9 3 14
                                    

kimin eli kimin cebinde

___________________________________________________

Anasını siktiğimin hayatında evine genel evden erkek dansöz çağırıp soyulan tek mallar biz olduğumuza emindim.

Hızla odaya geri döndüğümde hepsi ayılmıştı. Kafalarını bana döndürdüklerinde konuştum.

"OĞLUM SOYULDUK AMINA KOYAYIM!"

Oturuşları dikleşmiş, 'ne' kelimesi dökülmüştü ağızlarından.

"Ne diyosun oğlum ne soyulması?"

Taehyung'un sorduğu soruyu cevapladım.

"Bildiğin soyulmuşuz. Televizyon, buz dolabı hatta çamaşır makinası bile yok, TELEFONLARIMIZ DAHİL!"

Diyerek yükseldiğimde Hasiktir çekmişlerdi. Tekli koltuğa oturduğumda hepimizi düşündüren o soru soruldu.

"Dün gece, Tabu oyunundan sonra ne yaşandı?"

Hiçbir şey hatırlamıyordum. Kaşlarımı çatıp düşünmeye başladığımda derin bir nefes aldım ve etrafa bakındım. Masanın üstünde bir kağıt vardı. Hızla kalkıp kağıdı elime aldığımda hepsi beni izliyordu.

Okumaya başladım.

"Günaydınlar

Okuduğunuza göre çoktan uyandınız demektir.

Eh haliyle kafanızda da bazı sorular var.
Dün gece ne oldu, eşyalarımız nerde gibi.

Hadi hepsini beraber cevaplayalım."

Okumayı bırakıp kafamı kaldırdığımda herkes merakla beni dinliyordu.

Elimde kağıtla beraber koltuğa oturdum.

"Lan biz ne yaşıyoruz amına koyayım. Alt tarafı 4 tane dansöz çağırdık konu buralara nasıl geldi?"

Yoongi hepimizin düşüncelerini bir bir sıralarken ona katıldık. O sırada Jimin ayağı kalktı.

"Sizin yüzünüzden! Salak saçma yerlerden aptal insanlar çağırmasaydınız bunları yaşamazdık! Ev bomboş kaldı amına koyayım!"

Diyerek ikimize çıkıştığında sinirlendim. Tamam bizim suçumuz olabilirdi ama gece mutluydu. Bu olaydan önceki yaşadığımız çoğu şeyin sorumlusu da o'ydu.

Bende ayağı kalktım.

"Ne bizim yüzümüzden amına koyayım! Dün gece gayet memnundun James'in kucağında! Ne oldu şimdi mi battı!"

Sinirlendiğim için bağırıyordum. O da bağırarak karşılık verdi.

"Sırf sizin tadınız kaçmasın diye sustum ben! Aptal saptal insanları eve dolduran sensin! Ne bok yiyeceğiz şimdi!"

Tam cevap verecekken Taehyung'un sesiyle duraksadım.

"Yeter! Bir olay oldu tamam ama burda birini suçlayamazsınız. Sesinizi kesin ve oturun, Jungkook sende okumaya devam et."

Söyledikleriyle derin bir nefes aldım ve koltuğa geri oturdum, okumaya tekrardan başladım.

"İlk soruyu yanıtlayalım önce, dün gece ne oldu?

Dün gece bazılarınız fazla hızlıydı. Biz bile şaşırdık şahsen.

Taehyung -artık aralarında ne oldu bilmiyorum- Bogum'un penisinin üstüne tekme atıyor, aynı zamanda da "Madem bana kalkmıyor kırılsın o zaman!" Diye bağırıyordu.

Yamete kudasaihhhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin