Setelah Haura dan Hafiz tiba di lokasi dimana ada misi yang mereka perlu selesaikan dengan bantuan fail yang diberi oleh daddy mereka tadi, mereka pun keluar dari kereta tanpa membuat sebarang suara sebelum mereka berpisah haluan. Haura ke kanan manakala Hafiz ke kiri.
𝗣𝗢𝗩 𝑯𝒂𝒖𝒓𝒂
Setelah masuk ke dalam bangunan itu, dia berjalan ke arah kanan. Dia jalan dengan berhati-hati tanpa membuat sebarang suara. Dia meneruskan misinya dan dia berasa ada orang mengikutinya dari belakang. Tiba-tiba dia terdengar bunyi sepakan botol. Dia pun menoleh ke belakang akibat terkejut mendengar bunyi sepakan botol itu sambil mengeluarkan pistol dan menghala ke arah bunyi sepakan itu.
" 𝑲𝒆𝒍𝒖𝒂𝒓! 𝑨𝒌𝒖 𝒕𝒂𝒉𝒖 𝒌𝒂𝒖 𝒂𝒅𝒂 𝒅𝒊𝒔𝒊𝒕𝒖! " kata Haura dengan sedikit menjerit cukup untuk orang itu mendengarnya.
Lelaki itu pun keluar dengan senyuman tanda dia kagum dengan semangat Haura itu.
"𝑲𝒂𝒖 𝒃𝒂𝒓𝒖 𝒑𝒆𝒓𝒂𝒔𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒉𝒂𝒅𝒊𝒓𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒖? 𝑳𝒆𝒎𝒂𝒉! " kata lelaki itu dengan berlagak sambil mengejek Haura.
" 𝑫𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒏𝒂𝒑𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒎𝒂𝒄𝒂𝒎 𝒌𝒂𝒖 𝒏𝒊 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒎𝒆𝒏𝒋𝒂𝒅𝒊 𝒎𝒂𝒇𝒊𝒂? 𝑷𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒂𝒅𝒂𝒍𝒂𝒉 𝒍𝒆𝒎𝒂𝒉 𝒅𝒂𝒏 𝒊𝒏𝒊 𝒌𝒂𝒍𝒊 𝒑𝒆𝒓𝒕𝒂𝒎𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒋𝒖𝒎𝒑𝒂 𝒑𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒂𝒅𝒂 𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒎𝒂𝒇𝒊𝒂? " kata lelaki itu lagi.
Haura berasa sangat marah kerana lelaki itu merendahkannya kerana dia seorang perempuan dan berkata.
" 𝒀𝒂! 𝑨𝒌𝒖 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏. 𝑲𝒆𝒏𝒂𝒑𝒂? 𝑻𝒂𝒌𝒖𝒕 𝒌𝒂𝒖 𝒌𝒂𝒍𝒂𝒉 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒌𝒆? " kata Haura kepada lelaki itu.
" 𝑨𝒌𝒖? 𝑨𝒌𝒖 𝒕𝒂𝒌𝒖𝒕 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒌𝒂𝒖? 𝑫𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒎𝒊𝒎𝒑𝒊 𝒌𝒂𝒖 𝒍𝒂𝒉! 𝑻𝒂𝒌 𝒎𝒖𝒏𝒈𝒌𝒊𝒏 𝒍𝒆𝒍𝒂𝒌𝒊 𝒎𝒂𝒄𝒂𝒎 𝒂𝒌𝒖 𝒏𝒊 𝒕𝒂𝒌𝒖𝒕 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒍𝒆𝒎𝒂𝒉 𝒎𝒂𝒄𝒂𝒎 𝒌𝒂𝒖 𝒏𝒊! " kata lelaki itu dengan berlagaknya.
" 𝑲𝒂𝒍𝒂𝒖 𝒎𝒂𝒄𝒂𝒎 𝒕𝒖! 𝑨𝒌𝒖 𝒂𝒋𝒂𝒌 𝒌𝒂𝒖 𝒍𝒂𝒘𝒂𝒏 1 𝒗𝒔 1 𝒕𝒂𝒏𝒑𝒂 𝒔𝒆𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒔𝒆𝒏𝒋𝒂𝒕𝒂. 𝑩𝒆𝒓𝒂𝒏𝒊? " tanya Haura sambil meletakkan pistolnya kembali ke dalam poketnya.
" 𝑩𝒆𝒓𝒂𝒏𝒊𝒍𝒂𝒉! 𝑷𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒎𝒂𝒄𝒂𝒎 𝒌𝒂𝒖 𝒏𝒊 𝒑𝒂𝒕𝒖𝒕𝒏𝒚𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒍𝒖 𝒕𝒂𝒌𝒖𝒕 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒌𝒆𝒓𝒂𝒏𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒂𝒅𝒂𝒍𝒂𝒉 𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒌𝒆𝒅𝒖𝒂 𝒕𝒆𝒓𝒌𝒖𝒂𝒕 𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒈𝒆𝒏𝒈 𝒊𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒍𝒂𝒊𝒏 𝒃𝒐𝒔𝒔 𝒅𝒊𝒔𝒊𝒏𝒊! " ujar lelaki itu dengan berlagaknya.
" 𝑴𝒂𝒓𝒊𝒍𝒂𝒉! " kata Haura bersedia untuk berlawan.
Lelaki itu berlari ke arah Haura dengan tumbukan menghala pada muka Haura tetapi Haura mengelaknya dan menendang lelaki itu dari belakang dan lelaki itu hampir jatuh terus berkata.
" 𝑷𝒆𝒓𝒆𝒎𝒑𝒖𝒂𝒏 𝒕𝒂𝒌 𝒈𝒖𝒏𝒂! " kata lelaki itu dengan geram dan sambung menyerang Haura.
Haura hanya mengelak dan membalas dengan tumbukannya. Haura menyerang lelaki itu pada bahagian kelemahan semua lelaki iaitu sistem repsoduksinya dengan kakinya dan lelaki pun jatuh rebah sambil kakinya terkepit-kepit menahan sakit. Haura pula berdiri dan mengeluarkan pistolnya sambil berkata.
YOU ARE READING
𝑻𝒆𝒏𝒈𝒌𝒖 𝑨𝒅𝒚𝒂𝒏 𝒁𝒂𝒓𝒊𝒕𝒉:𝑯𝒊𝒔 𝑳𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍'𝒔 (SU)
Romance{ 𝑴𝒀 𝑭𝑰𝑹𝑺𝑻 𝑺𝑻𝑶𝑹𝒀 } Tengku Haura Humaira binti Tengku Hariz Haiqal yang berumur 18 tahun. Haura merupakan seorang mafia dan dia adalah salah seorang mempunyai pangkat yang tinggi dalam mafia. Dia seorang yang tidak akan mengasihani musuhn...