ℬ𝒜ℬ 5🌹

65 22 0
                                    

𝗣𝗢𝗩 𝑨𝒅𝒚𝒂𝒏

Selepas aku dan Aina bertemu dengan daddy untuk membincangkan tentang misi kami. Kami terus masuk ke dalam kereta aku iaitu BMW 7. Kami pun bertolak ke lokasi misi kami.

Beberapa minit kemudian, kami pun sampai lokasi yang diberi iaitu bangunan sekolah yang sudah lama ditinggalkan. Kami pun menunggu Hafiz dan Haura di dalam kereta menanti ketibaan mereka.

Kami berada di dalam kereta bermain dengan handphone masing-masing. 10 minit kemudian, kami melihat kereta Lamborghini Revuelto milik Hafiz di belakang kereta aku. Kami pun keluar dari kereta dan bersedia di tempat masing masing.

Aku, Little angel dan Hafiz memasuki bangunan tersebut tesapi berbeza laluan. Little angel ke laluan lurus, Hafiz ke arah kanan manakala aku ke arah kiri. Aina pula adalah seorang sniper. Kemahiran menembak dari jauhnya adalah sempurna jadi dia hanya ke bangunan lama berhadapan dengan bangunan sekolah lama itu.

Dia melihat sekeliling tetapi dia pasti tiada orang di situ. Dia pun meniarap dan bersedia di posisi menembaknya.

Aku masuk ke dalam bangunan lama itu dan menuju ke arah kiri. Aku masuk tanpa membuat sebarang suara sebagai langkah berjaga-jaga. Beberapa saat berjalan, aku mendengar suara orang bercakap jadi aku melangkah dengan berhati-hati. Aku sembunyi di belakang tiang dan aku mengintip mereka dari situ.

Aku melihat ada tiga orang yang sedang rancak berborak dan tidak sedar akan kehadiranku. Aku berjalan mendekati mereka dengan berhati-hati.

Aku terus mengacukan pistol ke arah mereka dan terus menembak tepat pada kepalanya manakala dua orang lagi berhenti daripada ketawa dan laju menoleh ke arahku sambil menghala pistol-pistol mereka terus ke arahku. Sebelum mereka menembak aku, tiba-tiba bunyi tembakan yang tepat pada kepala salah seorang mereka.

𝐏𝐚𝐧𝐠𝐠𝐠𝐠𝐠𝐠!

Aku yang melihat itu terus beralih ke bangunan sebelah dan aku melihat adikku, Aina yang menembak tadi. Aku terus senyum dan beralih ke arah musuhku. Ada seorang lagi yang masih berdiri dan dia berkata.

" 𝑲𝒂𝒍𝒂𝒖 𝒌𝒂𝒖 𝒓𝒂𝒔𝒂 𝒌𝒂𝒖 𝒉𝒆𝒃𝒂𝒕 𝒔𝒂𝒏𝒈𝒂𝒕, 𝒂𝒌𝒖 𝒄𝒂𝒃𝒂𝒓 𝒌𝒂𝒖 𝒃𝒆𝒓𝒍𝒂𝒘𝒂𝒏 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒂𝒌𝒖 𝒕𝒂𝒏𝒑𝒂 𝒔𝒆𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒔𝒆𝒏𝒋𝒂𝒕𝒂! " kata lelaki itu dengan sombong.

" 𝑲𝒂𝒖 𝒊𝒏𝒈𝒂𝒕 𝒂𝒑𝒂𝒃𝒊𝒍𝒂 𝒂𝒌𝒖 𝒃𝒆𝒓𝒍𝒂𝒘𝒂𝒏 𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒌𝒂𝒖 𝒂𝒌𝒖 𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒌𝒂𝒍𝒂𝒉 𝒌𝒆? 𝑶𝒃𝒗𝒊𝒐𝒖𝒔𝒍𝒚 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒘𝒊𝒏! 𝑰 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆! " kataku dengan berlagaknya.

" 𝒀𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒔𝒐 𝒂𝒓𝒓𝒐𝒈𝒂𝒏𝒕 𝒚𝒆𝒕 𝒔𝒐 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒘𝒊𝒏! 𝑩𝒖𝒕 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒉𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒆! " kata lelaki itu dengan sombong sambil meluru ke arahku.

Kami pun berlawan tanpa sebarang senjata dan aku meluru satu tumbukan padu dan tumbukan itu kena pada mukanya sampai hidung berdarah tetapi kami masih teruskan perlawanan.

Tiba-tiba aku melihat dia mulai lemah dan pasti berasa pening kepala kerana kehilangan darah namun aku mengambil kesempatan ini untuk menendang lelaki itu. Dia pun jatuh ke lantai berbaring sambil mengatur nafasnya tetapi aku mengeluarkan pistolku semula dan menarik picunya. Aku dekatkan pistolku ke dahinya dan

𝑻𝒆𝒏𝒈𝒌𝒖 𝑨𝒅𝒚𝒂𝒏 𝒁𝒂𝒓𝒊𝒕𝒉:𝑯𝒊𝒔 𝑳𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍'𝒔  (SU)Where stories live. Discover now