.............................................................................
Freenin ağzından:
Hissettiğim yoğun susuzlukla gözlerimi kapattım. Ardından yandığımı hissettmeye başladım. Alt tarafım feci bir şekilde sızlarken birden Beccanın hızlı adımlarla kalkıp Lavaboya ilerlediğini gördüm.Noey kulağıma eğilip "Bence sevgilinin yanına gitmelisin" dedi. Sertçe yutkunarak kalktım ve koşar adımlarla Lavaboya ilerledim.
Artık kendimi kontrol edemiyecek noktaya geldiğimde kapıyı açıp köşede ayaklarını birbirine çekmiş olan Beccaya baktım.
Kapıyı kapatıp yerdeki Beccaya eğilerek dudaklarına yapıştım. Öptükçe kendimi daha fazla susamış hissediyor, sızılarım daha da fazlalaşıyordu...
Çekinerek de olsa uzun bir öpüşmenin sonrasında dilimi Beccanın dudaklarına değdirdim. Yaptığım bu haraketle küçük bir inilti bırakan Becca bundan çekinmek yerine zevk almış gibi görünüyordu.
Bu bana daha fazla cesaret verirken dilimi ağzının içine gönderdim. Dilim Beccanın diline değdiği anda tekrar inlemeye başladı. Ardından bana karşılık vererek dilimizi buluştırdu. İkimiz de sanki canımız pahasına birbirimizi öpüyorduk...
Dudaklarımızı birbirinden ayrıldığımızda eğilerek Beccanın boyun kısmına uzun ve sulu öpücükler bırakmaya başladım. Bu sırada ayaklanarak beraber lavabodan çıktık.
İkimiz de birbirimize uyum sağlarken önce salona gittik. Evde kim mse olmadığını fark ettiğimizde rahatça salondan mutfağa ilerledik.
Mutfağa geldiğimizde Beccayı buzdolabının hemen yanındaki tezgaha oturtup hızlıca buzdolabını açtım. Gülümseyerek içinden bir kutu temizlenmiş çilek çıkardığımda Becca gözlerini açarak bana baktı. Ardından bana bakarak arsızca gülümsemeye başladı.
Onun gibi gülümseyerek kollarımı açtım. Becca bacağını belime sararak tekrar öpüşmemizi başlattı. Ben de bir elimle belini sarıp diğer elimle çilekleri tutarak yatak odasına doğru yürürdüm.
Yatak odasına geldiğimizde Beccayı yavaşça yatağa oturtup elimdeki çilekleri bırakarak üstündeki tişörtü ve altındaki pijamayı çıkarmasına yardımcı oldum.
Karşımda iç çamaşırlarıyla beraber kaldığında sertçe yutkundum. Ardından hemen yanımdaki çileği alıp küçük bir şekilde dişledim. Hala ağzımda olan çilekle birlikte Beccayı öpmeye başladım. Hem onun dudakalarının tadı hem de çileğin tadı birleştiğinde zevkle gözlerimi kapattım.
Ardından geri çekilerek elimde olan çileği yavaşça Beccanın boynundan aşağıya sürerek gülümsedim. Birkaç kere bunu yaptıklan sonra çileği ağzıma atıp çilekli yerleri de i öpmeye başladım. Önce küçük küçük olan bu öpücükler deinleşmeye, hata öpücüklerden ısırmalara kadar gitti.
Uzun bir süre boynunda takılı kaldıktan sonra dudaklarımı dişleyerek aşağıya doğru inmeye başladım. Elime yeni bir çilek alıp Beccanın ağzına götürdüm. Çileği ısırdıktan sonra kalan çileği karın boşluğunu belli eden çizgiye sürmeye başladım.
İyice sürdükten sonra çileği kaseye bırakarak karın boşluğundan başlayarak aşağıya doğru dilimi gezidrdim.
Becca sertçe inlemeye başlarken gülümseyerek karınından uzaklaşıp sütyenine yöneldim. Dişlerimle kopçalarını tutarak aşağıya indirdim.
Ardından arkasını açıp sütyeni tamamen kaldırdım. Büyülenmişçesine onu izlerken meme uçlarının dikleştiğini gördüğümde sırıtmaya başladım ve eğilerek dikleşen meme uçalarını ağzıma aldım.
Bu yaptığımla Becca ilk defa "Sarocha a-ahh" diyerek adımı inlemişti. Bu çok hoşuma giderken birden meme ucunu dişlerimin arasına aldım. Becca bağırarak inlerken kendimi daha da kaybediyor gibi hissediyordum...
Uzun bir süre memeleriyle oynadıktan sonra kasıklarına inerek küçük öpücükler kondurmaya başladım. Ardından kilodunun üstünden elimle baskı yapmaya başladım.
Becca dudaklarını dişlemekten kanatmış "Sarocha a-ah yap artık şunu" demişti yalvararak.
Gülerek Beccanın sırıksıklam olmuş kilodunu çıkardım. Ardından yanımdaki kaseye eğilip içlerinden en sert ve olgunlaşmamış olan çileği aldım.
Hiç beklemeden elimdeki çileği Beccanın deliğine soktuğum. Oda küçük bir çığlık sesiyle yankılanırken gülümsemem daha da şiddetlendi.
Becca bağırarak "Çıkar şunu içimden manyak" dedi. Bu dediğiyle gülümsemem yerini kahkahalara alırken "Sabret sevgilim" dedim.
Bir süre çileğe dokunmayarak yalnızca kasıklarına öpücükler kondurdum. Becca alıştığında çileği çıkarıp beklemeden ağzıma attım. Ağzımdaki yoğun tadla istemsizce titredim. O kadar güzeldi ki bunu sürekli yapabilirim diye düşünmeden edemedim.
Ardından hızımı alamayarak kasede yarım bıraktığım çileği alıp Beccanın kiloritesinde gezindirmeye başladım.
Becca "Ahh Sarocha" diye iniltiler bırakırken elimdeki çileği nazik ama hızlı bir biçimde aşağı yukarı götürmeye başladım.
Ben giderek hızlanırken Beccanın iniltileri de hızlanıyordu. Artık son noktaya geldiğimi anladığımda elimdeki çileği ağzıma atıp dilimi içeriye soktum.
Becca odaya sesli inlemeler bırakırken yavaşça boşaldı. Bütün sıvıyı içip gülümseyerek Beccaya baktım.
Becca da gülümseyerek beni yan yatırıp üstüme çıktı. Ardından araızca "Şimdi benimsin Sarocha" dedi
.............................................................................
(Beccayı yazmadım çünkü şuanlık bir kişi yetiyo bence) Selamlar benim yüzümden çileğe artık o gözle bakamayacak okurlarım🎀🎀. Umarım güzel yazmışımdır ve yine umarım ki bu yazdıklarımdan sonra cehennemde yer bulabilirim. Çünkü bu gidişle cehennem bile beni almıyacak🎀🎀 İYİ OKUMALAR HEPİNİZE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My dear
Teen FictionHayatın acımasızlığına karşı güçlü bir duvar örmüş olan becca, bütün duvarlarını gideceği psikoloğun yıkacağını bilmiyordu