* Tif szemszöge *
-Nagyon ügyesen leráztad.. - Mondta Kitti és átkarolta a vállamat ahogy kimentünk az étteremből.
-Baromi nehéz volt.. - Mondtam halkan.
-Tudom. - Sóhajtott. - De majd idővel könnyebb lesz! - Mondta. Remélem.
-Mikor is lesz az a Halloween buli? - Néztem rá sóhajtva ahogy sétáltunk haza, összébb húztam a kabátom mert elég hűvös volt. Ősz van.
-Holnap után! - Mondta mosolyogva. -Akkor eljössz velem?
-El. - Mosolyogtam rá.
***
-Hát ez nagyon vicces. - Nevettem a képen amit kiraktunk Kittivel. Egész jó ez a buli.
/ kép forrása: pinterest /
-Szuper ez a buli! - Nevetett Kitti. - Örülök, hogy eljöttél velem! - Mosolygott.
-Én is örülök, hogy eljöttem! - Mosolyogtam és a poharamban ittam amiben vodka narancs volt. Egész hangulatos ez a hely. - A francba.. - Mondtam amikor megláttam Kevint Batman jelmezben.
-Mi az? - Kérdezte táncolva Kitti. - Az Dani? - Nézett az egyik börtön ruhás srác felé.
-Az Dani.. - Mértem őt végig a narancssárga kezes-lábasában.
-Tiffani oda ne menj! - Mondta Kitti de már késő volt mert Dani felé mentem.
-Te követsz engem? - Néztem Danira felvont szemöldökkel.
-Csak.. - Mondta a szemembe nézve. - Erre jártam..
-Pont erre? - Néztem én is a szemébe.
-Ühhüm.. - Válaszolt halkan. - Pont erre. - Ismételt meg, felnéztem rá és a falnak dőltem. Nem tudom meddig tudok neki ellenállni.
-Nem rossz a jelmezed. - Mondtam és megigazítottam a fejemen a koronámat.
-A tied sem rossz. - Mosolyogva ivott a poharába.
-Szeretném, ha lecsatlakoznál a telefonomról. - Mosolyogtam rá.
-Nem értem miről beszélsz.. - Vont vállat. - Kevinnel jöttem, nem tudtam, hogy itt leszel..
-Szerintem inkább ő jött veled és te kibaszottul követsz. - Néztem a szemébe. - Ezen a bulin senki nincs jóban veletek rajtam kívül.
-Azt honnan tudod? - Nevetett halkan.
-Habár, kitudja.. - Néztem körbe. - Lehet innen is megdugtál valakit.. - Nevettem, megforgatta szemeit.
-Ezen a bulin csak egy lány van akivel lefeküdtem és az te vagy, bébi. - Kacsintott rám féloldalas mosollyal.
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...