1.

644 80 39
                                    

Mahir

- Baba, okula gitmek zorunda mıyım?

Akel'in , siyah uzun saçlarını örerken sorduğu soru ile duraksayıp kafamı yana eğerek kızıma bakmıştım.

Her Allahın günü bu konuşmayı yapmaktan artık usanmıştım ama kızım anlaşılan hâlâ bıkmamıştı...

Yüzüne baktığım zaman ciddi ifadesi beni oldukça şaşırtırken derin bir nefes almıştım.

Sanırım... Bıkacağa da benzemiyordu.

"Bebeğim, biliyorsun ben işe sen okula. Hem seneye artık ikinci sınıfa başlayacaksın ve artık kocaman kız oldun." Ördüğüm saça tokayı da taktığım zaman işim bitmişti.

Kız babası olduğum için her şeyi öğrenmek zorundaydım.

Onunla beraber büyümüştüm ve birçok şeyi kızım ile keşfetmiştim. Bundan pişman değildim hatta o uğursuz adama Akel için minnettardım bile diyebilirdim.

Evet o da Akel'in babası olmasına rağmen yaptıklarını hâlâ sindirebilmiş değildim ve yıllardır ondan hiçbir şekilde haber alamamıştım.

Doğrusunu söylemek gerekirse almak da istemezdim.

Oysaki...

O gece ona bebeğimiz olacağını söylemek için o kadar hazırlık yapmıştım ve o bunu bilmeyerek benim hayatımı yerle bir edecek kelimeleri söylemişti.

'ayrılalım' lafını söylediği an resmen beynimden vurulmuşa dönmüştüm.

Tamam belki onun da ayrılmak için kendi gereksinimleri vardı ve birine aşık olmuştu.

Gurursuz gibi yakasına yapışıp beni bırakamazsın diye baskı yapamazdım. En azından açık sözlülük gösterip bana 'Ben birine aşık oldum ve boşanmak istiyorum' demişti. O an sadece kabul etmek ile yetinmiştim ve daha fazla gözünde küçük düşmemek için bebek olayını söyleyememiştim.

Bazen eski olan olayları  düşündüğüm zamanlarda bile iyi ki söylememişim diyordum çünkü aldırmam için baskı uygulayabilirdi çünkü İhsan kendisinden başka kimseyi düşünmeyen biriydi ve benimle sadece benim onu sevdiğim için evlenmişti.

Onunla boşandıktan sonra iletişimim kopmuştu ve sadece çocuğum ile kendime odaklanmıştım, zar zor Akel'i büyütmüştüm ve dolu dolu zamanlarımız olmuştu. Çoğu zaman onunla beraber işe gitmiştim ve dediğim gibi onunla büyümüştüm.

-Hadi bakalım, servisin gelecek. Eğer erken gelirsen direkt olarak Uygar abinlere gidiyorsun ve ben gelene kadar orada kalıp ödevlerini yapıyorsun anlaştık mı?

Akel bana somurtarak bakmaya başladığı zaman, yanaklarını okşayıp gülümsemiştim. Uygar benim en yakın arkadaşlarımdan biriydi ve onunda Akel'in yaşlarında erkek bir tane oğlu vardı. O da benim gibi eşinden ayrılmıştı ve başından da benimkine brnzer üzücü olaylar geçmişti.

Tam olarak benimkine benzemiyordu ama kaderimiz bir nokta da birleşiyordu.

Eşi bildiğim kadarıyla onu aldatmıştı ve Uygar da oğlunun velayetini alarak kadından tek celse de boşanmıştı. Oğlu ile Akel hiç anlaşamıyorlardı ve sürekli kavga ettikleri için anlaşılan Akel de bıkmıştı.

-Tamam babacığım, sen nasıl istersen.

Akel gülümseyip beni öptüğü zaman kızıma sarılıp iç çekmiştim.

Bana da hiç ama hiç kıyamazdı.

*********

İhsan

Yıllar sonra doğduğum şehre dönmek garip ama huzur vermişti ve neden yaptığımı bilmeden Mahir'in oturduğu mahalleden ev almıştım. Eşim bunu neden yaptığımı sorup dursa da boş beleş bahaneler ile sürekli onu geçiştirmiştim.

Sormakta da haklıydı çünkü ikimizin işine de bu ev ters düşüyordu ve epey bir yol sıkıntısı çekecektik ve bu benim açıkcası umrumda değildi.

Mahir tam olarak karşımdaki evde oturuyordu ve onunla konuşmak için heyecan yapmıştım çünkü yaşanmış bir olayımız vardı ve ben sanırım en doğrusunu yapmıştım.

Onunla sırf beni sevdiği için evlenmiştim ve ben, onu zamanla  severim sanmıştım ama ne yazık ki olaylar hiç de düşündüğüm gibi öyle olmamıştı.

Ben, başka birine aşık olmuştum ve artık Mahir ile olamayacağımı anladığım zamanda da ondan gayet normal bir şekilde ayrılmak istediğimi söylemiştim. O da zorluk çıkarmadan kabul etmişti ve herkes kendi yoluna bakmıştı. Ben de sevdiğim kadın ile evlenmiş ve işlerimi onun sayesinde büyütmüştüm.

Güzel giden bir evliliğim (!) vardı ve ne yazık ki çocuğumuz bir türlü olmuyordu ama bu benim için bir sorun  değildi çünkü hayatımız öyle ya da böyle devam ediyordu.

Evimizi biz gelmeden önce çalışanlar yerleştirip temizlemişti ve bizim için böyle daha kolay olmuştu, en azından bize daha fazla iş çıkmamıştı.

Mahir olayına gelirsek de onun sadece yaşadığı yeri öğrenmiştim, diğer olaylarına bakmamıştım ve öğrenmek için aptal bir şekilde heyecan yapmıştım.

Eh daha eski kocam ile tanışmak için bol bol vaktim vardı.

***

Kaderimin Oyunu / bxb (Mpreg) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin