"Bazı insanlar, bazı insanlara hediyedir."R.N.G
***********
"Napacam ben şimdi" dedi Visenya.Ejderha çukurunda, Ejderhasını severek. Blackflame'da yandan ona bakıyordu
"Bakma öyle, küçük bir şey değil bu. Bir elbiseyi nasıl untabilirim ya? Nasıl?" Dertli dertli söyleniyordun.
"Sıçtık ya hatta sıçmadık boku yedik direk"
"Cık,cık,cık,cık" diye kınayıcı bir ses yükseldi.
"Gerçi küçükende pek düzgün olduğun söylenmez ama ağzın iyice bozulmuş. Bir prensese hiç yakıştıramadım"
Arkasını döndüğünde Aegonu görmüştü oda Sunfyre'la ilgileniyordu.
"Ha sen sanki ailenin örnek çocuğuydun"
"Eh öyleydim" dedi alayla sırıtarak.
"Kendini beğenmiş" dedi Visenya gözlerini devirerek. Sonra Blackflame tırmanmaya başladı.
"Nereye?"
"Aşağıdaki hava beni bastı biraz yukarıya çıkim diyorum"
"Bekle bende geliyorum" dedi Aegonda sunfyre'a tırmanmaya başlayarak.
Visenya eyere binmişti. "Bekleyemem yetişe bilirsen yetiş bana" diyip Blackflame'a çukurdan çıkardı daha sonra Blackflame kanatlarını kaldırarak uçmaya başladı.
"Gerçekten mi?" Dedi Aegon arkasından bakarak.
"Hadi Sunfyre , Blackflame'a yetişelim" dedi. Sunfyre sanki onaylarmışcasına kafasını sallayıp arkalarından uçtu.
Visenya havada süzülürken arkasından ses duydu kafasını çevirdiğinde Sunfyre gördü.
Sinsice sırıtarak geri önüne döndü sonra:
"Dracarys" diyip aşağıya süzüldüler.Aegon havadaki ateşin içinden geçti.
Sonra etrafına baktı Visenya'yı aradı. Yanında bir ses duydu kafasını çevirdiğinde ordaydılar hemen yanında. Visenya'ya baktığında sırtıyordu sonra kollarını açıp gözlerini kapattı...Gökyüzünde biraz daha uçtuktan sonra deniz kenarına gelmişlerdi. Visenya kumların üzerinde oturmuş denizi izliyordu uzaktaki sandalara bakıyordu. Arkasından Aegondan gelmişti yanına oturmuş baktığı yere bakıyordu.
"Bazene ejderhamı da alıp Dar Deniz'in öteki tarafına kaçmak istiyorum" dedi Visenya gözünü denizden ayırmadan.
"Seni tutan ney?"
Visenya gözlerini denizden ayırıp yanındaki Aegona baktı dikkatle sonra geri önüne dönüp.
"Sevdiklerim.." dedi
İkiside denize bakarken arkadaki sesle döndüler. Sunfyre bulduğu kemiği Blackflame'a uzatıyordu kafasıyla.
"Senin kız gönlünü kaptırmış"
"senin ki de fazla naz yapıyor"
"E bu kadar yakışıklı olunca bide benim gibi bir asil annesi olunca"
"Ha bide bana diyor kendini beğenmiş diye"
Dedi küçük bir kahkayla."Bu arada sen çukurda niye sızlanıyordu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
poison of power (HOTD)
Historical FictionF.S 110 yılında doğan Visenya Veloryon(Targaryen) prensesliktn kraliçeliğe yükselen bir kadının karşısına çıkan büyük aşk, güçlü düşmanlar, büyük ihanet, dönüşü olmayan pişmanlıklar , büyük acılar, ama herşeye rağmen ayakta duran bir kraliçenin hik...