Cenaz

73 9 4
                                    

Ejderha kayası'na geleli bir ay olmuştu. Bu ay içerisinde herkes bu yeni yere alışmıştı ama Visenya hemen alışamamıştı burda hiç arladaşı yoktu günlerini sadece Blackflame'ın sırtında uçarak, kardeşleriyle talim yaparak ve at sırtında dolaşarak geçiriyordu.

Birgün prenses Rhaenyra Arryn hanesini yemeğe davet etmişti. Visenya yemekten sıkılıp merdivenden aşağıya inerken orda oturuan bir kız dikkatini çekti

"ordan napıyorsun?"

Kız hemen ayağa kalkıp
"Af edin prenses ben sadece oturuyordum"

"Evet oturduğunun farkındayım, kimsin sen?"

"Katherina ama siz bana kısaca kate deseniz yeter, ben leydi Arryn'in yanında çalışıyorum"

"Peki kate ve benimle resmi konuşmana gerek yok" diyip yanına oturdu

Bu iki kız gece boyunca beraber konuşup eğlendiler. Visenya kate'i sevmişti bu yüzden annesiyle konuşup arryn'lerden ricada bulunup katherina'nın kalmasını istemişti. Rhaenyra arryn'lerle konuştu. Arryn'lerde prensesi sevdikleri için isteğini geri çevirmediler. Visenya ve Katherina çok yakın arkadaş olmuslardı heryere beraber gidiyorlar herşeyi beraber yapıyorlardı.

Bunda bir hafta sonrada Rhaenyra kızına kendi için yeminli bir muhafız seçmesini Söyler. Visenya onun için gelenler bakatı hepsi kendini tanıtı ama hiçbiri dikkatini çekmedi. Geriye bir tane kalır.

"Prenses visenya" diyip önünde eğildi.

Visenya onu pür dikkatle izliyordu.
"Ben lannister hanesinden Tywin Lannister"

Visenya kendi kendine valyria dilinde konuştu
"Kendini beğenmiş bir lannister"

"Abilerim hakkında birşeyler duymuşsunuz veya görmüşsünüz ama ben buraya sizi korumak ve görevimi yerine getirmek için burdayım"

"Valyriaca biliyor musun?"

"Valyrialılara hayranım, küçüken hep bir ejderha görmek istemiştim abilerim benimle alay etmişti ama şimdi burdayım ve sizin karşınızdayım"

"Ben bir ejderha değilim ama"

"Siz hem Targaryen hemde Velaryon'sunuz sizin damarlarınızda ejderin kanı akar"

Visenya larşısındaki adama bıyık altından gülümseyerek baktı sonra yanındaki sör steffon'a bakıp

"Diğerleri gidebilir sör, yeni yeminli muhafızımı seçtim"

Visenya Tywin Lannister'ı yeni yeminli muhafızı yapmıştı.

**********
Günümüz;

Laenor ve visenya Valyria dilinde westoros tarih çalışıyorlardı kate'se onları izliyordu.

"Binlerce yıl önce Targaryen ailesi tarafından yönetilen valyria imparatorluğu'nun yıkılmasından sonra, Aegon Targaryen ve kız kardeşleri, üç ejderhalarla birlikte westeros'a gelirler. Aegon savaşta ünlü olan Aegon'un Fethi olarak bilinen bir dizi savaşta westeros'a fethetder ve Demir Taht'ı inşa eder. Bu döneme, Ejderhaların Egemenliği Dönemi olarak bilinir."

"Harika gidiyorsun visenya şimdi kış tepesini anlat"

Visenya kafasını salayıp
"Kuzey krallığı'nın başkenti ve stark Hanedanı'nın yuvası olan kıştepesi, büyük bir kale kompleksidir İki devasa granit duvarla cevrili ve doğal sıcak pınarlar üzerine inşa edilmiştir."

 poison of power (HOTD)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin