נ.מ- הארי 💚
יצאנו ממשרדו של סיימון.
דמי רתח מזעם. מי הוא חושב שהוא לעזאזל?!אחזתי בידו של לואי ומשכתי אותו לחדר שלנו.
החדר הזה בעקרון שלי..אבל אחרי שאני ולואי נהפכנו לזוג, הוא עבר לגור איתי כאן, ואין שמח ממני על כך.ישר חשבתי על מה אפשר לעשות בנוגע לכל המצב.
הרצתי בראשי פתרונות.
וכמובן שאף אחד מהם לא כלל פרידה.זה לא בא בחשבון..סיימון ממש חיי בסרט.
ולמען האמת, זה אפילו הצחיק אותי שהוא חשב שזה יצליח לו.לאחר שהגענו לחדר התיישבנו על המיטה, אחד מול השני.
הסתכלתי בעיניו, הוא בוכה.
ליבי התכווץ מלראות את מבטו החסר אונים.
ידעתי בדיוק על מה הוא חושב עכשיו, הוא חושב על הרע מכל.
הרמתי את ידיי וניגבתי את לחייו.הייתה שתיקה קלה.
כל אחד עם המחשבות האישיות שלו.אני אמנם מנסה למצוא פתרונות, למרות שאני ממש לא חושב שצריך.
אני ולואי כלי חזק בלהקה הזאת, וסיימון לא עומד להעיף אותנו.
כי אם כבר- זה מה שיהרוס לו את הפרנסה.
לא הזוגיות שלי ושל לואי.העולם בשלב מספיק מתקדם בשביל שיקבלו את אנשי הקהילה.
וסיימון הזקן הזה עדיין לא הבין את זה.
הוא תקוע בעבר, איפה שזה לא היה מקובל בשום צורה.ובמיוחד הטמטום בלהביא ללואי נשים מתחלפות.
באמת? כמה רשע צריך להיות?
בכל מקרה- אני אדאג שסיימון לא יוציא שום דבר מזה לפועל.דמעותיו של לואי לא מפסיקות לרדת, כל כך כאב לי לראות אותו ככה.
״לואי..פאק בייבי אנחנו נסדר את זה, אני מבטיח.״ לחשתי לו בעידוד.
עדיין מנגב את דמעותיו.לפתע הוא אחז בידיי והתפרק.
״א-אי אפשר לסדר את זה! הארי אני לא יכול ללכת מפה! אני לא רוצה לעזוב א-אותך הארי!״ הוא בכה ממש.
שומעים בקולו שהוא קרוע בין השניים.ללואי קשה לחשוב על החיובי, הוא תמיד חושב על השלילי.
ואני בידיוק ההפך, המוח שלי עובד לפי בעיה ופתרון, תמיד חיובי.
וזה מה שאני אוהב, שאנחנו משלימים אחד את השני.משכתי אותו לחיקי וחיבקתי אותו חזק.
ליטפתי את גבו ולחשתי לו מילים מרגיעות.״אני כאן.״
״אני לא עוזב.״
״הכל יהיה בסדר״
״אתה תראה שכלום לא הולך להשתנות״הוא עדיין לא רואה את זה אבל עלו לעיניי דמעות.
זה כבר רגיל אצלנו.
כשלואי בוכה - אני אוטומטית בוכה.
זה פשוט קורה..
קשה לי לראות את הבייבי שלי עצוב, זה ממש מכאיב לי.
פוגע בי.אני מרגיש את מה שהוא מרגיש.
אנחנו קשורים אחד לשני ותמיד היינו.
תמיד אמרתי שהקיום שלי ושל לואי נועד בשביל שנהיה ביחד.
כי באמת ככה אני מרגיש.
YOU ARE READING
-I'm not giving up on you-
ChickLitלואי והארי מאוהבים עד השמיים. ונשבעו אחד לשני שכלום לא יפריד בינהם. אבל האם הם באמת יצליחו לעמוד בהבטחה הזו? ״הארי..זה לא יכול להמשך יותר..אני מצטער.״ הוא נישק את שפתיי חלושות בפעם האחרונה.