12. Bölüm 🌻

344 47 75
                                    

"Lara emin misin?" Yanımda oturan Doğu'ya döndüm. Dördümüz bir kafeye gelmiştik ve Doğu sürekli emin misin diyordu. O kadar berbat bir durumun içindeyim ki...Hiçbir şeyden emin değilim. Aklım halen de almıyor. Nasıl böyle bir şeye kalkışır? Yetişkin bir bireyim. Kendi hayatım, kendi düzenim varken kimse bana bir şey sormuyor. Sadece kendi çıkarları için beni kullanıyor. Babaannemi ömrümün sonuna kadar da affetmeyeceğim.

"İkimiz da çaresiz durumdayız. En azından biraz da olsa birbirimizi tanıyoruz. Zaten birkaç ay bile sürmeyebilir. " Hazar'ın söyledikleri kulağımda yankılanıyordu. Haklıydı...O adam ile evlenmektense birkaç gündür tanıdığım biri ile anlaşmalı olarak evlenirim daha iyi. Hem bu süreçte Doğu' da beni yalnız bırakmaz. Tek korkum ailemin tepkisi ne olacak? Her kararımda arkamda duran ailem bu sefer bana hak verecek mi ? Yanımda olacak mı ?

Derin bir nefes alıp "Hazar haklı."diyebildim sadece.

"O zaman bir iki güne nikah kıyılır. Benim bir arkadaşım var. O bize yardımcı olur. Siz gerekli evrakları yarın halledin yeter." Güney'i başım ile onayladım. Şaka gibi resmen. Birkaç gün içinde evleniyorum. Aşkın , evliliğin saçma olduğunu savunan ben birkaç güne evli olacağım. Hayat sürprizlerle dolu gerçekten.

"Nikahtan sonra annemlerin yanına gideriz. Durumu açıkladıktan sonra uçakla direkt Çanakkale'ye gideriz." Ne diyebilirim ki ? Elimizden başka bir şey gelmiyor. Koskoca insanlarız ve ailemiz yüzünden düştüğümüz duruma bakın. "Aynen öyle." Ayağa kalktım. "Geç oldu. Biz gidelim." dedim. Doğu'da ayağa kalkınca onlarla vedalaşıp dışarıya çıktık. Temiz havayı içime çekerken düşüncelerim ile boğuşuyordum.

🌻

Yatakta uzanmış tavanı izliyordum. Annem aramıştı. Babam , babaannem ile kavga etmiş. Ortalık fena halde karışmıştı ve ben birkaç gün sonra geleceğimi söylemiştim.

"Bizim bu çektiğimiz nedir arkadaş? Kaosun içine düştük çıkamıyoruz. Teyzemler ne tepki verir ?" Bakışlarımı tavandan çekmeden Doğu'nun sorusunu cevapladım. "Bilmiyorum...Açıkçası tepkilerinden korkuyorum ama babaannemin ne kadar inatçı biri olduğunu da biliyorlar. Belki kızarlar sonra kabullenirler." dedim.

"Kim ne derse desin ben senin yanındayım. Evlenince mecbur buraya taşınacaksın. Bende taşınacağım. Seni bırakmam. "Buruk bir tebessümle Doğu'ya döndüm. "İyiki varsın Doğu." En büyük şanslarımdan birisin Doğu. İyiki varsın.

"Asıl sen iyiki varsın Lara." Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. Allah'ım sen bana yardım et.

3 gün sonra

"Vay be ! 3 gün önce yüz yüze konuştuğum kişi ile birazdan evli olacağım. " dedim şaşkın bir sesle. 3 gün su gibi geçmişti resmen ve birkaç dakika sonra evleniyorum.

Hazar bana döndü. "Ben zaten 10 yıllık sevgilimle evleniyorum. " dedi alaycıl bir sesle. Topuklu ayakkabım ile ayağına basınca acıyla inleyip geri çekildi.

"Kuzen şimdi basmayacaktın. Evlilik cüzdanını alınca basacaktın." Doğu ve Güney kahkaha atınca göz devirdim. Bu ikisi üç günde bayağı samimi olmuştu. Tam kafa dengiler. Güney sağ olsun 3 günde her şeyi halletmişti. Alyansları bile ayarlamıştı. Biraz sıkıyordu ama sorun değil. Saat 11.23'tü ve 7 dakika sonra evli bir birey olacağım.

Annemler ile konuşmuştum ve bugün geleceğimi babaannem ile muhatap olmamalarını söylemiştim. Doğu beni yalnız bırakmak istemeyince eniştemin bizden istediği dosyayı kargolayıp göndermişti. Tabi eniştem bayağı sövmüştü ama sorun değil. Bu akşam büyük kaos çıkacak zaten .

Yanlış Rakam / Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin