GERÇEK ASKERİ OLAYLARDAN ve BİLGİLERDEN BAĞIMSIZDIR.KURGUDAKİ TÜM UNSURLAR ve OLAYLAR HAYAL ÜRÜNÜ OLUP,GERÇEKLERDEN UZAKLAŞTIRILMIŞTIR!
🇹🇷
İlahi bakış açısı...
SURİYE
"Zekeriya!"
"Emredin,Komutanım!"
Kahve Gözleri bir şahin gibi etrafı taramaya devam ederken;saklandığı taşın sarsıldığını hissetti Yüzbaşı "Bir koku alıyorum Zekeriya,pis bir koku"Diye fısıldadı sakince.
"Karıncalar geliyor Yüzbaşım"Dedi Zekeriya sırıtarak"hissediyorum" Söylediklerine adı kadar emindi.Sağlık ocağına doğru ilerlerken kulağının ucundan geçen mermimiyi sikine dahi takmadan ilerledi.Sağlık ocağından sivillerin bağırış sesleri yükseliyordu .
Çoğunun orda olduğunu düşünüyor-"Komutanımmm,galiba tırnağım kırıldı.Ha yok ben şu dangalağın parmağını koparmışım"Diye kız taklidi yapan Polat'a cevap dahi vermedi Zekeriya.
"Yeminime kur'anıma ayacağumun ucuyla ezerum seni Yıldırım"Diye hırlayan Zeyno kaçıncı olduğunu saymadığı leşiyle on metre ötesindeki Polat'a istemeden de olsa yardım etmişti.
Götünden vurulmak üzereydi kendileri.
"Eyvallah Koçak"Diyerek ayağına yapışan anguttan kurtuldu Polat."Eyvallahın eyvallahım"Sırıtarak söyledikleriyle iki şerefsizden daha kurtuldu Zeyno.
"Komutanım ekmeğiniz var mı?"Gülerek konuşan Necatiye göz devirdi Arzu.Hemen arkasında ki kansıza yumruğunu savururken "Ne o Necati acıktın mı?"Dediğinde sol koluna yediği darbeyi sağ koluyla savuşturmakla meşgüldü.
"Yok komutanım"Dedi Necati çıktığı kulede etrafı kolaçan ederken"Karıncalar aç görünüyor da yazıktır doyurmadan göndermek olmaz"Der demez sürü halinde gelen soysuzları sakince rafa kaldırmaya başladı.
"Zekeriya,orda durumlar nasıl?"Diye soran Adem yanındaki,Yavuz'a resmen sövüyordu,uzun bir sesizlik olduğunda hırsla vurduğu Karıncalardan kurtulamayan Yüzbaşı resmen haykırdı "ZEKERİYA SORUYA CEVAP VER!"
Yüzbaşı,elindeki silahın kabzasıyla bayıllıtığı adamın resmen üzerinden geçip bombaların arasından ilerledi,tekrarladı sorusunu "Bu son ikazdır Zekeriya,cevap ver!"Dediğinde tüm tim çıkacak sesi bekledi.
Zekeriyadan bir ses çıkmadı;Adem yutkunarak olacakları bekledi.Yavuz bir ses duymayı beklerken üç kişiyi saniye farkıyla yerle bir etti.Arzu iki sivilin hayatını kurtarırken kardeşi bildiği adamın varlığını duymak ister gibi göğe baktı.Necati olduğu kuleden etrafı taradı,bir umut ışığı aradı her milimden.Zeyno hırsla yumruklarını savururken kalbinin göğüs kafesinden çıkmak üzere olduğunu hissetti.Polat olduğu yerden doğrulup bombaların arasından sıyrılmaya çalışırken tek bir kişiyi düşündü.
Yüzbaşı ise sakince işine devam etti,tekrar sordu "YALÇIN!"Dedi yüksek bir sesle.Tekrar haykırdı."Orda durumlar nasıl ZEKERİYA YALÇIN!"
Cevap yine gelmedi.Öyle büyük bir ölüm sesizliği çöktü ki ortalığa,duyulan ses aleve su serpmekti.
"Yüzbaşım sağlık ocağında birsürü sivil var,hepsi vurulmuş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ferah+18
Action"Geçenlerde sınırdan kurtardığımız Doktordan gelmiş,"Herkesin dikkati dağılırken, konuşmaya devam etti Arzu "İsmi"Dedi hesabın isteğini kabul ederken. "Ferah"Soyadı yazmıyordu,gözlerini Yüzbaşının gözlerine dikti Arzu "Sadece Ferah"