-Nem sok kicsit az a sajt mennyiség? - Nevettem ahogy az egész zacskó sajtot a pizzára borította.
-Sajtból sosem elég.. - Nevetett és ahogy eloszlatta rajta berakta a sütőbe. - Ahogy belőled sem! - Ölelt át hátulról és a hasamat simogatta, elmosolyodtam halványan. Én gyümölcstálat csináltam desszertnek.
-Ne.. - Húzódtam el kissé tőle ahogy a nyakamat kezdte csókolgatni.
-Mi a baj? - Sóhajtott.
-Nekem ehhez idő kell.. - Sóhajtottam halkan.
-Oké.. - Mondta ő is halkan, a sütőhöz ment és megnézte a pizzát. - Kimegyek cigizni.
-Jól van.
Mondtam, Dani kiment a teraszra. Én tovább vágtam a gyümölcsöket. Nagyon szeretnék lefeküdni Danival de akkor az olyan lenne mintha semmi nem történt volna, pedig történt sok minden. Kifújtam magam. A tálba tettem az összevágott gyümölcsöket majd a hűtőbe tettem, kezet mostam és a kést is elmostam. Az ajtóhoz mentem amikor kopogtak, remélem nem a nővérem. Ajtót nyitottam és egy csinos kis szőke állt velem szemben, aki nagyjából úgy nézett ki mint én.
-Helló. - Mondta, végig mért engem. Én is őt. - Nem is tudtam, hogy újra együtt vagytok. - Nézett rám.
-Helló, tegnap este óta de te ki vagy? - Nevettem halkan.
-Mai napra beszéltünk meg Danival egy találkozót de akkor ez nem aktuális ahogy gondolom. - Nevetett.
-Kérdezzük meg, gyere csak! - Mosolyogva engedtem be őt. - Arra van a terasz! - Mutattam neki.
-Tudom, voltam már itt. - Mondta halkan és célirányosan ment. Pislogtam párat és mentem utána. - Helló. - Mondta mikor kiment a teraszra. Dani félre nyelte a füstöt és köhögött kissé.
-Mára beszéltétek meg. - Mosolyogtam Danira.
-Nyilván nem alkalmas és nem is lesz ahogy látod.. - Nyomta el a cigit Dani és fel állt.
-Nem is értettem minek kellett behívni.. - Vont vállat majd elment. Danira néztem a falnak dőlve.
-Elfelejtettem mert ennyire nem érdekel más nő, csak te. - Sóhajtott. Elmosolyodtam.
-Ha még egy nő bekopog ide akkor végeztünk. - Hagytam ott őt és visszamentem a konyhába, felvettem a sütőkesztyűket és megforgattam a tepsit amin a pizza volt.
-Nincs más.. Csak ő volt az utóbbi időben.. - Mondta Dani mikor utánam jött.
-Én senkivel nem feküdtem le mióta veled voltam.. - Néztem rá. - Lehet bepótolom.. - Vontam vállat nevetve.
-Tif.. Ne már.. - Sóhajtott. - Kitépem a szívét annak akivel lefekszel rajtam kívül..
-Lehet, hogy ez nekem még sem fog menni. - Néztem rá és levettem a sütőkesztyűket. A pultra dobtam.
-Ezt most hogy érted? - Vonta fel a szemöldökét.
-Úgy, hogy nem bírom elviselni, ha megcsókolsz vagy, ha hozzám érsz.. - Néztem a szemébe. - Nekem ehhez még idő kell szóval haza megyek, a pizzának még nagyjából negyed óra kell.
-Most komolyan beszélsz? - Jött utánam.
-Úgy nézek ki mint aki viccel? - Vettem fel a cipőmet.
-De megbeszéltük, hogy elfelejtjük ami volt.. - Sóhajtott. - Ne menj már el.
-Nekem nem megy, főleg, hogy ilyen ribancok járnak ide akik kísértetiesen hasonlítanak rám.. - Sóhajtottam én is. - Ha fontos vagyok neked akkor tisztázod ezeket a nőket és bizonyítasz. - Néztem a szemébe. - Van bőven mit bizonyítani és visszanyerni a bizalmamat..
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...