"Irfan..."
Kote adik aku keras? Terkedu kejap aku. Lepas tu baru aku tersedar... memang masa dia terapung tu kote dia keras mencanak. Dia mimpi apa sebenarnya?
Untuk kepastian, aku pun pegang bende yang keras menusuk kaki aku tu. Betul. Kote adik aku. Keras dan tegap. Lebih besar daripada kote aku sendiri. Tapi tak sepanjang kote aku.
"Eh, maaf Along. Tak tau kenapa Irfan keras. Tak nak turun dari tadi."
Aku lepaskan kote Irfan tapi dalam hati aku tak nak lepaskan. Adakah aku gay sebenarnya? Dan bukan main dengan lelaki semata-mata untuk duit...
"Takpe. Sorrry Along terpegang."
"Sedap lah Along pegang."
Aku cepat-cepat lepaskan pelukan dan keluar dari bilik tu. Adakah aku ghairah dengan adik aku sendiri?
"Along? Irfan lapar."
Aku pun terus pergi dapur untuk masak. Bukan lah aku pandai sangat masak pun. Setakat mi segera boleh lah. Nasib baik Irfan jenis yang tak cerewet makan.
Dia duduk kat meja makan, menunggu aku hidangkan makanan. Lepas tu, dia terus makan macam dah lama tak makan. Kesian dia. Mesti apa yang terjadi tadi menyebabkan dia kelaparan.
Aku perhati je dia makan. Comel adik aku ni. Cute je. Naik geram aku. Eh, kote aku mengeras ke?
"Along kenapa?"
"Takde apa-apa. Makan lah cepat. Lepas tu kita kemas bilik."
Irfan angguk dan sambung makan. Tiba-tiba phone aku berbunyi. Ada orang mesej, mintak urut dalam sejam lagi. Aku reply on je lah. Lagipun mamat ni selalu mintak extra service jugalk. Aku tengah horny ni, boleh lah aku melepaskan nafsu aku nanti.
****
"Abang nak saya fuck abang?"
Aku tanya klien aku. Abang ni badan berisi tapi bukan sado dan bukan chubby. Sedang-sedang je badan dia. Sedap.
First time aku mengurut, aku yang stim. Selalunya klien je yang stim. Maybe aku masih horny teringatkan kote Irfan yang tebal tadi kot.
Kote abang tu pun tengah mencanak juga. Dia minta happy ending tadi so aku terus beranikan diri tanya soalan tu.
"Boleh pancut ke kalau Im fuck abang?"
"Boleh abang."
Aku yakin tapi sedikit risau. Takut aku yang terlalu horny ni akan pancut dulu sebelum abang ni pancut.
Tapi sebab tak tahan dah, aku angkat kaki dia sebelum dia sempat argue dan sumbat kote aku.
"Ungggghhhhhhhhhhh!!"
Aku fuck dia sambil lancapkan kote dia. Dia tepis tangan dan aku gentel puting dia pulak. Dia meliar. Aku lajukan rentak tusukan aku. Bila mata dia dah jadi putih, aku lancapkan kote dia semula. Sekali lagi dia tepis tangan aku.
"Aaaa... bang... nak k..k..kau pancut... kan abang... de..ngan.. fuckkkkkkkkkkkk..."
To be continued...
YOU ARE READING
Warisan
خارق للطبيعةWarisan mengisahkan dua adik beradik lelaki yang berasal daripada keluarga yang mengamalkan ilmu sihir. Imran menggunakan kemhirannya mengurut untuk menampung kehiduapannya dan adiknya di bandar setlah meninggalkan kampung halaman apabila ibu mereka...