Felmentem az emeletre és kinyitva a szekrényt láttam, hogy üres az én felem.
-Hol vannak a ruháim? - Kérdeztem Danitól. Az ágyon ült és telefonozott.
-Ahova valók. - Mondta feszes állkapoccsal. - Nézz ki az erélyen, szívem. - Bámulta a telefonját. Belülről haraptam a számat és láttam a cuccaimat a fűben és a medencében heverni. Nem mertem megszólalni, így is megremegtem ahogy levegőt vettem. Nehezen erőt vettem magamon.
-Dani én...
-Nem érdekel. - Vágott a szavamba. - Tűnj már el, Tiffani! - Kiabált rám.
-Meg sem hallgatsz.. - Emeltem fel én is a hangomat.
-Mert nem érdekel, láttam mindent.. - Állt fel hirtelen az ágyról.
-Homályos az a kurva kép, bazdmeg! - Kiabáltam rá. - Lehet nem is én vagyok..
-Felismerlek, basszameg.. - Kiabált rám ő is. - Menj már el, csak húzz a faszba mert undorodom tőled.. - Fogta meg a karomat de pofon vágtam szapora légzéssel.
-Ha még egyszer hozzám érsz... - Mondtam volna végig de elkapott a zokogás.
-Menj már el. - Kiabált rám újra. - Ha nem mész el esküszöm megfoglak és kiraklak.. - Nevetve túrt a hajába, ő is sírt.
-Próbáld meg.. - Nevettem sírva. - Ha hozzám érsz esküszöm behúzok egyet neked, bazdmeg..
-Akkor húzz el.. - Fogta meg a vázát ami az asztalon volt és a folyosó falának dobta.
-Kibaszott kiábrándítóan viselkedsz.. - Nevetve néztem őt.
-Én legalább nem dugtam félre.. - Nézett a szemembe. - Menj el, látni sem akarlak te kibaszott kurva.. - Mondta rekedtes hangon. Csak bámultam a szemeibe.
-Sosem hittem el a nővéremnek mekkora faszfej is tudsz lenni.. - Néztem a szemébe.
-Ti hozzátok ki belőlem, ő is ezt csinálta.. - Nevetett Dani és megdörzsölte az arcát. - Nem húzott el ameddig ki nem raktam.. - Jött felém, hátráltam folyamatosan és meg is csúsztam a vízen ami kifolyt ahogy összetört a váza. - Basszameg, Tif! - Nyúlt volna felém de ellöktem a kezét.
-Hozzám ne merj érni. - Vágta meg egy váza darab a kezemet, a kezemen lefolyt a vér. - Soha többet ne gyere a közelembe, akkor se merj felkeresni, ha beigazolódik, hogy nem hazudtam neked és nem feküdtem le mással.. - Dobtam a földre a szilánkot sírva. - Utállak..baszódj meg! - Mondtam és a pólómba törölve a kezem lesiettem óvatosan a lépcsőn.
* Fél évvel később *
-Ugye nem ide jön az a pincér azzal a tortával? - Néztem Kittire sóhajtva, elhívott étterembe amire nagyon nehezen jöttem el.
-Boldog születésnapot! - Mosolyogva tette le a pincér és meggyújtotta rajta a gyertyát.
-Köszönöm. - Mosolyogtam rá majd Kittire.
-Na, csinálok egy képet! - Mondta, letettem a kezeim az asztalra és az államat rátéve mosolyogva néztem a gyertyát. - Na most kívánj! - Mondta, behunytam szemeim és azt kívántam múljon el a fájdalom amit fél éve érzek. Elfújtam a gyertyát.
-Remélem csoki torta! - Nevetve fogtam meg egy villát és leszedtem valamennyit a tortáról.
-A kedvenced! - Nevetve fogott meg Kitti is egy villát és ő is megkóstolta. - És finom is!
-Tényleg finom! - Mosolyogva tettem le a villát és megnéztem a képet amit csinált rólam mert átküldte. Kitettem a napomba.
