"Kembar Ayah?"
Imran semakin ghairah melihat adiknya dalam keadaan berbogel dan kote adiknya masih keras mencanak.
"Ye kembar Ayah."
Irfan peluk abang dia.
"Fan keliru lah Along."
Imran dapat rasakan kote keras Irfan menusuk-nusuk kaki dia tapi dia hanya mampu fokus kepada melihat dua lelaki sasa tengah berlawan.
Kembar Ayahnya bertukar rupa menjadi demon dan menumbuk ayah Imran sehingga dia tercampak ke dinding. Kemudian kembar itu terus melompat keluar tingkap.
Ayah Imran pun bertukar menjadi demon dan melompat keluar untuk mengejar abangnya.
"Fan, diaorang dah takde."
Baru lah Irfan melepaskan pelukan dia.
"Eh Along pun keras macam Irfan juga?"
Irfan mula pegang kote Imran dan mengusap.
"Tak sebesar kote kembar Ayah. Boleh Irfan keluarkan Along?"
Imran seolah-olah berada dalam satu spell oleh adiknya. Dia terkesima. Sedap rasa kotenya dalam tangan Irfan. Dia cuma angguk je. Irfan pun keluarkan kote Imran dan masukkan dalam mulut dia.
"Ahhhhhhhhhh Irfaaannnnnnn!! Apa adik buat ni?"
Irfan berhenti mengisap kote Imran untuk menjawab, "Kembar Ayah yang ajar tadi. Dia kata kalau Irfan sayang dia, Irfan kena buat macam ni. Irfan sayang Along."
Irfan sambung masukkan kote Imran dalam mulutnya.
"Sedapppppppp Fannnnnnnnnnnnn!!"
"Abang sayang Irfan tak?"
"Mestilah sayang."
Irfan pegang kote dia sambil pandang Imran. Dia faham apa yang Irfan minta. Dia terus masukkan kote Irfan dalam mulut dia.
"Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh Alonnnnnnnngggggggggggggg!!"
Mercau-racau Irfan apabila kote dia diisap. Imran tolak Irfan untuk baring dan dia pusingkan badan. Apabila kote dia dah sampai ke kepala Irfan, dia tolak masuk mulut. Irfan buka mulut dan terima kote Imran.
Kedua-dua adik beradik dalam kenikmatan, saling mengisap kote dalam kedudukan 69. Mulut Irfan masih bising walaupun dipenuhi kote Imran. Tiba-tiba Imran dapat rasakan kote Irfan mengembang dan air mani memenuhi mulut Imran.
Dia telan semua air mani adik dia dan terus mengisap kote Irfan.
"Ahhhhhhhh Alongggggggggg!! Ngiluuuuuuuuu!! Nanti keluar air lagi!!"
Imran tak peduli. Dia nak lagi air adik dia dalam mulut dia.
"Ahhhhhhhhhhhhh Alonggggggggggggggg!! Adik tak tahannnnnnnnnnnnnnn!!"
Berdas-das lagi Irfan pancut dalam mulut Imran. Dia tarik kote dia keluar dari mulut Irfan dan angkat kaki Imran ke atas bahu dia.
"Along nak buat apa ni?"
"Shhh! Tadi Irfan dah rasa kan?"
"Along nak masukkan kote dalam lubang Irfan ye?"
"Boleh ke sayang?"
"Boleh Along."
Imran pun terus menjolok lubang adiknya.
"Unnnnnnnnnnnnnnnnnhhhhhhhhhhhhhhhhhh Alongggggggggggggg!!"
To be continued...
YOU ARE READING
Warisan
ParanormalWarisan mengisahkan dua adik beradik lelaki yang berasal daripada keluarga yang mengamalkan ilmu sihir. Imran menggunakan kemhirannya mengurut untuk menampung kehiduapannya dan adiknya di bandar setlah meninggalkan kampung halaman apabila ibu mereka...