"Ejderhalar zekidir, bazı üstatlara göre insanlardan daha zekidirler. Arkadaşlarına karşı sevgileri, düşmanlarına karşı öfkeleri vardır."
Tyrion Lannister
********
Visenya Kate zar zor ikna edip Blackflame'ın sırtına birlikte binmişlerdi. Blackflame ilk başta ejderha kayasının etrafında tür attı sonra gök yüzüne dik bir şekilde havalandı. Kate sımsıkı Visenya'nın beline sarıldı ve gözünü açmamıştı bile onun için alışılmış bir şey değildi uçmak.Blackflame düz bir şekilde uçunca rüzgar yumuşak birşekilde yüzlerine değiyordu.Visenya kafasını Kate çevirdi gözlerini kapalı görünce güldü.
"Kate şuan çok şey kaçırıyorsun gözlerini kapatarak!" diye bağırdı rüzgardan dolayı."Ah sağol visenya ama ben böyle iyiyim!"
"Hadi ama Kate bana güven!"
Kate tabikide Visenya'ya güveniyordu, onun ilk ve tek arkadaşıydı. Gözlerini açtığında manzaranın güzelliği büyülemişti onu. Uzun bir uçuştan sonra yere indiler.
"Bunu.. bir daha yapalım"
Kate kanatan kayarak konuştu. Visenya'da Blackflame'ın boynuna çıktı Blackflame boynunu eğerek inmesine yardımcı oldu.
Gülümseyerek "Blackflame şikayet etmediyi müddetçe sıkıntı yok" dedi. Bir yandanda ejderhasının siyah pulu sırtını sevdi.
**********
"Hadi ama Jace o kadar da zor değil"
Visenya vaktinin bir kısmını Jace yüksek Valyria dilini öğreterek geçiriyordu, tabi Jace visenya için zor bir öğrenciydi.
"Senin için demesi kolay" dedi somurtarak.
"Bol bol çalışırsak senin içinde kolay olacak"
Jace bıkkınlıkla soldu.
"Bak şöyle yapalım ben sana ortak dilde söylicem sende valyria dilinde söylicen, hatta yaptığın yerde düzelticez tamamı"
"Tamam"
"Peki ozaman"
Visenya elindeki tarih kitabına göz gezdirdi.
"Aegon, Lord Aerion Targaryen ve Lady Valaena Velaryon oğlu olarak Fetihten Önce 27 yılında Ejderha Kayası'nda doğar."
Biraz düşündü ve "Aegon, Lord Aerion Targaryen ve Lady Valaena Velaryon oğlu olarak Fatihten önce 27 yılında Ejderha kayası'nda doğar"
"Ah aferin bak çalışınca oluyormuş dimi"
Jace gülümsedi ve "Teşekkür ederim Visenya, senin sayende"
"Rica ederim Jace. Ama kaytarmak yok devam"
Visenya tekrar kitaba göz gezdirip.
" Visenya isimli bir ablaya ve Rhaenys isimli küçük bir kız kardeşe sahiptir.""Visenya isimli bir ablaya ve Rhaenys isimli küçük bir kız kardeşe sahiptir"
"Valeria ve Targaryen gelenekleri uyarınca kanının saflığının bozulmaması için kendi ailesinden biri ile evlenmek durumunda olan Aegon, iki kız kardeşiyle de evlenir."
"Valeria ve Targaryen genekleri uyarınca kanının saflığının bozulmaması için kendi ailesinden biri ile evlenmek durumunda olan Aegon, iki kız kardeşiyle de evlenir"
"Çok iyi. Visenya ile vazife gereği evlendiğine inanılır. Bu sayede Aegon, verasetini güvence altına alır. Bunun aksine aşık olduğu için küçük kız kardeşi Rhaenys ile evlendiği söylenir. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
poison of power (HOTD)
Historical FictionF.S 110 yılında doğan Visenya Veloryon(Targaryen) prensesliktn kraliçeliğe yükselen bir kadının karşısına çıkan büyük aşk, güçlü düşmanlar, büyük ihanet, dönüşü olmayan pişmanlıklar , büyük acılar, ama herşeye rağmen ayakta duran bir kraliçenin hik...