6. ÖLÜM ÖPÜCÜĞÜ

36 3 0
                                    

6. ÖLÜM ÖPÜCÜĞÜ

Biz Türküz. Yolumuz Atatürk. Önümüz atsız. Kanımız kırmızı beyaz.

Şehit olurken anlarız, güleriz. Biz şehitsiz ölümden korkarız, şehitlikten değil. Şehit olma yolunda ilerlemek en güzel sonun bilgisi ile yaşamaktır.

Ey büyük Atatürk, açtığın yolda gösterdiğin hedefe durmadan, yorulmadan, bıkmadan, usanmadan yürüyeceğime ant içerim!

Varlığım Türk varlığına armağan olsun.

Ne mutlu Türküm diyene!

🐺

Teoman, şebnem ferah - iki yabancı

Mansur ark - maalesef

Sertab Erener- Ateşle barut

Mustafa sandal - gel bana

🇹🇷

Kırmızıydı heryer. Kıpkırmızı. Vatanda şehit var, gönülde ağrı! Unutulmuş tarihler, yazılmış devrimler vardı!

Ne demiş büyük atsız?!

'Saraylarda sürmem, şu dağlarda sürdüğümü; Bin cihana değişmem, şu öksüz Türklüğümü.'

Ben vatanı herşeyi olan Türk kadınıyım!

Ben nene hatunum!

Ben kara Fatmayım!

Ben şerife bacıyım!

Ben, milyonlarca kadın şehitlerimizin vasiyetiyim!

"Ne oluyor orada?" Diye bir soru yönelttim, koşuşturan asker'e.

"Askeriyeye saldırı yapıldı! Kabil mi neymiş o teröristin köpekleri gelmiş, büyük bir helikopterle!"

Kapının önünden bir askerin gür sesi geldi;  "Bir helikopter daha geliyor! Her yer kan! Şehitliğe gidiyor, bu yol! Hak yoluna, hep birlikte! Tekbir!" Öyle gür bağırdı ki tüylerim diken diken oldu.

"Allahu Ekber!" İşte bu herşeye değerdi.

"Tekbir!"

"Allahu Ekber!" Bende gürledim. Yanımdaki askerin M4A1'ini aldım. Hızlıca dışarı koştum. İki büyük helikopter bir istiklal'e bakardı. "Şahika! İstiklal'i kullan! Hemen!" O kadar kişiden sadece tekbir ve silah sesi vardı. Benim sesim Şahika'ya gitmişti. Hemen kafasını salladı.

"Askerler 7×5 bölüşün!" Diye bir komut verdim. Bana tüm askeriye düşmandı. "Aynı emel uğruna canınımızı vermeye hazırız ama siz hâlâ arkamdan konuşulan iki gram beyinciği olmayan angutların laflarına mı güveniyorsunuz, lan!" Diye gürledim. Hepsi bağırdı; "Emredersiniz komutanım!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZEMHERİ  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin