Teklif

41 6 5
                                    

Ejderha kaya'sında herşey güzel gidiyordu.
Daemon ve Visenya ejderhaların sırtında uçuyorlard. Jace ve Luke, Tywin'le talim yapıyorlardı. Rhaena ve Kate bahçedeki çiçekleri topluyolardı.

Elinda elindeki mektupla hızlıca merdivenlerden çıktı. Balkonda oturan, çocukları izleyen Rhaenyra'nın yanına geldi.

"Prenses size mektup geldi"

"Mektup mu?"

"Evet kralın şehrinden gelmiş"

Rhaenyra mektubu açıp okumaya başladı.
"Sevgili kızım Rhaenyra görüşmeyeli nerdeyse 7 ay oldu ama sanki 7 ay değil 7 yıl gibi geldi bana. Kokunu, sesini, o güzel yüzünü, neşe saçan gülüşünü özledim bu küslüğü fazla uzatmayalım. Sen, Daemon ve çocukların buraya evinize gelmenizi istiyorum lütfen isteğimi geri çevirme. Ben ve Alicent'ın bir teklifimiz var sana, bu teklifi buraya yazmak istemedim buraya gelince yüz yüze konuşalım
                                                    Baban Viserys "

Mektubu dikkatle okudu Rhaenyra bu teklifi az çok tahmin ediyordu. Ama babası onu özlemişti oda babasını özlemişti. O bunları düşünürken arkasından gelen sesle döndü. Visenya ve Daemon'du.

"Kabul et sende hızlıydım"

"Sadece sana avans verdim"
Tabi tabi dercesine bakış atı Visenya.

Sonra elindeki mektupla onları izleyen Rhaenyra'ya baktılar.

"Kimden geldi?" Diye sordu Daemon

"Kralın şehrinden babam yazmış"

"Ne diyor?"

"Bizi eve çağırıyor"

"Gitmeyi düşünümüyorsun değil mi?"

Visenya onları izliyordu açıkçası gidecekleri mi? gitmeyecekler mi? diye merak ediyordu.

"Evet, ama babam bizi çok özlemiş, bende onu özledim Daemon" Daemon soluyarak arkasını döndü.

Rhaenyra ayağa kalkıp.
"O benim babam ve gitmek istiyorum fazla kalmayız sadece bir kaç gün"

**********
Rhaenyra, Daemonu ikna ettikten sonra. Hazırlanıp gemilere bindiler. Rhaenyra, ejderhaların ejderha kayasından kalmasını istedi ama Daemon ve Visenya inatla Caraxes ve Blackflame'da yanlarından getirdiler.

Uzun bir yolculuktan sonra limana varmışlardı.
Onları bekleyen at arabalarına bindiler. Kızıl kaleye vardılar arbadan önce Rhaenyra indi sonra Daemon ve tek tek çocuklar. Onları kapıda bekleyen kral Viserys, kraliçe Alicent, Aegon, Halaena ve Aemond vardı.

Visery kızını görünce çok mutlu olmuştu. Rhaenyra babasının karşısına geçip eğildi sonra ikiside birbirlerine hasretle baktı en son dayanamayıp birbirlerine sarıldılar. Alicent onları izledi sahte bir tebessümle, yalan değil onu kıskanıyordu en çokta babasıyla olan ilişkisini o hiç bir zaman babasıyla böyle olmamıştı..

********

Yolculuk yorucuydu dinlenmek için odalarına çekildiler. Visenya bavulundaki eşyaları bir kaç hizmetli ve Kate'le beraber diziyorlardı ardından kapı çaldı.

"Gir" diye yanıt verdi.

İçeriye Halaena girdi.
"Halaen" diyip ona doğru ilerledi.

İki kız birbirine sımsıkı sarılmıştı. "Seni çok özlemişim"

"Bende"

Visenya balkonu işaret ederek "gelsene oturalım"

Halaena, Visenya'yla birlikte balkonda oturup uzun uzun konuşup hasret giderdiler.

 poison of power (HOTD)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin