Hayaller ve hayatlar

15 4 4
                                    

Yazar ismi: @mina8207

Kitap ismi: Yani biraz fazla klassik,bu isimde birçok hikaye gördük. Ama asıl önemli konusu

Tür: Fantastik

Konusu: İstanbul'un sessiz caddelerin birinde sekiz katlı bir apartmanın altıncı katından sürekli kavga sesleri gelmektedir.Anne ve babası hergün kavga eden, kızlarının varlığını bile unutan sorumsuz insanlardır.Bu ortamdan kaçabilmek için üç arkadaşıyla bir yarışmaya katılan Güneş Arsal ne kadar korkunç birşeye katıldığını yarışma alanında anlar.Katıldığı yarışma tozpembe hayalleri kırmızı kan lekelerine çevirmektedir.

Okunmaya değerlilik: 9/10   Kızın ailesi içinde ben olmakla birçok kişiye tanıdık geldi. Kavga sesleri... Belki bu yüzdendir kitaplara böyle bir bağlımlılığım olması....

Okunma sayısı: Şuan Türkiyede Wattpad kapatıldı falan, ayrıca fantastik çoğu okur tarafından okunan bir tür değil o yüzden düşük biraz (Yazarımmm zaman geçtikçe okunacak hikayen. O yüzden yazmayı bırakmaaa💗)

Not: Arkadaşlar yazarımız o kadar emek veriyor ama karşılığını alamiyor. Birisini sevindirmeye ne dersiniz?💜

Ben kendimde güzel bir kurgu yazmaktayım, okursanızsa,sevinirim. Biricik sevdiceğim için yazıyomm. Nefret, güven sorunları,ailevi sorunlar,ihanet, arkadaşlık, aşk, romantiklik, fantastizm,şiir bulunur(Ortaya karışık oldu ama olsun,ilk bölüm size iç karartıcı gele bilir ama okusanız seversiniz)

Kitap Tanıtımı(bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin