Arzular

45 7 0
                                    

Visenya ailesiyle yemek yedikten sonra odasına geri döndü. Masasına ilerledi küpelerini çıkarıp katacaktı ki masanın üzerindeki eski kıyafetleri fark etti. Bunlar o gece giydiği kıyafetlerdi üstünde de not vardı.

"Merdivenlerin orda seni bekliyor olacam
                                    Sevgili nişanlın"

Visenya altındaki son kelimeyle gözlerini devirdi aynı zamanda sırıtmıştı. Notun yanında bir kağıt daha vardı tünelin haritasıydı bu. Giriş Visenya'nın odasında da vardı, aslında tüm odalarda vardı. Üstünü değişti sonra gizli geçiti aradı giriş yatak başlığının arkasındaydı. İtekleyip içeri girdi ardından tünelleri geçti sonunda duvara varmıştı duvarı itekleyip dışarı çıktı.
Aegon dediği gibi onu bekliyordu. Birbirlerine gülümseyerek baktı, sonra Aegon elinden tutu merdivenlerden indiler. Yine aynı sokaktan geçtiler ama ardından farklı bir sokağa girdiler.

"Nereye gidiyoruz? Yine o gün gittiğimiz meyhaneye mi?"

"Hayır bu sefer başka bir yere" dedi.

Yürümeye devam ettiler. İnsanlar o gün ki gibi eğleniyorlardı, onlar her gece hep böyle eğleniyorlardı. Aegon yanında taşıdığı Küçük şarap şişesini çıkardı ağzını açıp Visenya'ya uzattı, alıp içti o da.

*****

"İşler istediyimiz gibi gidiyor"
Masanın etrafında dolanarak konuştu, Otto
"Ama Viserys ve Rhaenyra geri barıştı tahtan uzaklaştırmak isterken daha da dibine soktuk"

"Barışmalarının bir önemi yok eninde sonunda Viserys af edecekti zaten. Burda ki asıl amacımız Aegonu tahta yakın tutmak"

"Bunun Visenya'yla alakası ne?"
Kafasını kaldırıp sorar gözlerle baktı babasına
"Visenya Rhaenyra'nın varisi. Yani Aegonla evlenince dediklerimiz ve istedilerimizi yapıcak, bu durumda da Rhaenyra'nın varisi elinden gitmiş olacak."

"Visenya zeki bir kız. Bizi dinliyeceği ne mağlum."

"Aegonla evlendiğinde değişecek, onun çocuklarını doğuracak. Ve burda yeni bir ailesi olacak. Bir savaş çıktığında kendi kocasını ve çocuklarını mı seçer? yoksa annesini mi seçer?"

*****

"Şimdi de geldik büyük demir sandalye mevzusuna!"

Aegon Visenya'yı tiyatro oyununa getirmişti insanların arasından izliyorlardı.

"Ve ona kimin poposunun oturacağına"
Diyip eliyle iki kişiyi gösterdi.

"Yüce kralımız varis olarak kızını..bir kız seçti"

İnsanlar birden bağırıp hakaret etmeye başladı. Visenya anlamsızca onlara bakıyordu neden böyle tepki verdiklerini anlamıyordu.

"Ama sonra bir bebeği oldu"

Anlatıcının önünde biri Alicent'ın kılığındaydı diğeri ise Rhaenyra'nın. Sahte Alicent'ın karnından bebek çıktı sahte Rhaenyra'sa bez bebeği alıp bacaklarının arasına baktı.

"Bir oğul!"
Üzüntüyle etrafına baktı sahte Rhaenyra.

"Ama sandalyeyi hangi varis kapacak? Kim olacak? Kardeş mi? Kız mı? Yoksa üçü içinde prens olan mı?"

Visenya oyundan sıkılmıştı "bu oyun çok saçma" deyip halkın arasından çıkmıştı.
Aegon'da peşinden çıkıtı. Yan yana yürüyorlardı.

"Sen ne düşünüyorsun?" Diye sordu visenya birden.

Aegon dediğini anlamamıştı;
"Ne?"

"Yani sende tahtın hakkın olduğunu mu düşünüyorsun?"

Aegon duraksadı düşündü, Visenya ne cevap vereceğini merakla bekledi.
"Hayır düşünmüyorum."