/ kép forrása: pinterest /
* Dani szemszöge *
Szorító mellkassal néztem ahogy Tif profilképe körül ott a színes köröcske, hogy kitett valamit a napjába. Ma van a születésnapja. Nem tett ki semmit fél éve, nem posztolt sehova és nem is találkoztunk mióta szakítottunk. Lenyeltem a gombócot a torkomban és megnyitottam a napját, a szívem összeszorult és könnyeim gyűltek. Lezártam a telefonomat és megdörzsöltem a szemeim, ismét megfogtam és megnyitottam Dávid üzenetét. Aki a fotókat küldte. Mindennap felakartam neki tenni a kérdést, hogy honnan vannak neki a képek de végül sosem tettem meg. Megnyitottam a képet és kifújva magam csak bámultam, a szívem hevesen vert ahogy az egyik képen látszódott egy tetkó. Tifinek nincs tetkója. Légzésem szaporább lett és megnéztem jobban, ez egy kibaszott boka tetkó.
-Nem.. - Ingattam a fejem. - Nem, ez nem... - Néztem a képet. - Hogy a faszom...
Mondtam és megfogtam a telefonomat, felkaptam a kocsi kulcsot és kirohantam a kocsihoz. Beültem és közben megnéztem Tifit hol van, hisz azóta is össze van kötve a telefonunk.
***
Bementem a Trófea ajtaján és körbe néztem, meg is láttam Kittit de nem volt mellette Tiffani.
-Szép estét.. - Mondtam a pincérnek majd az asztal felé mentem. Kitti szemei tágra nyíltak.
-Te mi a faszt keresel itt? - Kérdezte egyből. - Addig húzz el amíg Tif mosdóban van..
-Beszélnem kell vele.. - Sóhajtottam.
-Nem kell vele beszélned, Dani húzz a rákba.. - Mondta felvont szemöldökkel és mögém nézett, megfordultam én is és pont akkor jött ki a mosdóból Tif. Megtorpant mikor meglátott majd felénk jött.
-Minek jöttél ide? - Nevetett halkan amikor oda ért hozzám. Úgy izgultam mint valami kis gyerek.
-Beszélni szeretnék veled és persze boldog születésnapot.. - Mondtam halkan. Ő csak nevetett.
-Ugyan minek akarsz te velem beszélni? - Mosolygott. - Hisz egy kibaszott kurva vagyok szerinted.. - Nézett rám ajkait lebiggyesztve. - Megmondtam, hogy ne keress fel soha többet. - Nézett a szemembe.
-Én megnéztem azokat a képeket és egy boka tetkó látszik a csaj lábán és így már tudom, hogy nem te voltál a képeken és annyira megbántam mindent... - Hadartam el.
-Dani.. - Nevetett halkan. - Én mondtam neked, hogy nem én vagyok a képeken. - Nézett a szemembe. - Meg sem hallgattál, felmentél az emeltre és kidobáltad a ruháim az erkélyről. - Könnyei gyűltek. - Ribancnak és kurvának hívtál többször is, egy olyan kép miatt amin nem is én voltam.. - Törölte le a könnycseppet az arcáról. - Porig aláztál.. - Suttogta.
-Menjünk Tif! - Mondta neki Kitti.
-Mindennap gondoltam rád és írni is akartam annak a csávónak csak...
-Szerinted érdekel amit mondasz? - Nevetett. - Te rengeteg nővel feküdtél le a fél év alatt, voltak iskola társaim is.. - Mosolygott halványan. - Tudod hányszor hallgattam meg pisilés közben, hogy milyen jót dugtad veled a backstageben? - Nézett a szememben. Kezdett melegem lenni. - Én gondoltam rád mindennap, mindennap vártam az üzenetedet vagy bármit de te soha nem írtál.. - Nevetett halkan. - Látnod kellett volna a nővérem kárörvendő és önelégült pofáját amikor megtudta, hogy szakítottunk.. - Tűrte el a haját.
-Valahol pótolnom kellett az űrt amit hagytál.. - Mondtam halkan.
-Oda jöhettél volna a buliba.. - Nézett rám. - Amikor megkaptad azokat a képeket, egyből oda jöhettél volna és megtaláltál volna a gardróbban ahol ájultan feküdtem mert bedrogoztak. - Mondta halkan. - De te egy percig sem gondoltad azt, hogy nem én vagyok.. - Nevetett. - Kurvára szerettelek, kihoztalak a börtönből is és hagytam, hogy kikötözz meg egyéb szarságaid és ezek ellenére egy másodpercig nem gondoltad, hogy nem én vagyok azokon a kibaszott képeken.. - Fogta meg a táskáját. - Úgyhogy, bazdmeg! - Karolt Kittibe. - Felejts el engem! - Mondta majd a kijárat felé mentek, megdörzsöltem az arcom sóhajtva. Hát ez nem lesz egyszerű.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...