Keyifli okumalar...♥️
🌱Bu bölümü ilk Yiğitten sonra Eftelyadan okuyacağız 🌱
YİĞİT
Sabah yatağımdan kalkarak üzerime tişört ve eşofman giyerek odamdan çıktım.Eftelyanın odasına baktığımda yoktu. Dün onu çok kırmıştım fakat bilerek yapmıyordum herşey annemin suçuydu.
Banyoya giderek kapıyı açtım Eftelya içerideydi elini yüzünü yıkamış yüzünü kuruluyordu."Günaydın prenses."dedim
Fakat aldırış etmeden yanımdan geçip gitti sanırım çok kızmıştı bana ben Eftelyayı seviyordum Beyzayı sevmemiştim hiçte sevmiyecektim.
Nasıl geri sevgisini kazanacaktım. Eftelyayı sevdigimi anneme söylesek olmazdı Beyzayı kendimden uzaklaştırmanın bir yolu olmalıydı ama nasıl?Biraz bu konu hakkında düşündükten sonra banyodan çıktım ama aklıma bir fikir gelmemişti.
Hemen aşağıya indim.
Annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı "Günaydın!" diyerek sofraya oturdum Eftelya hiç başını kaldırıp bakmamıştı bile bana bu duruma üzgün olsam da birşey yapamıyordum.Annem kahvaltısını yapıp mutfağa gittikten sonra Eftelya ile sofrada beraber kalmıştık.
"Neden böyle yapıyorsun Eftelya"
"Sen daha iyi biliyorsun Yiğit.!"diyerek sofradan kalkıp gitt.
Çok zor durumdaydım çok zor
Ama Eftelya benim olacaktı bende Eftelyanın olacaktım.Daha sonra bende sofradan kalkıp üzerime düzgün birşeyler giydim ve evden çıktım kahveye geçtim.
Kahveye geçtiğimde Rıdvan abiye çay getirmesini söyleyerek dışarıdaki masalardan birisine oturdum biraz zaman geçtikten sonra Eftelya ile Kenanı beraber yürürlerken gördüm Allah'ım bu Eftelya beni sınıyordu o an okadar sinirlenmiştim ki ne yapacağımı bilemez hale gelmiştim hemen masadan kalkarak öfkeli bir şekilde hızlıca onların yanına doğru yürüdüm."Siz ikiniz köyün ortasinda neden yan yana yürüyorsunuz!?" diye söylendim
"Yoksa kıskandın mı Yiğit bey!" dedi Kenan o tavrı çok sinirime gitmişti bir tane yumruk atasım gelmişti fakat birşey yapamadım.
"Arkadaşça geziyoruz sadece Yiğit!"dedi Eftelya
"Ben sana böyle kıyafetlerle çıkma demedim mi Eftelya köyün serserileri görücek sonra başına iş alacaksın!"dedim fakat beni dinleyen kimdi hiç aldırış etmeden yanımdan ayrıldılar.
Eftelyanın Kenanla ne işi olabilirdi neden birlikteydiler off kafam çok karışıyor ben Eftelya ya yaklaştıkça sanki o benden kaçırıyordu Beyza meselesi yüzünden...
Sessizce yolda tek başına yürüyerek köyde bulunan gölün yanına doğru ilerledim bazen o göl benim sırdaşım gibi birşey oluyordu her derdimi anlatırdım.
Gölün yanına geldiğimde diz çökerek oturdum su sesi biraz rahatlatsada çok fazla kafamı tetikleyen düşünceler vardı.
Biraz gölün başında zaman geçirildikten sonra yanımda duran çakıl taşını alıp göle fırlattım ve Türkü söylemeye başladımSeni yerlerde göklerde bulamazlarken
Bende gizli olduğunu sezenler olmuş
Dumlu dumluymuşsun yüreğimde
Kımıl kımılmışsın bileklerimde
Dumlu dumluymuşsun yüreğimde
Kımıl kımılmışsın bileklerimdeO anda bir ses geldi arkamdan bu Eftelyanın sesiydi türkünün diğer kalan sözlerini söyleyerek kollarını bağlamış bir şekilde yanıma doğru geliyordu.
Türkü olmuşsun, umudummuşsun
Ellerimde gözbebeğimde
Türkü olmuşsun, umudummuşsun
Ellerimde gözbebeğimde