„Tae?” oslovil jsem ho, když jsme se procházeli v parku a měli jsme jít za chvíli každý domů. Po Yoongiho odchodu jsem se vrátil za Taem a ještě jsme spolu pobyli venku, než půjdeme domů.
„Hm?” podíval se na mě s úsměvem a pohladil mě palcem po ruce, za kterou mě držel s propletenými prsty.
„Já..” musel jsem se odmlčet, abych si dodal odvahu, „Ono...” nevěděl jsem, jak mu to říct. Nebyl jsem si jistý, jak moc ho zklamu. Jestli by bylo zklamání jeho reakcí na náš "rozchod". Zastavil se a otočil se ke mě čelem. Chytil mě i za druhou ruku a podíval se mi do očí.
„Klid, Minie. Neboj se a řekni mi to. Ať je to cokoli, hm?” mírně se na mě usmál a pohladil mě znovu palcem po ruce.
Kéž bys věděl, Tae, jak moc tvá slova sedí na to, co ti chci říct...
„Ono..” začal jsem znova, „Nešlo by to mezi námi.” skoro jsem to zašeptal a sklopil jsem pohled, „P-promiň.”
Pustil moje ruce. Podíval jsem se na něj. Už se neusmíval. Z jeho výrazu se ale nevytratila vlídnost. Přibyl tam ale.. Smutek? Malé zklamání? Trochu jsem se provinile přikrčil.
„Je to kvůli mě? Chci říct.. Udělal jsem něco špatně? Šel jsem na tebe moc rychle?” zeptal se mě mírně s obavou.
„N-ne, ne, to-to vůbec.” vysypal jsem ze sebe neohrabaně, „Jen... Uvědomil jsem si díky tomu něco hodně důležitýho. Omlouvám se ti, že jsem.. Ti dával.. Planý naděje..”
„To nevadí, Minie.” usmál se, ale poznal jsem, že jen kvůli tomu, abych se já uklidnil, „O tohle celou dobu šlo. Zkusili jsme, jestli by to šlo a zjistili, že ne. Zkazilo to ale naše přátelství? Já.. Nechci o tebe přijít úplně.” zeptal se s podtónem obavy a všiml jsem si jeho malé vrásky starosti. Objal jsem ho. Musel jsem.
„Tae..” zavrtal jsem mu hlavu do ramene, „Neboj se. Jsi jeden z mých nejlepších kamarádů. Nic nezkazí naše přátelství.”
Stejně jako z něj nelze vytvořit vztah. Teď už to víš, Jimine. Teď už víš, že pro Taeho ve tvém srdci není místo. Teď už víš, že Yoongi je ten, kdo byl rychlejší.
ČTEŠ
V poutech něhy - Yoonmin (18+)
Fanfiction„Všichni~" příraz, „tě nenávidí, Jimine~" příraz, „Budou tě vždycky~" příraz, „nenávidět~" příraz, „Nikdo tě nebude~" příraz, „nikdy milovat, ty~" příraz, „Buzno zkurvená~!" zavrčel na mě, zatímco do mě v pekelném tempu za mého bolestného křiku a zo...