VIII. Fejezet - Karma is a bitch

798 55 6
                                    

-Szépen lement a duzzanat. - Mondta az orvos. - Kapsz levegőt rendesen? - Kérdezte.

-Igen! - Sóhajtottam.

-Még bent tartunk egy pár órán át. - Mondta. - Felhívjunk valakit?

-Nem kell, köszönöm. - Mondtam sóhajtva és a táskámért nyúltam.

-Ha bármire szükséged van akkor csak nyomd ezt meg! - Mutatott a nővér hívó gombra.

-Rendben, köszönöm!

Mondtam, bólintott majd kiment. Sóhajtva oldottam fel a telefonomat. Dani hívott többször is, a számat haraptam belülről ahogy ismét hívott. Csak bámultam a telefont. Lezártam a képernyőt és lehunytam szemeim, csak hallgattam a zajokat magam körül. Szerencsére már elmúltam tizennyolc szóval nem hívják anyáékat, jobb is. A telefonom megint rezgett, sóhajtva néztem meg és megint Dani hívott.

-Szia. - Vettem fel halkan, rekedtes volt a hangom kissé.

-Szia. - Szólt bele. - Hol a francban vagy, Tif? - Kérdezte. - Hívtalak már egy csomószor.

-Kórházban.. - Sóhajtottam.

-Mi történt, bébi? - Kérdezte halkan. - Melyik kórházban vagy?

-A sürgősségin.. - Nevettem halkan. - Megint..

-De mi történt? - Hallottam, hogy a háttérben motoszkál.

-Mogyoró allergiám van és mogyorót ettem.. - Sóhajtottam halkan.

-Szándékosan?! - Kérdezte egyből.

-Szerinted szándékosan?! - Fogtam a homlokom. - Nem, ettem egy kibaszott sütit.. - Sóhajtottam.

-Oh, bébi.. - Sóhajtott. - Érted megyek!

-Jól van. - Mondtam halkan.

***

-Komolyan az a kis kurva mással küldött neked sütit? - Kérdezte Dani. Ujjával a kormányon dobolt.

-Igen.. - Mondtam halkan. - Nekem ebből elegem van, kiiratkozok a suliból.. - Néztem rá.

-Le kell érettségizned! - Nézett rám egy pillanatra.

-Ez kurvára az én dolgom, nem szólhatsz bele.. - Nevettem halkan.

-Az komoly.. - Nevetett fel. - Jó, nem kell letépni a fejemet..

-Ne haragudj de nem akarok meghalni. - Néztem rá nevetve. - Nagyon elegem van már mindenből, mióta veled vagyok állandóan halál közeli élményekben van részem..

-Szóval az én hibám? - Vonta fel szemöldökét.

-Nem ezt mondtam. - Forgattam meg szemeim. - Csak annyira nem akarja senki, hogy együtt legyünk, hogy bármit bevetnek.. - Sóhajtottam. - Mondtam neked, hogy nem érzem magam biztonságban a suliban..

-Szerinted direkt csinálta? - Nézett rám Dani.

-Kata tudta jól, hogy allergiás vagyok a mogyoróra szóval.. - Mosolyodtam el halványan.

-Szerintem akkor szívasd meg a ribancot.. - Nézte az utat Dani újra. - De ne hagyd ott a sulit, bébi..

-Hogyan szívassam meg? - Sóhajtottam nagyot. - Hallgatlak, ha van ötleted..

NYOLC ÉV ||T.Danny FF.(+18) Befejezett ||Where stories live. Discover now