פרק 10

48 10 91
                                    

נ.מ- הארי💚

בזמן שצפיתי במים נמזגים אל הכוס, דפיקה נשמעה על הדלת. סבבתי את מבטי, נאנח. "אני אפתח" הודעתי.

לקחתי את הכוס בידיי בזמן שהתקדמתי אל כניסת הבית, ולקחתי שלוק לפני שפתחתי את הדלת.

עמדה שם אישה צעירה ונאה, שערה ארוך ושחור, עינה ירוקות. "היי, א-אני נלי..באתי ללואי." הבחורה הצעירה אמרה.

מההלם, המים נבלעו בגרוני, אולי קצת מהר מדי, וזה גרם לי להיחנק. התחלתי להשתעל כמו מטורף, משתנק בניסיונות להכניס אוויר לריאות. הגרון שלי בער, וכל נשימה הרגישה כמו מאבק מיותר.

לעזאזל. למה הייתי צריך לראות אותה עכשיו?

הרגשתי טפיחות על גבי, וכשהסתובבתי מעט ראיתי שזה היה נייל. "תסלחי למטומטם הזה. תכנסי בינתיים." הוא חייך את החיוך הרגיל שלו כשפתח את הדלת לרווחה.
(קרדיט לאופיר שעזרה לי לכתוב את הקטע הזה directioner69larry תודה אופיר🙏🏻 ה.כ)

״סיימון? יש פה בחורה ללואי.״ נייל קרא לסיימון בזמן שתופף על גבי, ואני מתחיל להתאושש מהחנק.

סיימון הגיע לאחר כמה שניות.
״או היי- נלי נכון? אני אקרא ללואי.״ סיימון חייך ומיד לאחר מכן עלה במדרגות לכיוון לואי.

נלי התיישבה בספה, על פניה מבוכה מוחלטת.
אני ונייל עדיין עומדים ליד הדלת.
נכנסתי להלם, פי פעור במעט, לא מוציא מילה.

״אתה בסדר?״ נייל שיפשף את גבי.
״הוא לא אמר לי..הוא הבטיח..הוא אמר שהוא יודיע לי.״ אמרתי, פגוע.
״על מה אתה מדבר?״ מבטו של נייל מבולבל.
״לואי, הוא אמר שהוא יודיע לי כשיביאו לו את הראשונה.״

רציתי לבכות.
זה נחת עליי משום מקום.
הרי לא סתם ביקשתי מלואי להודיע לי לפני, שאוכל פאקינג להתכונן לזה.
מה הקטע שלו?
למה הוא לא הודיע לי?

אולי הוא עבר הלאה? וכבר לא אכפת לו ממני?
לא..אני מדבר שטויות.
אבל..אני לא יודע..אני מתכוון- הוא הבטיח שהוא יאמר לי.
ביקשתי ממנו, בשביל שאוכל להכין את עצמי נפשית לזה.
זה לא מעניין אותו?

סובבתי את מבטי לכיוון המדרגות,
לואי וליאם ירדו למטה, לפגוש את נוי- רגע, נוי? נויל? אני לא בטוח איך קוראים לה..
גם לא אכפת לי.

הסתכלתי- או יותר נכון בהיתי בהם.
לואי מחייך אליה, בדרך כלל הייתי אומר שכנראה הוא מחייך אליה חיוך צבוע, אבל עכשיו אני באמת לא בטוח..
אולי זה חיוך אמיתי?
אולי זה אחד מהחיוכים שהוא היה נוהג לחלוק איתי?

מה הקטע שהוא לא אמר לי?
אני באמת נפגעתי מזה.

אולי תגידו שאני דרמטי, אבל באמת שלא אכפת לי.
תסכימו איתי שלראות את אהוב ליבך יוצא עם אחרות זה קצת שובר את הלב..קצת הרבה.
וגם אם זה לא אמיתי, ואין פה שום רגש, זה עדיין כואב.

-I'm not giving up on you-Where stories live. Discover now