Bir Göze Bir Ejderha

58 9 0
                                    

Diğer haneler evlerine gitmişti geriye sadece kralın ailesi, Rhaenyra ve çocukları, Daemon ve kızları kalmıştı. Herkes odalarında uyuyordu. Daemon ve Rhaenyra hariç. Sahilde tekrar beraber olmuşlardı.

O gün Aemond aklına koymuştu şansını bu sefer Vhaegar da deneyecek ti, Westerosun hatta dünyanın en büyük ejderhasında. Gece herkes uyuduğunda yanına gitmişti. Vhaegar yatıyordu, Aemond'sa ona hayranlıkla bakıyordu yanında çok küçük kalıyordu. Elini Vhaegarın iplerine götürdü fakat Vhaegar onu fark etmiş olacak ki uyanmıştı. Onu rahatsız eden kişiye baktı. Aemond ilk başta korktu ama sonra visenya'nın dediği şey geldi aklına "Eminim birgün seninde ejderhan olacak belki hepimizin ejderhasından bile büyük olacak". Vhaegar ağzını açtı ama Aemond bu sefer kaçmadı. Elini kaldırıp "Hizmet et Vhaegar! Hizmet et!". Vhaegar geri çekildi "Vhaegar!". İşte o gün orda Aemond ve Vhaegar bağ kurmuştu. Sırtına binip ilk uçuşunu yaptı. Artık onunda bir ejderhası vardı hemde dünyanın en büyük ejderhasına sahipti.

Kızlar Baela ve Rhaena Vhaegarın sesiyle kalkmışlardı. Biri onun sırtına binip uçuyordu. Baela, Jace ve Luken yanına gitti. Rhaena da, Visenya'nın yanına geldi.

"Visenya, visenya"

Visenya yerinden korkarak kalktı. Başında telaşla bekleyen Rhaena ve ona merakla bakan Kate vardı.

"Ne oldu? Rhaena, kötü bir şey mi oldu?"

"Evet oldu. Biri Vhaegarı çalmış"

"Ne?"

Aslında kimse bir ejderhayı çalamazdı, ejderhalar tehlikelidir hele ki Vhaegar kadar büyük bir ejderha.

"Tamam. Siz odanızdan ayrılmayın. Ben nöbete olan muhafızlar dan birini bulup gelicem"

Rhaena kafasını sallayıp odadan çıktı. Visenya Kate'in odada kalmasını söyledi sonra Tywin'le beraber nöbet bekleyen muhafızların yanına gitti.

Daemon kumların üstüne oturup uzun uzun düşünüyordu. Rhaenyra yatıyı yerden kalkıp yanına oturmuştu. Daemon'un yüzünü inceliyordu şimdi daha da farkına varmıştı Visenya'nın Daemona ne kadar benzediğini

"Daemon seninle Visenya hakkında konuşmak istiyorum"

Aslında bunu konuşmak için hazır değildi ama nereye kadar saklayacaktı. Daemon ona baktı, diyeceği şey için bekledi ama gelen sesle Rhaenyra'nın konuşması yarım kaldı. Daemon ayağa kalkıp baktı biri Vhaegara binmişti.

Aemond, Vhaegar'la tur attıktan sonra yere inmişti içeri girdiğinde onu bekleyem dört kişi vardı. Jace, Luke, Baela ve Rhaena.

"Visenya odamızda beklememizi söyledi"

"Oymuş"

"Benim"

"Vhaegar annemin ejderhası"

"Annen öldü. Artık Vhaegarın yeni binicisi var."

"O benim hakkımdı"

"O zaman alsaydın. Belki kuzenlerin sana binecek bir domuz ayarlar. Sana daha çok uyar."

Aemondun dediği son cümleyle Rhaena üstüne yürüdü ama Aemond onu yere. İtekledi Baela, Aemonda yumruk attı ama Aemond ondan daha güçlüydü oda Baela'ya yumruk attı.

"Bana bir daha saldırırsan seni ejderhama yediririm!"

Sonra Jace Aemonda yumruk attı, Aemonda ona Luke'da saldırmaya başladı. Çocukların dördü birden Aemondun üstüne çıkıp yumruk atmaya başladılar. Aemond hepsini üstünden atmıştı. Sonra Luken boğazını tutu. Yerden bir taş alıp

 poison of power (HOTD)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin