Miközben csókolóztunk a pólóm alá csúsztatta kezét és megfogta a bal mellemet, megszorította kissé. A szájába hümmögtem ahogy ujjával végig simította a mellbimbómat. Ezt a másik mellemel is megcsinálta majd eltávolodott a csókunkból, feltolta a pólót és a mellem alját csókolgatta. A tarkóját simogattam csukott szemmel.
-Még mindig nem bírod elviselni, ha csókollak vagy, ha hozzád érek? - Kérdezte halkan.
-Bekavart az a ribanc.. - Mondtam én is halkan.
-Téged szeretlek kényeztetni. - Mondta. - Szeretem a bőröd illatát és finom is. - Csókolta végig a mellem oldalát. - Szeretem a hangodat. - Simogatta közben a mellbimbómat. Felnyögtem halkan. - Imádom ahogy mocorogsz az izgalomtól. - Vezette végig ujját a hasamon, a bugyimba nyúlt. - És azt is imádom, hogy ennyire benedvesedsz tőlem. - Helyezte fel ujját, ajkamba haraptam durván és a tarkóját fogtam.
-Dani.. - Suttogtam kényesen ahogy mozgatta ujját bennem.
-Ott jó, ugye? - Kérdezte és érezhetőbben csinálta, másik kezemmel a takarót markoltam. - Vagy inkább erre? - Kérdezte halkan nevetve és jobban behajlította ujját, ajkaim elnyíltak ahogy szinte azonnal éreztem a forróságot. - Ott bizony! - Csinálta gyorsabban, kicsit hangosabban ziháltam mert annyira intenzív volt az érzés.
-Basszameg.. - Mondtam levegő után kapkodva ahogy kihúzta ujját.
-Más nőnél leszartam, hogy elélvez-e vagy sem de neked ezt reggelig csinálnám Tif. - Hajolt oda hozzám és megcsókolt. Viszonoztam csókját és többet akartam.
-Francba azzal amit mondtam délelőtt.. - Fordultam felé és lábamat át tettem az oldalán.
-Pedig nagyon komolynak tűnt! - Sóhajtott halkan Dani.
-Haragudtam rád a ribi miatt.. - Cirógattam a mellkasát.
-Most már nem haragszol? - Kérdezte miközben a fenekemet simogatta.
-Egy kicsit még igen.. - Nevettem halkan és a hátára fordítottam őt, a csípőjére ültem. - De ezen javíthatsz.. - Vettem le a pólómat, egyből végig simította a mellemet és fel ült jobban így ágyékára csúsztam.
-Most már nem is olyan fontos, hogy reggel suli? - Nevetett halkan és eltűrte a hajamat.
-Fáradt leszek de megéri! - Öleltem át a nyakát így melleim a mellkasának nyomódtak, megcsókoltam őt amit viszonzott. Kellemes érzések kavarogtak bennem.
-Nem szeretném, ha miattam fáradt lennél. - Fordított a helyzetünkön hirtelen így az ágyon feküdtem, ő pedig felettem volt. - Suli után szexelünk! - Mosolygott le rám.
-Most! - Cirógattam a mellkasát és lábammal átöleltem a derekát ott tartva magamnál.
-Ahhoz képest, hogy tíz perce még azt mondtad a földön alszom, ha hozzád érek.. - Nevetett. - Elég követelőző lettél, szerelmem!
-Te hergeltél fel! - Öleltem át a nyakát. - Most nyugtass is le! - Csókoltam őt meg. Viszonozta.
***
-Hé, Tif most akkor együtt vagytok megint Danival? - Kérdezte Kata. - Vagy csak dugtok? - Nevetett kis megvetéssel a hangjában.
-Együtt vagyunk. - Néztem fel rá mosolyogva majd vissza a füzetembe.
-És téged nem zavar, hogy mondjuk Zita is lefeküdt vele? - Nevetve kérdezte. Zitára néztem akin látszott, hogy kicsit szégyelli magát. - Vajon ugyan azokban a pózokban? - Mosolygott.
-Kata, ne már.. - Mondta Zita.
-Meséld csak el amit nekem, hogy Dani mennyire jól ujjaz! - Nevetett, az osztály többi része is nevetett.
