biraz daha yazmazsam anamı sikivwklermis
gibi hissettiğim icin yazıyorum (imdat)___________________________________________________
Kahvaltı yapmış, koltuklara yatılmıştık bile. Sofrayı toplaması için Jeongin'i seçmiştik. O toplarken arkasından Yoongi 'yas yas gleeyy!' diye bağırıp onu sinirlendiriyordu.
Buraya nasıl mı ulaşmıştık. En son Yoongi benim şampuanıma mavi boya dökmüştü.
Duştan çıktığımda her yerim masmaviydi.Onu kovalamaya başladığımda iş büyümüş, sokağa karışmıştık. Ara sokaklarda hayvan gibi koşarken bir dedeye çarpıp yere 2,80 uzatmış, sonra da kaldırmaya çalışırken götüne bastonu yemişti.
Fırsattan istifade edip kolundan yakaladığım gibi eve getirmiş ve ağzına sıçmıştım. Bu sırada araya yeni ayılan Jeongin'i ve karıştırmış, onu da dövmüştük.
Biz birbirimizi yerken Tae, ve Hoseok da eve gelmişlerdi. Jin ve Eunwoo kahvaltıyı hazırlarken Jimin üstümdeki boyaları siliyor, Tae de saçımı boyuyordu. Tabi piç Yoongi de karşıda bize sırıtmayı eksik etmiyordu.
"Şirinle mi sikiştin kanka"
Tae saç derimi kazıya kazıya kafamı boyadığında bir süre beklemiş ve saçımı yıkayıp gelmiştim.
Ben kahvaltı ederken Jimin gizlice fotoğrafımı çekip privine atmıştı. Şarkı eklemeyi de unutmamıştı.
Kibarca uyarmıştım.Sonuç olarak zorlu bi sabah geçirmiştik ve şuan Tae'nin marketten aldığı mavi şekerleri yerken 'Ejderhanı nasıl eğitirsin' 1. filmini izliyorduk.
Filmi 173892912 kere izlememe rağmen onlara da zorla izletiyordum çünkü bu film kırmızı çizgimdi. İzlemelilerdi.
Filmi izlerken saat çoktan öğlen 3 olmuştu. e haliyle bizde çok sıkılmıştık. Film biter bitmez televizyonu kapattım, bu sayede herkesin dikkatini kendime çekebilmiştim.
"Niye kapıyon amına koyim, belki ben 2.sini de izleyeceğim?"
Jimin'in konuşmasıyla göz devirdim.
"Oğlum ben çok sıkıldım ya. Kudurmamız lazım, batıyor bana oturmak."
Söylediklerime Yoongi hariç hiç biri katılmamıştı.
"Harbi ya, valla bende çok sıkıldım amına koyim."
Tae derin bir nefes alıp söze girdi.