"Neden"

"Annem ve büyükbabam tahtı hakım olduğunu söylüyor ve ona oturmamı ama ben istemiyorum hayatımın her saniyesinden nefret etmek istemiyorum"

Visenya dediklerini dinledi kalbinin derinliklerinde onun için hüzün duyuyordu ama bunu değiştiricekti, gelecek onları nasıl bekliyor olursa olsun.

"Annem tahta çıktığında, burda bir dakika bile kalmayacağız seninle beraber ejderhalarımızı da alıp ejderha kayasına gidicez orda kimse bize karışamıyacak, kimsenin kurallarına uymayacağız özgür bir şekilde yaşayacağız diyarları dolaşıp pastalar yiyeceğiz."

"Pasta mı?" Dedi gülerek

"Evet pasta. Pasta çünkü önemli ve en önemlileri ahududulu ve çikolatalı olanlar"

"Peki ama yanında şarapı unutma"

"Oh evet bide şarap en önemli ikinci şey" dedi ve güldü.

İkisi el ele  tutuşup sokaklarda gezmeye başladılar..

******

En son bir yere gelmişlerdi. Visenya etrafına bakınıyordu birçok kişi vardı gülüşüp konuşuyorlardı, kadınlar kahkaha atıyorlardı.
Visenya'nın en çok dikkatini çeken çıplak bir şekilde dans eden kadınlardı.

Daha sonra, Aegon yanına gelip elinden tutu ordan çıkıp dar bir sokağa girdiler. Bir kapının önünde durdular içerden zevk sesleri geliyordu.
İçeriye girmişlerdi. Visenya etrafına bakıyordu önünde çıplak bir kadın geçti, Visenya'ya sırıtarak baktı. Visenya, bu durumda Aegon'un bir elini iki eliyle sıkıca tutu. Etrafta ki insanlar çıplaklardı kadınlar ve erkekler sevişiyorlardı, sadece kadın erkek değil erkek erkeğe de vardı ya da kadın kadına onlar sadece zevklerini tatmin ediyorlardı..

Onlar ilerlerken insanlar onlara bakıp fısıldamaya başladı. Targaryen prenslerinden birini görmek pek tuhaflarına gitmiyordu ama bir prenses görmek.

"Burası nedir?"

"İnsanların istediğini almaya geldiği yer"

Aegon Visenya'yı kendi yüzüne çevirdi, bir nefes kadar yakınlardı şimdi. Kulağına doğru eğildi;
"Sevişmek zevktir"

Elini Visenya'nın yanağına koyup;
"Erkek için olduğu kadar kadın içinde"

Gözlerinin içine bakıp "evlilik bir görevdir. Ama sen ve ben görevden fazlayız"

Sonrasında Aegon visenya'nın dudaklarını öpmeye başladı ama ilk gibi değildi masum bir öpücük değildi. Aegon ellerini Visenya'nın uzun saçlarına götürdü sonra boynuna . Geri çekidi parmaklarını pembemsi olan dudaklarına götürdü sonra tekrar öptü onu bir duvara doğru götürüp duvara yasladı. Göğsü kısmı olan iplerini açtı önce baktı sonra ellerini beline doğru indirdi belini kendine doğru çekip öpmesi daha da şiddetlendi. Ani bir refleksle duvara çevirdi. Ellerini bacaklarına doğru götürdü iyice kendine çekmiş boynunu öpmeye başlamıştı. Visenya'nın sesi çıkmıyodu belli ki oda bundan zevk alıyordu. Visenya yüzünü Aegon'a döndü dudaklarını öptü ama daha sonra Aegon geri çekildi o geri çekilince Visenya tekrar öpmeye çalıştı ama Aegon geri çekilmişti Visenya ne kadar yaklaşırsa yaklaşsın Aegon geri adım atıyordu sonra Visenya'yı orda bırakıp dışarı çıktı. Bunu bugün yapmayacaktı şimdi değil..
vakti gelince...

***************

Selam arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz. Bölüler geç gelebilir ama her türlü bölüm atacağım yani onda bir sıkıntı yok geç gelmesinin sebebi okular açıldı ve bende bir öğrenci olduğum için o yüzden bölümler geç gelecek bu kadar dediğim gibi umarım bu bölümü beğenirsiniz yorum yapmayı unutmayın bayyy 💙🖤💚❤️💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 poison of power (HOTD)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin