WARISAN 9

64 7 1
                                    

"Kenapa kau nak halang aku?"

"Aku takkan benarkan kau curi kuasa anak aku, Izham!!"

"Sebab kau nak kuasa tu untuk diri kau sendiri kan Izhar?"

Izhar masih mengejar kembarnya Izham selepas percubaan Izham untuk merampas kuasa anaknya, Irfan. Namun ternyata kembarnya terlalu pantas dan akhirnya berjaya meloloskan diri.

Izhar berhenti mengejar dan balik semula ke rumah anak-anaknya. Sebaik Sahaja dia sampai di rumah itu, dia terdengar bunyi anaknya Irfan dalam kesakitan.

"Unnnnnnnnnnnnnnnnnhhhhhhhhhhhhhhhhhh Alongggggggggggggg!!

Anak sulungnya Imran sedang menjolok lubang adiknya Irfan. Terus kote Izhar mengeras . dia teringat kesempitan lubang Imran. Dia bertukar menjadi demon dan terus memeluk Imran dari belakang.

"Ayah?"

Izhar angguk dan Imran terus berhenti fuck Irfan. Dia tonggengkan" bontot dia.

"Fuck me daddy!"

Izhar terus masukkan kote dia dalam lubang Imran. Dia menjerit dan memeluk Irfan yang turut menjerit setiap kali ayahnya menghentak lubang Imran.

"Ayah! Irfan nak rasa kote ayah juga!:

Izhar nngkat Imran ke tepi. Kepala kote dia betul-betul berada di lubang Irfan.

"Irfan tak takut?"

Irfan geleng kepala. Izhar masukkan kote dia ke dalam Irfan. Meleleh air mata Irfan menerima kote ayahnya.

"Sedap Irfannnnn!!"

Izhar mula fuck Irfan.

"Auuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh Ayahhhhhhhhhhhhhhhhh!!"

Irfan tarik Izhar dan mereka bercium. Tiba-tiba Izhar terasa lubangnya dibasahi. Imran sedang menjilat lubang dia.

"Oooooohhhhhhhh sedapppppppppp Imran!!"

Tiba-tiba Irfan menjerit akibat dia trerpancut dan kuasa dia diserap oleh Izhar. Sebaik Sahaja kuasa Irfan diserap, Imran pun terus masukkan kote dia dalam lubang Izhar dan fuck ayahnya.

"Ahhhh ahhhh ahhhhhh!! Slow slow Imran! Lama dah ayah tak kena fuck!!"

Imran terus mengerjakan lubang ayahnya tanpa belas kasihan.

"Irfan boleh keras lagi?"

Imran tanya sambil usap kote adiknya. Kote Irfan terus naik mencanak.

"Fuck Along ya?"

Irfan angguk dan masukkan kote dia dalam lubang abangnya.

"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sedappppppppppppppppp adikkkkkkkkk!!!"

Tanpa disedari, aksi hangat mereka diperhatikan oleh Izham, yang menunggu masa Sahaja untuk mencuri kuasa setelah mereka semua pancut.

"Ahhhhhhhhhhhh Ayah nak pancut!!"

Berdas-das Izhar pancut, menyebabkan bontotnya terkemut-kemut. Imran hampir pitam bila kotenya dipicit oleh lubang ayahnya dan dia pun terpancut. Sebelum Irfan pancut, Izham menerkam dan menulik Irfan.

To be continued...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WarisanWhere stories live. Discover now