-Kussolj már.. - Néztem rá nevetve. - Hozzád bottal nem nyúlna, csak azért vagy ekkora picsa..
-Szerintem gáz, hogy a pasid a fél sulival lefeküdt már. - Mosolygott. - Mellesleg azt hiszed veled különleges bánik de nem akarom kipukkasztani a rózsaszín buborékot körülötted de van egy videóm a pasidról az egyik koncertje utánról. - Tette elém a telefonját és elindította a videót, megforgattam szemeim és megállítottam a videót.
-Menj a picsába, Kata.. - Nevetve néztem rá. - Leszarom ezt a videót..
-Pedig most jön a legjobb rész. - Nevetve indította el kicsit beletekerve, közelebb ment aki videózott és Kata volt Dani ölében. Dugtak.
-Nem voltunk itt együtt Danival.. - Mondtam nevetve.
-Az nem számít.. - Mosolygott. - Itt a megcáfolás arról, hogy egy bottal nem nyúlna hozzám! - Nevetett.
-Bazdmeg.. - Nevetve fogtam meg a telefonját és a földre dobtam.
-Ezt kifizeted, ribanc! - Emelte fel a hangját.
-Csak tönkre akarod tenni a kapcsolatunkat. - Nevettem.
-Mi folyik itt, gyerekek? - Jött be Gréta néni.
-Összetörte a telefonomat ez az elmebeteg.. - Mondta a tanárnak Kata kiakadva.
-Most fejezzétek be vagy mehettek az igazgatóiba mindketten. - Mondta a tanár.
-Ennek itt még nincs vége! - Nézett rám és összeszedte a telefonja darabjait és a helyére ment. Hülye kurva.
***
Egész sok mindent tudtam a dolgozatoknál, elhúzódott az utolsó óra vége így már kezdett besötétedni. Zenét hallgattam a telefonomon és sétáltam haza felé, furcsa érzésem volt így hátra pillantottam. Egy alak követett. Elmosolyodtam az orrom alatt és felkészültem rá, hogy megvédjem magam, ha szükséges. Dani pont hívott szóval fel is vettem gyorsan.
-Szia! - Köszöntem hangosabban.
-Szia, bébi! - Mondta. - Nem vagy a sulinál.. - Sóhajtott.
-Elindultam haza, itt vagyok a Tisza utcán. - Mondtam ezt is hangosan. - Siess mert követ valaki és félek.. - Ezt már halkabban mondtam.
-Átmegyek rajta a kocsival... - Nevetett Dani. - Egy perc és ott vagyok, bébi ne félj! - Mondta és hallottam ahogy gázt ad a kocsinak. Pár pillanat múlva már hallottam a kocsit szóval ismét hátra néztem. Az alak most kicsit lassabban jött. Dani megállt mellettem, beugrottam szinte a kocsiban. - Ez volt az? - Nézte ahogy elsétál a kocsi mellett.
-Igen de lehet csak paranoiás vagyok.. - Nevettem halkan. - Bár Kata megfenyegetett ma.. - Sóhajtottam és oda hajoltam hozzá. Megcsókoltam őt.
-Mivel? - Sóhajtott és viszonozta csókomat, közben elindult a kocsival.
-Összevesztünk aztán összetörtem a telefonját.. - Nevettem, nem említem meg a videót mert megbeszéltük, hogy történjen bármi nem veszekszünk. Különben sem voltunk akkor együtt.
-Jól tetted. - Mondta és kezét a combomra tette. - Milyen napod volt?
-Alig várom a téli szünetet. - Sóhajtottam.
-Már nem sokára itt lesz! - Mosolygott rám a pirosnál. Remélem nem kell több videót néznem arról, hogy Dani másokkal fekszik le.
-Igen. - Mosolyogtam én is rá halványan.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
YOU ARE READING
NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||
Fanfiction||Nyolc év nem sok kor különbség. Kivéve, ha 17 éves vagy és a nővéred volt pasijáról van szó|| Kecskés Enikő húga, Tifi ugyan úgy megmarad nővére exének baráti társaságában mint azelőtt. Ennek persze a lány nem örül de nem is ellenzi, Tifi az egyik...