SPECIAL CHAPTER IX

112 7 1
                                    

(Warning: Beware of profanities and strong words used!)


⊹˚₊•┈┈┈┈୨୧┈┈┈┈•‧₊˚⊹


Tinitigan ni Jian ang mukha ni Xin, ang kanyang mga mata ay lumuluha sa saya habang nakatingin siya sa mga mata nito. Mahina niyang hinawakan ang kanyang pisngi at doon ngumiti.


"You don't have to try reaching me, because from the very beginning, you already did own me." He whispers as his brows form a sincere expression while caressing the older's face.


"Anim na taon... anim na taon kong hiniling na sana... sa bawat paggising ko ay may magsasabi sa akin na panaginip lang ang lahat, na ang lahat ng nangyari ay hindi totoo, na nag pagkawala mo ay isang malaking biro lang sa'kin ng mundo..." Ang mga luha ay patuloy sa pag-agos, habang ang paningin ay nasa kanya lamang.


"Alam mo ba..." Xin gazes at the younger as their eyes met.


"Bago ako matulog, lagi kong pinapanalangin na makita ka. At sa bawat pagtulog ko, ikaw ang nakikita ko. Kapag nagigising ako, pakiramdam ko, nandyan ka lang at nagluluto para sa agahan ko. Kapag nasa trabaho, hindi ko alam pero para akong naghihintay ng tawag o texts mula sayo kahit alam kong imposible..."


Jianuary watch as Xin's tears fall in front of him.


"Umasa ako kahit alam kong imposible..." Jinuary's hand suddenly pulls something inside his shirt, and that's when he shows a necklace.


The rose necklace... that Xin gave him back then.


"Kasi pakiramdam ko, nandyan ka lang." He added and looked up once again, only to see Xinner, who sincerely looking at the necklace he gave him before, now hanging beautifully on Jianuary.


"Jianuary..."


"I've always been yours, Xin." Mahinang pinadausdos ni Jianuary ang palad pababa sa dibdib ni Xin, na ngayon ay tinitigan siya sa mga mata. Ang mga titig na mas nagpapalalim ng nararamdamn niya sa oras na ito.


"At ganon din ako sayo, 'diba?" The tanskinned's hands start to move slowly on the older's chest as he smile slightly. Xinner could feel the softness and at the same time, hotness of the younger's touches.


"J-jianuary..." Xinner looks up, clenching his jaw.


God knows how much he is trying to hold back. His lover's touches are starting to make him feel the heat and insanity of the moment.


"I miss our fucks, Xin. I miss you and your thrusts... your skin... your moan... your sweat... your liquid..."


The older tighten his grasp on the railing upon hearing the younger's words, and now feeling his hands starting to explore towards his neck, but before he can even do that, Xinner immediately holds the younger's wrist, stopping him as their gazes meet.


"Damn... Jianuary..." He hissed and carefully held the back of Jian's nape, pulling it, letting their lips touch each other in an instant.



***

amor's glow (jianxin)Where stories live. Discover now