Pov:Shane
Poszedłem do Lily zapytać czy nie widziała mojego telefonu bo go gdzieś położyłem. Jak zapukałem nikt nie odpowiedział ale usłyszałem włączający się prysznic w łazience. Wszedłem i pierwsze co przykuło moją uwagę to białe łyżwy leżące obok drzwi do garderoby. Wiele o niej nie wiemy pomyślałem i wróciłem doszukania. po 15 minutach znalazłem, miałem już wychodzić aż nagle zatrzymało mnie pytanie.
Pov:Lily
Właśnie skończyłam się kąpać i poszłam do pokoju, w którym zastałam Shane'a. Boże widział moje łyżwy.
-Co ty tu robisz?-zapytałam.
-Szukałem telefonu-powiedział słychać było że to połowa prawdy.
-Masz nikomu nie mówić o łyżwach jasne?-zapytałam wkurzona że to widział.
-Dobrze ale upieczesz brownie-powiedział z chytrym uśmiechem.
-Echhh... Dobrze-powiedziałam zrezygnowana.
-Dzięki paaa-powiedział wychodząc.
skip time 7 godzin później
Siedziałam w salonie z bliźniakami aż nagle zadzwonił dzwonek do drzwi.
-Idź otwórz-zwrócił się do tony'ego shane.
-spierdalaj, sam idź-odpowiedział.
nie mogąc dalej słuchać ich kłótni rzuciłam że idę otworzyć. Ujrzałam kobietę na oko 25lat i około 45latka.
-Tony w końcu znalazłeś se dziewczynę?-zapytał nie znajomy z rozbawieniem.
-Głupi jesteś od razu widać że monet-powiedziała kobieta.
-Może wejdziecie?-zapytałam przepuszczając ich w drzwiach.
Witali się z bliźniakami potem przyszedł Dylan, Will i Vince. Nie słuchałam rozmowy do puki nie usłyszałam propozycji małżeństwa dla mnie. Od razu uciekłam do swojego pokoju. Słyszałam kłótnie z dołu lecz ucichła na lodowaty i podniesiony ton mojego najstarszego brata. Po jakieś godzinie słuchania muzyki ktoś zapukał do moich drzwi. Zaprosiłam moją ciotkę do środka.
-Proszę jak się nie zgodzisz to moje dziecko umrze-powiedział ze łzami w oczach.
-Proszę-powtórzyła.
-Dobrze, ale jak będę chrzestną-powiedziałam.
-Boże dziękuje-wykrzyknęła i mnie uścisnęła.
-W takim razie jutro jest kolacja z moim ojcem-powiedziała i wyszła szczęśliwa z pokoju.
Hejooooo
I jak tam? Przyjemnie mi się to piszę i mam nadzieje że super się również czyta. Buziaczki<3
CZYTASZ
Inna Siostra #1
FanfictionLilianna Monet to jedna z dwóch sióstr monetów. Źle traktowana przez siostrę, która próbuje zniszczyć jej życie. Lecz coś innego jest wstanie je zniszczyć... Znajomy i współpracownik braci, który uratował ją wiele razy I od dawna jest w niej zaurocz...