> Kim Taehyung
"Ya sen salak mısın?"
"Adamı görürsem geri vereceğim. Ne var bunda?"
"Senin beynin çalışmayı bırakmış galiba? Adam silah taşıyor ve sen o silahı alıp evine getiriyorsun. Ya bir suç işlediyse?"
"Küçük bir mahallede yaşıyoruz. Ne gibi bir suçu olabilir ki?"
"Taehyung burası mafyaların fink attığı bir yer! Adam normal biri olsa yanında silah taşır mı?"
"Jimin dur bir dakika ya! Ben de anladım normal olmadığını ama yolun ortasında öylece bırakamazdım."
"Bırakmak zorundaydın."
"Uyuyacağım. Yarın detaylıca düşünürüz ne yapmamız gerektiğini."
"Ben değil sen düşüneceksin."
"Tamam!"
Masadaki silahı alıp yavaşça odama gittim. Işığı açmadan çantamı bir kenara fırlatıp hızlıca yatağıma uzandım.
Gerçekten ne yapacağımı bilmiyordum. Silahı sahibine bir an önce ulaşmam gerekiyordu ama nasıl ulasacaktım ki?
Kamera kayıtları!
Eğer geçtiğim sokakta bir kamera varsa kesinlikle oradan bulabilirdim. Sabah kalktığımda ilk işim kamera kayıtları için dükkan sahipleriyle görüşmek olacaktı.
🚬
"Evet şu adam."
Parmağımla silahını düşüren kişiyi gösterdiğimde yanımdaki dükkan sahibi bana şok olmuş gibi bakıyordu.
"Sen neden onu arıyorsun?"
"Bende bir eşyası var. Önemli bir şey."
"Onu bulman zor. Üç gün görünür bir hafta yok olur. Öyle kolay bulamazsın."
"Anladım. Ama sizde telefon numarası varsa alabilir miyim?"
Adam bana sanki delirmişim gibi bakıyordu. Evet silah düşüren biri normal olamazdı ama bu kadar da anormal olmasını beklemiyordum.
Adam masadan telefonu almış birşeylerle uğraşıyordu. Dikkatlice ona baktığımda yüzündeki tedirgin ifadeye şahit olmuştum. Aradığı şeyi bulmuş olacak ki kenardaki küçük kağıtlardan bir tane alıp üzerine bir şeyler yazmaya başladı.
"Al bu numarayı. Benden aldığını kimseye söyleme."
"Peki. Teşekkür ederim."
Dükkandan çıktığımda yavaş adımlarla eve ilerlemeye başladım. Cebimdeki telefonumu çıkarıp şifreyi girdikten sonra elimdeki numaraya göz gezdirdim.
Adamın neden teteddüt ettiğini anlayabiliyordum. Sokakta koşan bir adam ve silahını düşürüyor. Masum olamazdı zaten.
Numarayı tuşlayıp sessizce aramanın açılmasını bekledim.
"Kimsin?"
"İyi günler Kim Taehyung ben. Dün gece-"
"Numaramı nereden buldun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your trigger finger's mine | tk
Fanfiction"Sana öyle sahip çıkacağım ki uyurken boşluğa düşer gibi olduğunda bile benim tutacağımı bileceksin."