Pov:Lily
Wyszłam z Nathanem na taras. Staliśmy w ciszy a ja w tym czasie coraz bardziej przekonywałam się do zerwania z Adrienem.Przypominaliśmy sobie chwilę razem spędzone. I zrozumiałam, że z Adrienem było to chwilowe zauroczenie,a z Nathanem prawdziwa miłość. Zaproponowałam spacer a on się zgodził. Szliśmy parkiem i w pewnym momencie zawiał lodowaty wiatr, który zmusił mnie to wtulenia się w rękę chłopaka. Nagle zauważyliśmy parkiet, a na nim tańczące pary.-Czy mogę prosić cię do tańca-Zapytał wystawiając mi dłoń.
-Owszem-odpowiedziałam łapiąc jego dłoń.
Tańczyliśmy 3 melodię i ruszyliśmy w stronę rezydencji monetów u, których mieszkam od bankietu. Szliśmy 2 godziny przypominając sobie stare czasy. Zatrzymaliśmy się przed bramą. A a ja na pożegnanie pocałowałam go i powiedziałam mu na ucho że wciąż jestem jego dziewczyną bo przecież nie zerwaliśmy. A on w odpowiedzi przytulił mnie i z szerokim uśmiechem ruszył w stronę swojego domu a ja weszłam. Widok jaki zastałam w salonie mnie przeraził. Will chodzący w kółko, Vince mówiący podniesionym tonem coś do telefonu, Bliźnacy się przytulali mówią że świeżo się czegoś dowiedzieli, Dylan podpierał ścianę ze spuszczoną głową a Hailie się uśmiechała pod nosem.
-Hej?
Na twarzach wszystkich braci było widać ulgę. Tony i Shane podbiegli do mnie i przytulili. Tylko Hailie była zła że wróciłam.
-Musisz coś wiedzieć-zaczął Tony patrząc na starszego bliźniaka.
-Jesteśmy trojaczkami-powiedział nie pewnie Shane a ja zamarłam.
Trojaczkami?! Nigdy bym nie pomyślała. Nic nie powiedziałam tylko mocniej ich przytuliłam...
Hejooooo
Dałam spojler w postaciach. Dobra, z kim ma być z Adrienem czy Nathanem?
Adrien--------->
Nathan------->
CZYTASZ
Inna Siostra #1
FanfictionLilianna Monet to jedna z dwóch sióstr monetów. Źle traktowana przez siostrę, która próbuje zniszczyć jej życie. Lecz coś innego jest wstanie je zniszczyć... Znajomy i współpracownik braci, który uratował ją wiele razy I od dawna jest w niej zaurocz...