggunakan kemhirannya mengurut untuk menampung kehiduapannya dan adiknya di bandar setlah meninggalkan kampung halaman apabila ibu mereka...