III. Fejezet - Jól vagy?

857 62 5
                                    

-Ez eszméleten volt, bébi! - Mosolygott Dani és visszahúzta a kezes-lábasát.

-Neked lehet.. - Nevettem halkan és megigazítottam a koronámat.

-Neked nem? - Kérdezte halkan.

-Jónak jó volt de nem volt meg az a varázs mint régen.. - Mondtam halkan.

-De hát elélveztél vagy kétszer.. - Nevetett halkan.

-Színleltem.. - Mondtam halkan. Pislogott kettőt. - Nagyon összetörtél és úgy néz ki a szívem mélyén hiába akartam ezt, az agyam nem engedte.. - Nevettem halkan. - Nem voltam benne biztos, hogy kiszerettem belőled de most már tudom, hogy... - Sóhajtottam. - Túl sokat vártál, Dani.. - Néztem rá könnyeimmel küszködve. - Hamarabb kellett volna lépned. - Mondtam és kinyitottam a faajtót majd kimentem rajta.

-Tif.. - Jött felém Kitti. - Ezer éve kereslek, hol volt... - Nézett a hátam mögött Danira. - Ugye nem dugtál Danival? - Nézett rám.

-Én most haza megyek de te csak bulizz nyugodtan. - Mosolyogtam rá halványan és kikerültem őt sietősen. Kurvára összezavarodtam.

***

/ kép forrása: pinterest /

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/ kép forrása: pinterest /

Kitettem ezt a képet mindenhol profilképnek mert tökre megtetszett, random csinálta Kitti amikor a napokban ott aludtam. Az ajtómra néztem mikor kopogtak.

-Szia. - Mondta Enikő amikor bejött.

-Mondtam, hogy bejöhetsz? - Néztem rá felvont szemöldökkel.

-Békével jöttem.. - Nevetett halkan. - Ne legyél már ilyen.

-Mit akarsz? - Néztem tovább a Netflixen az 'Orange is the new black' című sorozatot. Nagyon ráfüggtem.

-Csak arra gondoltam, hogy elmehetnénk valahova ketten.. - Mondta és leült az ágyam szélére. - Ez jó sorozat, mi is néztük még Da... - Vágta el a mondtad végét. - Szóval néztem én is..

-Nem akarok veled sehova menni. - Nevettem halkan. - Takarodj ki, Enikő. - Hajtottam le a laptop tetejét erősen és rá néztem felvont szemöldökkel.

-Tif, én békülni akarok.. - Mondta.

-Én viszont nem, érts már meg.. - Nevetve álltam fel és kinyitottam az ajtómat. - Húzz ki vagy a hajadnál fogva doblak ki..

-Terápiára kéne járnod, basszus.. - Állt fel felvont szemöldökkel.

-Te meg a hülye exed tettétek ezt velem, húzz ki és hozzám se szólj.. - Emeltem fel a hangomat. - Állandóan haza jársz, faszért nem a negyven éves pasidnál laksz..

-Először is én is itt lakom, másodszor meg csak harminchét éves szóval fogd be.. - Nézett rám nevetve.

-Nekem ebből elegem van. - Nevettem. - Elfogok költözni. - Mondtam majd becsaptam az ajtómat mikor végre kiment rajta.

* Dani szemszöge *

Megállítottam az alapot amin dolgoztam, a telefonom kijelzője villogott ahogy hívtak. Tif.

-Szia. - Vettem fel halkan. A Halloween-i buli óta nem beszéltünk.

-Helló. - Szólt bele, mást nem mondott. Zenét hallottam a háttérben.

-Jól vagy? - Kérdeztem felvont szemöldökkel.

-Ez remek kérdés.. - Nevetett halkan. - Magam sem tudom, talán igen de lehet, hogy nem bár fogalmam sincs.. - Nevetett magában.

-Be vagy állva? - Piszkáltam a mikrofon kábelét.

-Miért feltételezed rólam egyből a rosszat mindig? - Kérdezte halkan.

-Összefüggéstelen amit beszélsz.. - Dörzsöltem az orrnyergemet. - Minek hívtál?

-Csak.. - Mondta. - Hallani akartam a hangodat egy kicsit, sokat ittam és csak ezért.. - Nevetett.

-Valami buliban vagy? - Sóhajtottam.

-Ja, valami buliba.. - Mondta kissé köhögve. Nem tetszik ez nekem.

-Veled van Kitti vagy valaki aki vigyáz rád? - Kédeztem sóhajtva.

-Mit érdekel ez téged? - Nevetett fel. - Fél évig le se szartál, még csak az insta storymat sem nézted meg pedig rengeteg dolgot tettem ki amit neked szántam.. - Egyre halkabb lett a hangja és meg is remegett néha. - Minden este úgy feküdtem le, hogy talán másnap bocsánatot kérsz és kibékülünk de te sosem írtál.. - Szipogott halkan.

-Gyáva voltam.. - Sóhajtott.

-Szerintem meg nem szerettél te soha engem. - Mondta. - Én szeretlek, Dani.. - Nevetett halkan. - Szánalmasan szeretlek de ezt most kitörlöm az agyamból...

-Várj, Tif mit csinálsz?! - Kérdeztem egyből nyugtalanul de kinyomta a telefont. - Kurva élet.. - Próbáltam visszahívni de kinyomta és utána már ki is sípolt. - Faszomat. - Álltam fel majd kimentem rágyújtani, közben írtam Kittinek. Hátha vele van. Mivel nem írt vissza így megnéztem Tifi telefonjának koordinátáinak legutolsó helyét, nem kapcsolódtam le a telefonjáról továbbra sem és most nem is bánom.

***

Bementem a házibuliba, mindenki ledöbbent amikor meglátott de engem csak egy érdekelt. Hogy megtaláljam a lányt akit szeretek. Körbe néztem és kiszúrtam Kittit mire ő is engem, egymás felé siettünk.

-Most az egyszer örülök neked! - Sóhajtott. - Gyere! - Futott szinte fel az emeletre, felmentem és egyből megláttam Tiffanit egy kanapén fekve. Alig volt magánál.

-Mi a szart szedett be? - Fogtam meg Tiffani arcát gyengéden, a szemeibe néztem de üveges volt a tekintete. Annyira tág volt a pulillája, hogy alig láttam a gyönyörű kék szemeit.

-Nem tudom. - Mondta Kitti. - Egy csávóval beszélgettek aztán én ott hagytam őket mert elvoltak aztán így találtam rá és..

-Mutasd meg melyik csávó! - Néztem rá és felegyenesedtem. Kitti rá mutatott. - Hé.. - Mentem oda, a falnak toltam erőből.

-Mi a fasz, ember?! - Nézett rám a srác.

-Mit adtál annak a lánynak? - Biccentettem a fejemmel Tif felé.

-Semmit.. - Nevetett, megfogtam a nyakát erősen. - Jó, ekit de ő akarta nagyon és elvette tőlem a zacskót és vagy hármat bevett.. - Motyogta. Állkapcsom megfeszült és elengedtem, oda mentem Tifhez.

-Na? - Kérdezte Kitti. Felvettem Tifit a kanapéról és kifele siettem vele.

-Bevisszük a detoxba. - Mondtam és beraktam őt hátra, Kitti beült az anyósülésre. Padlógázzal indultam el.

Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️‍🔥

Instagram: demona.white.wattpadiro

Facebook: Demona Wattpadíró White

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now